TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Aleksilla liian kimeä ja nasaalinen ääni tähän kappaleeseen.
Epätasaista aleksilla. Välillä menee hyvin ja välillä tuo kiljuu esityksensa itse rikki.
Miten Princen upea biisi voi kuulostaa ja näyttää näin imelältä. Ja tuo laivan karaokeisäntä look.
Vierailija kirjoitti:
Oliko noilla se raskasta joulua kitaristi tuolla bändissä
Joo. Mä sanon sitä Conchita Wurstiksi😆
Rakastan Purple Rainia ja sen tunnelmaa. Princen ääni on siinä paljon pehmeämpi, kun taas Aleksilla on kova ja huutava ääni. En tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Oliko noilla se raskasta joulua kitaristi tuolla bändissä
Tuomas Wäinölä, kyllä.
Aleksilla ja Paavolla on itse asiassa vähän samanlainen äänen väri.
Vierailija kirjoitti:
Pisteet rohkeudesta, mutta ääni ei ihan riitä tähän, ainakaan korkealla. Aleksilla
Tä??? Kyllä riitti! Ja hyvin!
Ei tässä oo kyllä muita vaihtureita jatkoon kuin Paavo ja Aleksi.
Paavo on ihan symppis, vaikka on tosi taitava.
Olen pettynyt Aleksin biisivalintaan ja esitykseen, mutta toivon, että hän pääsee jatkoon.
Paavo on ihan symppis, vaikka on tosi taitava.
Nykyään ei enää lauleta näköjään vaan mylvitään ja määitään jotain ääntä lähteäkseen. Ala-arvoista joiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisteet rohkeudesta, mutta ääni ei ihan riitä tähän, ainakaan korkealla. Aleksilla
Tä??? Kyllä riitti! Ja hyvin!
Ääni meni ylhäällä kireäksi ja ohueksi, tekniikka ei riitä.
Mihin mariskan tukka on tippunut
Sairastaako Paasonen jotain kun räpyttelee noin kovin silmiään välillä?
Anna sanoi haluavansa diversiteettiä finaaliin ja valitsi siksi miehen ja naisen. Samoin teki Maija tänään. Saas nähdä mitä tekee Juha…
Vierailija kirjoitti:
Miten Princen upea biisi voi kuulostaa ja näyttää näin imelältä. Ja tuo laivan karaokeisäntä look.
Price oli virtuoosi. Huono idea lähteä tuota biisiä laulamaan.