Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein itse ja säästin- ketju.

Vierailija
29.01.2022 |

Värjäsin itse hiukseni ja kulmakarvat. Säästin varmaan n. 100e.
Mitä sinä teit itse ja säästit? Menikö hyvin vai tuliko ongelmia ja jouduit kuitenkin kutsumaan ammattilaisen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjasin teipillä takaluukun saranan suojakuoren. Meni hyvin, eikä arkikäytössä huomaa ollenkaan.

Vierailija
2/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljonkin tulee tehtyä itse. Lähes kaikki ruuat (tein lasagnea, kaikkineen maksoi noin 6€ kolmen kilon satsi, ei saa Lidlistä noin halvalla).

Vierailija
4/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan aina naisena hiukset itse, takaa ja edestä. Unimaskin katkenneen nauhan voi korvata tekemällä reikä maskiin ja kiinnittämällä ohutta kuminauhaa (ei liian kireälle), ei kovin vaikeaa. Nauhan löystyessä voi tehdä solmuja. 

Vierailija
5/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asensin autoon lisävalot itse, säästin noin 200e. Maalasin pienen puskuriin tulevan varaosan itse enkä ostanut valmiiksi maalattuna, säästin 90e.

Vierailija
6/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä albaniassa te oikein asutte, jos hiukset ja kulmat värjää ammattilaisella satasella ja auton osia maalauttaa kympeillä?

T. Suomalainen veronmaksaja

Vierailija
7/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaalikeiton. Lautasellisen hinta ehkä 20 senttiä. Säästin pari euroa kun en ostanut äitien tekemää.

Vierailija
8/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä albaniassa te oikein asutte, jos hiukset ja kulmat värjää ammattilaisella satasella ja auton osia maalauttaa kympeillä?

Lähi kampaamossani ainakin on tyvivärjäys 105e. Ostin kaupasta alesta 2 pakettia väriä yht. 13e. Eli nyt meni 6,50e väri tyviin. Kulmaväri maksoi jotain 13e, mutta sillä olen värjännyt jo ainakin yli 5 kertaa, kerta värjäys kustantaa siis ehkä euron, kun tekee itse ( puoli tuubia vielä jäljellä. Säästin siis ~100e. Ap

Vierailija
9/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen ei aina onnistu?

Vierailija
10/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vaihtaa itse autoon talvirenkaita. Tunkki petti ja helma ruttuun. 

Yritin vaihtaa auton ajovalopolttimon. Liittimen muovit hajosi käsiin, enkä saanut umpiota auki.

Yritin vaihtaa tuulilasinpyyhkimen. Niitä ei saa nostettua ylös tuulilasista.

En enää koskaan yritä tehdä mitään itse.

Vierailija
11/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedin käteen enkä mennyt maksulliselle. Säästin n. 200€.

Huomattava säästö.

Vierailija
12/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin vaihtaa itse autoon talvirenkaita. Tunkki petti ja helma ruttuun. 

Yritin vaihtaa auton ajovalopolttimon. Liittimen muovit hajosi käsiin, enkä saanut umpiota auki.

Yritin vaihtaa tuulilasinpyyhkimen. Niitä ei saa nostettua ylös tuulilasista.

En enää koskaan yritä tehdä mitään itse.

Varmaan petti, koska auton omalla tunkilla ei saakaan vaihtaa kuin vararenkaan hätätilassa. Osta oikea tunkki kaupasta.

Vierailija
13/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennän itse pitkien hiusteni huonot latvat. Säästyy aikaa, kun ei tarvitse varata kampaamokäyntiä ja kävellä sinne ja takaisin. Voin myös pätkiä juuri niin usein kuin tuntuu tarpeelliselta ja niin vähän kerrallaan kuin haluan. Säästö noin 50 vuodessa.

Vierailija
14/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt itse mutta etsin aikani tarpeeksi leveää nättiä verhoa ja kun ei löytynyt laitoin ison leveän pöytäliinan verhoksi.

Vierailija
15/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään kans tyven itse kotona n. 8-9 viikon välein. 2 purkkia ostan tarjouksesta ja maksaa yhteensä n. 13-15 €.

16/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsin /paikkaan sukat. Ei ole tarvinut ostaa pariin vuoteen.

Vierailija
17/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon kaikki makeat ja suolaiset leivonnaiset itse,myös leivät (vaaleat) ja sämpylät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi