Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskauden keskeytyksestä tänään tasan vuosi. Ei kaduta

Vierailija
01.06.2015 |

Pitäisikö? Olen erittäin tyytyväinen että tein sen. Ottaen huomioon nykyisen elämäntilanteeni olisin varmasti ollut pulassa vauvan kanssa :/

N.22

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä se kuitenkin näyttää pyörivän, kun muistit että on vuosipäivä. 

Vierailija
2/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pitäisi. Teit selvästi oikean ratkaisun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:57"]Mielessä se kuitenkin näyttää pyörivän, kun muistit että on vuosipäivä. 
[/quote]

Niimpä.

Vierailija
4/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:56"]

Pitäisikö? Olen erittäin tyytyväinen että tein sen. Ottaen huomioon nykyisen elämäntilanteeni olisin varmasti ollut pulassa vauvan kanssa :/ N.22

[/quote]

Jos asia olisi sinulle ihan ok, sinulla ei olisi mitään tarvetta tulla tänne asiaa vakuuttelemaan.

Vierailija
5/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen parhaiten tiedät.

Vierailija
6/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään ole menetetyn vauvan perään itkenyt. Olen nauttinut tästä vapaudesta oikein kunnolla ja arvostan lapsettomuutta entistäkin enemmän nyt :) mies on vähän suruissaan vielä mutta lupasin vauvan sitten kun olemme kolmekymppisiä ja on enemmän intressejä ja aikaa perhe-elämään.

Vierailija
7/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tappajalle.

Vierailija
8/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:07"]No en minäkään ole menetetyn vauvan perään itkenyt. Olen nauttinut tästä vapaudesta oikein kunnolla ja arvostan lapsettomuutta entistäkin enemmän nyt :) mies on vähän suruissaan vielä mutta lupasin vauvan sitten kun olemme kolmekymppisiä ja on enemmän intressejä ja aikaa perhe-elämään.
[/quote]

Sinusta tulee kamala äiti :(

Vierailija
9/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:11"]Onnea tappajalle.

[/quote]

Provo? :)

Vierailija
10/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:07"]No en minäkään ole menetetyn vauvan perään itkenyt. Olen nauttinut tästä vapaudesta oikein kunnolla ja arvostan lapsettomuutta entistäkin enemmän nyt :) mies on vähän suruissaan vielä mutta lupasin vauvan sitten kun olemme kolmekymppisiä ja on enemmän intressejä ja aikaa perhe-elämään.
[/quote]

Ihme, ettei ole ex-mies... Olisi sinulle oikein, jos et enää toista kertaa onnistuisikaan raskautumaan ja miehesi jättäisi sinut sen takia.

Terv. Myöskin keskeyttänyt, mutta yhteisymmärryksessä miehen kanssa ja asiaa huolella pohtineet.

Vierailija
11/11 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis elokuussa laskettu aika, ei kaduta myöskään. Miksi kaduttaisi? Varmaan ap teki aloituksen siksi, kun monet väittää, että sitä kuitenkin aina jotenkin katuu. No, ei kaikki kadu. Jos ei halunnut lasta.