Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hymyhenkilö"

Vierailija
28.01.2022 |

Tarkoittaako tämä, että kahden sijaan palkitaan vaan yhtä?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/25bbaaf5-b420-4aa8-ae20-806fd278972b

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi lapsikullat. Kyllä siinä menee ihan normaalillla pikkulapsella pää sekaisin kun aletaan ehdottamaan, että jospa sitten oletkin tällainen hybridimalli. Poikkeustapaukset poikkeustapauksina mutta ei kai pienen pientä luonnonoikkuutta kannata tunkea joka paikkaan.

Vierailija
2/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks muut ketjut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, miten nololta tuntuisi, jos lapsena tuollaisen saisi. Oma sukupuoli feidattaisiin pois, kun muutenkin kipuilisi teini-iän myllerryksessä.

Se varmaan on tarkoituskin? Mahtuu paremmin isona työläisten käyttämään m ao-kaapuun, jotka tietty on mallia unisex?

Kyllä pysti saa minulta kyytiä jos käsiini saan.

Vierailija
4/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyhomolle myös oma patsas

Vierailija
5/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aletaan suosimaan mutantteja ja muita friikkejä!

Vierailija
6/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, mikä elinikäinen järkytys, jos lapsi tulisi koulusta kotiin hymyhenkilön kanssa! Se pitäisi piilottaa jonnekin kaapin perukoille tai peräti tuhota.

Vierailija
7/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi lopettaa patsaiden jako kuin alkaa tuollaiseen pelleilyyn.

Vierailija
8/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä "vuoden kiusaaja" olis parempi. Koululaiset saisivat äänestää. Palkintona koivuniemen herraa.

Vierailija
9/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko voinut vaan vaihtaa hymykaveriksi tmv jotta olisi ollut kokonaisuudessaan positiivinen muutos?

Vierailija
10/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaista hymypatsasta pitää edes jakaa yleensä? Koko patsashomma on outo ja vanhentunut.

Vierailija
11/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko voinut vaan vaihtaa hymykaveriksi tmv jotta olisi ollut kokonaisuudessaan positiivinen muutos?

Tämä olisi hyvä idea ja patsas voisi esittää jotain symbolia.

12/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nuo patsaat olla valkoisia rasismin nimissä?

Minun opettaja antoi minun patsaan suosikkitytölle Rovaniemellä.

Kun  luokkakaveri sanoi että minulle oltiin annettun yli 20 ääntä ja tämä suosikki sai tyyppi 5-6 sai hän jälki istuntoa ja isot haukut siitä, että laski vielä kerralleen äänet, jotka oli päiväkirjan sisällä. 

Kiitos Seppo rohkeudestasi ja kaktus sille "pyhälle uskovaiselle " opettajalle, joka sorti köyhempien lapsia.

13/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka luokalle hymykaveri, jonka joku mainitsi täällä. Se annettaisiin sille oppilaalle joka on puolustanut kaikkien tasa-arvoa ja auttanut/puolustanut koulukiusattuja.

Vierailija
14/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Saako nuo patsaat olla valkoisia rasismin nimissä?

Minun opettaja antoi minun patsaan suosikkitytölle Rovaniemellä.

Kun  luokkakaveri sanoi että minulle oltiin annettun yli 20 ääntä ja tämä suosikki sai tyyppi 5-6 sai hän jälki istuntoa ja isot haukut siitä, että laski vielä kerralleen äänet, jotka oli päiväkirjan sisällä. 

Kiitos Seppo rohkeudestasi ja kaktus sille "pyhälle uskovaiselle " opettajalle, joka sorti köyhempien lapsia.

No ei saisi! Miksi ihmeessä ruvetaan tekemään jotain hymyhenkilöitä (YÖK!) kun isompi ongelma on se, että niistä pitäisi tehdä neutraalin väriisiä, vaikka vihreitä.

Vierailija
15/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, mikä elinikäinen järkytys, jos lapsi tulisi koulusta kotiin hymyhenkilön kanssa! Se pitäisi piilottaa jonnekin kaapin perukoille tai peräti tuhota.

Lapsi saa itse valita, minkä kolmesta patsaasta haluaa. Eikä uuden patsaan nimi ole "hymyhenkilö", se on iltapaskojen klikkiotsikointia. Oikea nimi on "Hymy". 

Vierailija
16/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi patsaiden valkoisen värin rinnalle pitää saada tummempia sävyjä vaihtoehdoksi.

Vierailija
17/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi lopettaa patsaiden jako kuin alkaa tuollaiseen pelleilyyn.

Kyllä. Oman kokemukseni mukaan nuo patsaiden saajat oli aina enemmän tai vähemmän kiusaajia. En käsittänyt ala-asteella miksi minua kiusanneet oppilaat sai aina ne patsaat ja niitä ihailtikn ja vanhemmatoli ylpeitä. Ne patsaiden saajat oli niitä kovaäänisiä joilla oli oma haareminsa.

Vierailija
18/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi patsaiden valkoisen värin rinnalle pitää saada tummempia sävyjä vaihtoehdoksi.

Lapseni muuttuu punertavaksi, jos hän jännittää, liikkuu vähänkin ja ylipäätänsä hänen ihonsa on punaisempi kuin kaverien. Johtuu varman vilkkaasta pintaverenkierrosta. Vaadin omaa hymypatsasta punaihoisille!!!

Vierailija
19/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lapsi ottaa sukupuolineutraalin pystin, kun ajattelee sen olevan korrektia ja ajanmukaista. Vaikka ehkä mielummin ottaisi perinteisen.

Ehdotan, että jatkossa oppilaat pitävät päässään henkilönaamaria, tietokone muuttaa heidän puheäänensä henkilön ääneksi ja heitä kutsutaan koulussa nimillä henkilö#16, henkilö#98, henkilö#137 jne.

Vierailija
20/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jutussa sanottiin, että saaja saa päättää, minkä patsaan ottaa. Lue juttu kunnolla ap.