Arvostele pinppisi asteikolla 1-10
Kommentit (60)
9. Ainoa"miinuspiste" tulee siitä, kun toinen häppäri on ihan vähän toista isompi.
Kaikilla alapeukuttajilla on veltto, kurttuinen loora :)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 02:51"]Varmaan ykkönen, koska aina jos jossain kysytään että millainen on ruma pimppi, niin kuvaillaan aikalailla sellainen kuin minulla. Nojaa, taidan jäädä neitsyeksi muutenki
[/quo
Kaikki pimpit on erinäköisiä. Eu rumia pimppejä ole
Sininen vohveli on kai kohteliaisuus?
10. En mä löydä toosastani yhtään mitään vikaa :o
Kuin te tunnette sen noin hyvin? Vaimoni ei osaisi edes kertoa minkälaiset sen häppärit ovat,saati sitten niiden kokoeroja.
Ei jostain syystä halua tarkastella itseään :(
Mulla on ehkä 7. Tiukka (joskus liiankin) on, mutta ei erityisen kaunis. En ole vielä synnyttänyt, saa sitten nähdä...
Gyne joskus kehui omaani "sieväksi". Jaa-a, ite en kyllä tiedä. Häppärit on ainakin hieman eri kokoa ja isohkot, vaikka oon vielä aika nuori enkä ole synnyttänyt. Itsetunto laskee, kun niin monet mammat täällä palstoilla kehuvat, että heillä on täydellinen viivapillu.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:13"]
Gyne joskus kehui omaani "sieväksi". Jaa-a, ite en kyllä tiedä. Häppärit on ainakin hieman eri kokoa ja isohkot, vaikka oon vielä aika nuori enkä ole synnyttänyt. Itsetunto laskee, kun niin monet mammat täällä palstoilla kehuvat, että heillä on täydellinen viivapillu.
[/quote]Usko sitä gynekologia äläkä av-palstan anonyymejä. Mitä sitten vaikka jollain olisikin "täydellinen viivapillu", miten se sinun elämääsi vaikuttaisi? Sitä paitsi makuja on monenlaisia, ja harva meistä pilluaan julkisesti esittelee, joten mitä väliä, oikeasti.
Ainoastaan siistit viivapillut ovat kympin arvoisia. Roikkuvat härpäkkeet ovat ällöttäviä!
9, sain siihen sheivattua kerran yhden arven joten markkina-arvoni laski heti yhdellä pisteellä. Syksyllä meinaan vielä synnyttääkin joten siinä romahtaa ainakin av:n mukaan heti 7 pistettä ja olen menetetty tapaus, ei voi mitään näillä mennään :D
9. Toinen häppäri vähän lörpähtänyt, muuten loistokunnossa. Ei voi kuin arvostaa, että niinkin hurjan synnytyksen jälkeen toivuin näin hyvin :)
Ennen synnytystä täysi kymppi. Lapsen saannin jälkeen semmonen 9-
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 02:51"]Varmaan ykkönen, koska aina jos jossain kysytään että millainen on ruma pimppi, niin kuvaillaan aikalailla sellainen kuin minulla. Nojaa, taidan jäädä neitsyeksi muutenkin..
[/quote]
Sama täällä. Isot häppärit jotka vähän eri kokoa, tumma karvoitus (no posliinista en tykkää kyllä muutenkaan)...tiukkuudesta en tiedä kun ei ole tullut testattua
Minun kyrpäni on 10+ ja teidän pimppinne on kaikki 0, sillä olen homoseksuaali.
Ja sen lisäksi olen seksijumala.
Kuka antaa värkilleen jotain muuta kuin kympin oikeesti? Sillon ette osaa kyllä käyttää sitä oikein, ei sen tarkoitus oo olla katseltavana you know...
En tiedä. En ole koskaan nähnyt sitä koska mahani estää näkyvyyden. Veikkaisin, että vähintään 10+