Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämäsi ollut hyvä?

Vierailija
29.01.2022 |

Tai mitä mielestäsi hyvään elämään kuuluu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikoin hyvä, paikoin vähemmän niinkuin kai monella muullakin. On ollut helpotus huomata että raskaista ajoistakin selviää ja sitten joskus odottamatta elämä tuo eteen niin hyviä asioita. Olen välttänyt kroonisen katkeruuden mistä olen onnellinen.

Vierailija
2/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut. Toki yritän olla kiitollinen niistä asioista mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin perseestä ja paska.

Vierailija
4/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sun tätä. Ilon aiheita etsien ja välillä löytäenkin yritän taapertaa päivän kerrallaan.

Vierailija
5/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Paljon on ollut vastoinkäymisiä, mutta myös onnellisia hetkiä. Nyt vanhempana suurimmat murheet jo väistyneet. Tulevaisuudesta en tiedä, oma terveydentila aiheuttaa välillä huolta.

Vierailija
6/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan riittävä ja hyvä minulle pari viime vuotta olleet raskaita menetyksiä monella tavalla mutta tiedän että tästäkin noustaan taas

elämä antaa ja ottaa  kun sen sisäistää ,elämä on ihan hyvää,arkenakin💚

Vierailija
7/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin perseestä ja paska.

Sama

Vierailija
8/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuodet 1-10 oli kivoja, sitten alkoi jyrkkä alamäki enkä ole nyt yli 20 vuoteen nähnyt elämässä mitään hyvää.

Vierailija
9/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan meedium. On suuria menetyksiä, kun rakkaita ihmisiä ja eläimiä on lähtenyt pois, on traumaattisia lapsuusmuistoja, on ollut sairautta, väsymystä, taloudellista niukkuutta. Nyt asiat ovat aika lailla mallillaan, kun lapset alkavat olla aikuisuuden kynnyksellä. On omaa aikaa, on hyvä työ, on ihan kivoja tulevaisuuden näkymiä. Tällä hetkellä ahdistusta tuo kasvain, jonka laatu selviää lähiviikkoina. Jos se on harmiton ja jos vielä jos ihanan rakkaussuhteen tämän elämän puolella saisi kokea (kun olen ollut yksin yli 10 vuotta).

Mutta vastaukseksi kysymykseen: elämäni on ihan hyvää. Ei helppoa eikä kivutonta, mutta hyvää.

Vierailija
10/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut hyvä elämä. Tietenkin on ollut vastoinkäymisiäkin, mutta näin melkein viisikymppisenä kun katsoo taaksepäin, on elämässä ollut ja on paljon hyvää. Paljon rakkautta ja se on kaikista tärkeintä. Saan rakastaa ja minua rakastetaan. Menetykset ja pettymykset kuuluvat elämään myös ja ne saavat vain arvostamaan hyviä asioita entistä enemmän.

Vierailija
11/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt suurimman osan elämääni ulkomailla eli lähes 40 vuotta. Suomeen ei ole enää paluuta. Elämäni on ollut hyvä...tähän asti hyvä terveys, onnellinen parisuhde/ avioliitto, terveet lapset, kiva tämänhetkinen(kin) asuinpaikka/ koti, työ ; myös taloudellisesti elämäni on ollut aina hyvin turvattua. Kiitollinen saan olla.....

Vierailija
12/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuoden ikään asti joo, sen jälkeen elämä on ollut täyttä sontaa.

Vierailija
13/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ja on hyvää, mutta jo lähtökohtaisesti ollut helvettiäkin ja raskasta, koska ensimmäiset 10v elämästäni oli pelkoa ja väkivaltaa ja sen jälkeenkin jossakin määrin.

Kirsikkana kakun päällä kuolemaakin, niin voin sanoa että tällä hetkellä väsyttää, tosin se ollut krooninen vaiva jo vuosia.

Hyvää on varhaisaikuiset lapseni, mutta huoleton en ole edelleenkään.

Vierailija
14/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi teki elämästäni elämisen arvoisen.

15/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees

Vierailija
16/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä oli jokseenkin parempi, sosiaalisempi hetki, muuten 40 vuotta kuraa.

Vierailija
17/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lapsuudessa paljon ystäviä, koulut meni hyvin, sitten mielenkiintoisiin töihin. Päälle vielä upea vaimo ja kolme rakasta lasta. Terveenä ollut koko elämän, eikä oikeastaan mitään isoja vastoinkäymisiä. Nuorempana sain seikkailla, nyt hyvää tavallista arkea.

Vierailija
18/18 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokaa mokan perään.. Enkä tiiä viisaastuuko jatkossakaan......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi