TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Toivottavasti Daniel pärjää. Paras näistä kaikista, toki se yksi hevari on hyvä hänkin.
Mä pidän tän Danielin äänensävystä, mutta tämä kappale vaatii mun mielestä tummemman sävyistä ääntä. Eli siis joku toinen kappale toimisi paremmin.
Karaoke veto tämäkin. Daniel.
Hyvä Daniel! Häntä oli kiva kuunnella!
Danielilta meni pisteitä mun silmissä, jos ihailee cowboy-tyyliä 🤢
Danielia voisi kuunnella ihan vapaaehtoisesti. Toisin kuin kahta aiempaa. Ensimmäinen tuiki tavallinen laulaja, joita löytyy jokaises yläkoulusta. Toinen taas epäpuhdasta laulua äänen äärirajoilla. Sai pelätä pääseekö kapoaleen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Jes! Daniel on hyvä! Puhdasta konstailematonta laulua, jossa on luonnetta! Tykkään.
Jep. Mutta stailaus, oikeasti. Cowboy, tuo hattu ei kestä ratsastusta. Miksi ei saa olla oma itsensä.
Ei ollu daniel oikein hyvä tässä kappaleessa. Anniina paras toistaiseksi.
Mikä tuota Vilkkumaata vaivaa
Dadielin laulu on puhdasta ja äänikin kiva.
Vaikken hevari olekaan, niin odotan hevimiestä eniten.
Miten pihalla pitää olla populäärikulttuurista, jos ei tiedä manbearpig:ia?
Mielestäni Matleena alkoi alussa laulaa tahdin liian aikaisin, joten laulu ei mennyt yksiin taustamusiikin kanssa, jonka vuoksi koko laulu kuulosti olevan vähän pielessä.
Kuinkahan monta kertaa tässä ohjelmassa vielä hoetaan mieletöntä. Mariskakin piti hakea sitä hokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikken hevari olekaan, niin odotan hevimiestä eniten.
Maija laittaa naisen jatkoon, aina.
Vilkkumaa ei saa sanaa suusta. Onhan se pakkokehuminen toki niin feikkiä, että saattaa nolottaa.
Tuo Tinni on ihan järkyttävä turhake, miksi sen pitää edes olla tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Miten pihalla pitää olla populäärikulttuurista, jos ei tiedä manbearpig:ia?[/quote
Kerro ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vilkkumaa ei saa sanaa suusta. Onhan se pakkokehuminen toki niin feikkiä, että saattaa nolottaa.
Noloa. Eivät usko itsekään kehuja.
Anniina haluaa lääkäriksi, suosittelen, artistina hänen kaltaisia on tuhansia.
Jes! Daniel on hyvä! Puhdasta konstailematonta laulua, jossa on luonnetta! Tykkään.