Tytär huomasi minut lukemassa hänen päiväkirjaansa. Mitä tehdä?
Olin tyttären (14) huoneessaan ja huomasin hänen päiväkirjansa ja mielenkiinnosta aloin lukemaan sitä (tiedän että on väärin, mutta uteliaisuus vei vallan). No siinä 15 min myöhemmin oli hänen koko päiväkirja (on siis kirjoittanut päivä kirjaa jo pari viimeistä vuotta ja tämä nykyinen on varmaan yli 150 sivuinen) luettu melkein loppuun. No sitten tytär tulikin treeneistään ja kiiti huoneeseensa hirveän nopeasti. Niinkin nopeasti että sen jälkeen kun tajusin että tulia oli juurikin tytär niin en ollut edes päiväkirjaa sulkea. Hän näki minut siinä hänen päiväkirjaansa sulkemassa ja oli ihan hiljaa. Lähdin siitä sitten pois. Ei olla nyt pariin tuntiin juteltu ja vieläkin vähän mietityttää että mitä pitäisi tehdä vai pitäisikö vaan unohtaa koko juttu ja jatkaa eteenpäin?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Miten tyttäresi huoneeseen niin nopeasti ehti?
Tyttären huone on heti eteisen vieressä. Hän myös pitää takkiansa siellä, joten hän otti vain kengät pois ja käveli metrin. Ei siinä mene muutamaa sekunttia pidempään
ap
Sanot, että on normaalia, että murrosikäisellä tytöllä onseksuaalisia fantasioita ja kevennät tilannetta kertomalla kuinka hölmöksi teit itsesi kun rakastuit lätkäjoukkueeseen?
Hauskaa fiktiota. Eikö kustannustoimittaja tykännyt tekeleestäsi ja nyt tarjoat roskaasi täällä?
Miten niin "mitä tehdä" ? Kerrot rehellisesti miksi teit niin ja pyydät anteeksi.
Maalaisjärki hoi...
Takki naulaan eteisessä! Ulkovaatteet riisutaan tullessa.
Pk on hlökohtainen. Toisen pk:n lukeminen on väärin ja loukkaa todella. Tiedän mistä puhun, äitini luki. Laverteli asioita ympäri kyliä.
Miten ajattelit asian hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että on normaalia, että murrosikäisellä tytöllä onseksuaalisia fantasioita ja kevennät tilannetta kertomalla kuinka hölmöksi teit itsesi kun rakastuit lätkäjoukkueeseen?
Siis kyseessä oli päiväkirja, joka kyllä sisälsi seksuaalista ajatuksia ja itsetyydyttämis tarinoita, mutten muista maininneeni sitä aloituksessa. Ja siis oli se myös paljon muutakin. Suht normaali päiväkirja loppujen lopuksi
Ap
Mä avasin, nakkisodan aikaan, tyttäreni päiväkirjan, ja jo ekalla avauksella siinä luki: MÄ VIHAAN MUN ÄITIÄ!. Laitoin kiinni, enkä lukenut enempää.
Minkälaista tavaraa päiväkirja sisälsi?
Äitini teki tuota kun olin teini. Siinä kohtaa kyllä karisi kunnioitus häntä kohtaan eikä tullut koskaan takaisin (olen jo keski-ikäinen).
Toivottavasti ymmärrät edes hävetä tekoasi. Tuskin, sehän ei kirjoituksestasi käy ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyseessä oli päiväkirja, joka kyllä sisälsi seksuaalista ajatuksia ja itsetyydyttämis tarinoita, mutten muista maininneeni sitä aloituksessa. Ja siis oli se myös paljon muutakin. Suht normaali päiväkirja loppujen lopuksi
Ap
"Itsetyydytystarinoita". Nii vissii. Joku runkkkari taas käsi munalla tarinoi teinitytöistä 🤢
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista tavaraa päiväkirja sisälsi?
No siis melko normaali teinitytön päiväkirja. Kertoi ihastuksistaan, miten päivä on mennyt, kavereistaan, perheen jäsenistään, ajatuksistaan jne jne
ap
Häpeä. Toivottavasti tyttäresi hallitsee oikeinkirjoituksen paremmin kuin sinä!
Teet itsestäsi rikosilmoituksen, koska haluat esimerkillä näyttää tyttärellesi mitä lakien kunnioitus ja moraali tarkoittavat.
Älkää nyt taas tätä trollia uskoko! Siellä Kalevi 63v taas tumputtaa joka kommentille. Tällekin 🤮
Ai mitä tehdä? Et voi tehdä enää mitään. Hän ei luota sinuun enää, joten parempi kuin vain et enää pidä itseäsi minään.
Miten tyttäresi huoneeseen niin nopeasti ehti?