Raskauden keskeytyksestä tänään tasan vuosi. Ei kaduta
Pitäisikö? Olen erittäin tyytyväinen että tein sen. Ottaen huomioon nykyisen elämäntilanteeni olisin varmasti ollut pulassa vauvan kanssa :/
N.22
Kommentit (11)
No ei pitäisi. Teit selvästi oikean ratkaisun.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:57"]Mielessä se kuitenkin näyttää pyörivän, kun muistit että on vuosipäivä.
[/quote]
Niimpä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:56"]
Pitäisikö? Olen erittäin tyytyväinen että tein sen. Ottaen huomioon nykyisen elämäntilanteeni olisin varmasti ollut pulassa vauvan kanssa :/ N.22
[/quote]
Jos asia olisi sinulle ihan ok, sinulla ei olisi mitään tarvetta tulla tänne asiaa vakuuttelemaan.
No en minäkään ole menetetyn vauvan perään itkenyt. Olen nauttinut tästä vapaudesta oikein kunnolla ja arvostan lapsettomuutta entistäkin enemmän nyt :) mies on vähän suruissaan vielä mutta lupasin vauvan sitten kun olemme kolmekymppisiä ja on enemmän intressejä ja aikaa perhe-elämään.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:07"]No en minäkään ole menetetyn vauvan perään itkenyt. Olen nauttinut tästä vapaudesta oikein kunnolla ja arvostan lapsettomuutta entistäkin enemmän nyt :) mies on vähän suruissaan vielä mutta lupasin vauvan sitten kun olemme kolmekymppisiä ja on enemmän intressejä ja aikaa perhe-elämään.
[/quote]
Sinusta tulee kamala äiti :(
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:11"]Onnea tappajalle.
[/quote]
Provo? :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:07"]No en minäkään ole menetetyn vauvan perään itkenyt. Olen nauttinut tästä vapaudesta oikein kunnolla ja arvostan lapsettomuutta entistäkin enemmän nyt :) mies on vähän suruissaan vielä mutta lupasin vauvan sitten kun olemme kolmekymppisiä ja on enemmän intressejä ja aikaa perhe-elämään.
[/quote]
Ihme, ettei ole ex-mies... Olisi sinulle oikein, jos et enää toista kertaa onnistuisikaan raskautumaan ja miehesi jättäisi sinut sen takia.
Terv. Myöskin keskeyttänyt, mutta yhteisymmärryksessä miehen kanssa ja asiaa huolella pohtineet.
Mulla olis elokuussa laskettu aika, ei kaduta myöskään. Miksi kaduttaisi? Varmaan ap teki aloituksen siksi, kun monet väittää, että sitä kuitenkin aina jotenkin katuu. No, ei kaikki kadu. Jos ei halunnut lasta.
Mielessä se kuitenkin näyttää pyörivän, kun muistit että on vuosipäivä.