Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ajatteleeko kassaneiti huonoa, jos mies menee yksin ostamaan suklaapatukan perjantai-iltana?
28.01.2022 |
?
Kommentit (14)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Automaattikassoja olen käyttänyt jo vuosia.
Mutta ajatteleeko se automaattikassa huonoa...?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi ajattelisi?
Tai miksi edes mietit moista.
( Voisithan olla vaikka ostamassa sitä lapselle tai tyttökaverille)..
Ei ketään kyllä kiinnosta,usko pois.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan tosissaan... kassatätinä kun olin niin mun mielestä oli aina super symppistä kun mies osti suklaapatukan tai jotain muuta herkkua selkeästi itselleen.
Ei mut ite ainakin takanas käyn kuumana, jätkä tykkää ruskeasta patukasta :)
t: pete
Alue: Aihe vapaa
joo