Jäin heti koukkuun All Of Us Are Dead -sarjaan
On netflix sarja joka sisältää zombeja ja vaikuttaisi olevan zombie elokuvista/sarjoista parhaimmistoa. Toista jaksoa katson parhaillaan.
Katsooko kukaan muu tätä sarjaa?
Kommentit (37)
Vähän yksiulotteiselta vaikuttaa muutaman jakson perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kaikki jaksot 12kpl, tulet pettymään.
Alkoi mielestäni lupaavasti, mutta okei. Suhtaudun nyt sitten varauksella.
Ap
Ääh, älä anna jonkun muun mielipiteen vaikuttaa siihen miten suhtaudut. Tähän sarjaan tai ylipäätään mihinkään elämässä.
Katso se läpi ennakkoluulottomasti vaan.
Ite tykkäsin. Aika paljon hehkutettu. Mielenkiintoisen ekan jakson nähtyäni ehkä tunnelma lässähti. Kuitenkin jäin koukkuun ja aika pian oli sarja katsottu.
Ehkä jonkun makuun vähän hidastempoinen, muttei se mua haitannut. Pysyi hyvin perässä ja mieluummin hidas, kuin liian nopea.
Suosittelen kaikille zombifaneille.
Minä katsoin koko sarjan ja tykkäsin, vaikka inhoan zombi-juttuja. Jäin koukkuun miettimään, miten lapsille käy. Loppukin oli muuten ok, mutta jäi ärsyttävästi kesken jatko-osaa pedaten.
Mä olen katsonut 3 jaksoa ja tähän jää. En jaksa enää yhtään teinidraamailua ja heidän keskinäisiä tappelujaan.
Kaikki 12 katsottu.
Pettymys kyllä.
Teinizombie sarja... tää on niin jo nähty.
Jos kakkoskausi tulee en tuhlaa aikaani siihen
Meinasin kuolla nauruun, kun yksi jannu valittaa paskahätää 😆Kerrankin realismia!
Minulta lässähti mielenkiinto,kun ilkeä koulukiusaaja JUONIPALJASTUS VAROITUS!!
Muuttui superzombieksi joka pystyy puhumaan ja ajattelemaan. Miksi?!
Parempi tämä on kuin nolo Hellbound! En saanut siitä edes ekaa jaksoa katsottua loppuun.
Kovin oli yllätyksetöntä meno. Sehän teki Squid Gamesta niin suositun, että se oli hyvin yllättävä muutaman minuutin välein. Tää sarja on oikea kliseiden aarreaitta, ei mitään omintakeista. Minä tykkäsin Katlasta jossa nyt ei varsinaisesti zombeja, mutta vähän sinne päin. Sarja alkoi liian hitaasti mutta petrasi loppua kohden ja siinä oli paljon uudenlaisia ideoita.
Koreasti surkea kirjoitti:
Kaksi jaksoa jaksoi katsoa ennakkohehkutuksen takia. Saman toistoa: ensin tyyppi sätkii lattialla ja seuraavaksi loikkaa jonkun kimppuun suu auki. Ei tunnu juoni kehittyvän millään lailla. Vähän kuin katsois trampoliinilla hyppelyä - kahtatoista jaksoa ei jaksa ei millään!
Aloitin juuri sarjan katsomisen ja olen nyt ensimmäisen jakson puolessa välissä enkä tiedä jaksanko katsoa enempää. Todella ennalta arvattavia säikyttelykohtauksia ja pitkäveteistä.
Squad game oli aluksi ihan kiinnostava idealtaan, mutta kuitenkin pelkkää tappamista ja verellä mässäilyä. Kaikkea paskaa sitä nykyään katsotaankin.
Minä olen katsonut kolmannen jakson puoliväliin ja edelleen odotan sitä, milloin sarjasta tulee kiinnostava. Olen katsonut kaikki zombijutut, mitä olen löytänyt, ja siksi odotin tätä kuin kuuta nousevaa.
Nyt tunnistan joitakin naamoja, mutta nimet ovat edelleen puuroa, eikä asiaa tee helpommaksi se, että kaikilla on samanlaiset koulupuvut. Sama vika on kaikissa Kauko-Idän zombijutuissa paitsi Busanin-junassa, joka on erinomainen. Naamoista vielä: hyvikset näkyvät tässäkin sarjassa olevan klassisen komeita ja kauniita - länsimaiseenkin makuun.
Ketjussa on jo kerrottu, miksi sarja on tylsä, ennalta-arvattava ja kliseinen, joten puutun vain yhteen yksityiskohtaan. Kun ovien eteen kasataan pöytiä ja kaappeja esteeksi, miksi sinne päällimmäiseksi aina nostetaan pari köykäistä tuolia ja roskis?
Parhaita zombisarjoja ovat olleet The Walking Deadin ensimmäinen puolikas ja Z Nation eli aikuiset ihmiset todenmakuisessa road movie -hengessä (jälkimmäinen aika usein kieli omassa ja toisten poskessa). Samanlaista odotan Darylin ja Carolin matkasta länteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää jotain teinizombieta? Niitä ei kyllä jaksaisi..
On.
Toivottavasti Gwi Nam on toisella kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vielä kivan hysteeristä meininkiä.
Ap
Mitä sairaampi ja väkivaltaisempi sarja, sitä enemmän innoissaan ihmiset ovat. Ei tarvitse ihmetellä nykynuorten väkivaltaisuutta ja raaistuneita rikoksia.
Tätä on varmaan jo 80-luvulta asti selvitetty erilaisilla tutkimuksilla ja tieteen käsitys on, että väkivaltainen viihde ei aiheuta väkivaltaisuutta lapsissa ja nuorissa.
Sori vaan, mutta katse on käännettävä johonkin muuhun, mentävä vaikeampiin asioihin helpon syntipukin sijaan.
Onko tää jotain teinizombieta? Niitä ei kyllä jaksaisi..