Voimakas konmaritus-olo
Sellainen tunne, että haluaisin hävittää suuren osan vaaterievuista, lakanoista, vähäisistä huonekaluista. Polttamalla, saksimalla tms. Psyyken häiriö vai normaali konmaritusriitti?
Kommentit (12)
Keväinen pesänrakennusoire?
Keväisin kaikki kodin tavarat alkavat näyttää pölyisiltä ja kulahtaneilta.
Ollut jo pidemmän aikaa. En vain kykene ehjiä lakanoita hävittämään. Kai joku eläinhoitola ainakin ne ottaisi vastaan. Ap
Normaalia kevät-elämää.
Luontokin uusiutuu keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Ollut jo pidemmän aikaa. En vain kykene ehjiä lakanoita hävittämään. Kai joku eläinhoitola ainakin ne ottaisi vastaan. Ap
Ottaa mielellään!
Vierailija kirjoitti:
Kuule, kyllä ottaisi!👍😍
Niin osta sitten kaikki taas kun tarvitset, on työnteolla tarkoitusta kun mitään et jätä jäljelle.
Vein vilttejä, täkkejä, patjoja, lakanoita ja pyyhkeitä.
Olivat tosi iloisia ja kiitollisia lahjoituksesta.
Mä siivoan kohta kylppärin + wc:n ja hävitän kaikki vanhat ja/tai käyttämättömät meikit, voiteidenjämät yms.
Vierailija kirjoitti:
Niin osta sitten kaikki taas kun tarvitset, on työnteolla tarkoitusta kun mitään et jätä jäljelle.
Mä en vain tarvitse paljoa, olen sen todennut. Ikää liki 50v. Ap
Se iskee yleensä kaksikymppisenä eniten ja koti on kuin askeettinen luostari. Nelikymppisenä kaipaa pientä kodikkuutta.
Olen tehnyt tuon, lakanoita on kaikille 2 settiä, toiset pesuun- toiset käyttöön. Yhdelläkin setillä pärjäisi kun on kuivausrumpu. Lahjoitin kaikki vanhat ja ostin tilalle laadukkaat hotellitason lakanat.
Vaateprojekti etenee, siihen auttaa kun ostin rekin johon asettelen vaatteet, näen mitä on ja kaikkia tulee käytettyä. Alussa ei tule käyttöön, niin hyväntekeväisyyteen. Osiin vaatteista liittyi ahdistusta, tuokin maksoi niin paljon, tuokin on uusi mutta "väkisin" olisi pitänyt valita käyttöön. Nyt ei ole enää kuin vain ja ainoastaan suosikkeja.
Se että on tilaa, antaa ihanan tunteen. Se että kaapissa on kauniisti taiteltuna lakanat jotka käy käytössä 2 viikon välein tuo tyydystä.
Ehkä molempia? Jos tulee hyvä mieli ni anna palaa. Ei kaiken aina tarttee olla järkevää.