Jos tunget naamasi jonkun puhelimeen niin olet itse vastuussa mitä sieltä luet
Kommentit (34)
Vai kuinka monetta kertaa vaihdat laitteet ja maksat uudet? Minulle riitti 3.
Kolme uutta laitetta että sinä pysyisit niistä pihalla. Jos et ymmärtänyt vihjettä, että miksi henkilö vaihtaa aina uuden laitteen saadessaan selville vanhan murretun niin kenessä on vika?
Ei ole tehtäväni ikuisesti ostaa uusia laitteita jotta saan sinut pidettyä niistä pihalla.
Vai kuvitteletko minun ostavan uudelleen ja uudelleen uuden iPhonen ikuisesti että si å pysyt sieltä pihalla.
Onko minulla oikeutta yksityisyyteen ollenkaan????? En halua jakaa arkeani kanssasi vapaaehtoisesti.
Mitä et asiasta ymmärtänyt? Miksi olet tunkemassa sinne väen väkisin? Reflektoi vaihteeksi itseäsi.
Kokeile itse kuinka kauan jaksat tuollaista leikkiä
Koetko että sinulla on joku erityinen oikeus tunkea muiden laitteille? Mikä saa sinut luulemaan niin?
Mikä se asia on?
Laskin että sitä sekotouhua jatkui viisi vuotta ennen maltin menetystä.
Kuka on vastuussa? Minä vaihdoin kolme laitetta ja sinä et pysynyt niistä pihalla.
Olisiko minun pitänyt vaihtaa 10 laitetta?????
Murtauduin juuri puhelimeesi. Heitä äkkiä roskiin niin pysyt tämän illan poissa palstalta psykooseinesi.
Reflektoi itseäsi, kuinka monta laitetta minun olisi pitänyt vaihtaa että olisit pysynyt niistä pihalla.
Pidetään ne silmät siellä omalla ruudulla.
Sinä koet oikeudekseni tunkeutua muiden laitteille ja levität kaiken jo aiemmista laitteista kaikkialle.
Aiemmista laitteista levitettiin yleiseen jakoon ehkä 300 yksityiskuvaa pelkästään koneelta. Siitä tuli huono mieli.
Ymmärrykseni touhuun loppui 5 vuotta myöhemmin ja 1000 kuvaa myöhemmin. Sori siitä.
Se kaikki materiaali on yhä jaossa ja keneltäkään kuvien henkilöltä ei kysytty lupaa että haluaako kuvansa jakoon.
Kykenetkö asettumaan lainkaan toisen asemaan?
Kuvittele että sinusta on 1000 kuvaa jaossa joista 200 on hirveitä.
Kyllä ja lukemisen seurauksena on vastuussa päätöksistäni.
Kukaan muu ei ole loukkaantumisestasi vastuussa kuin sinä itse. En minäkään tunge sinun kotiisi.