TVOF 2022 keskustelu
Kommentit (3109)
Kuinkahan monta jatkoonpäässyttä laulajaa on estynyt koronan vuoksi esiintymästä ensi viikon liveissä..? Lyön pääni pantiksi, että vähintään 1 on poissa pelistä. Eikä tilalle oteta ketään tuolivaiheessa tippunutta. Harmi.
Kuka tahansa näistä pesee Annan laulajat. Paitsi sitä keiraa en kerinny kuulla, niin en siitä tiedä..
Ymmärrän, miksi Colinia kehutaan, mutta itse en jaksaisi häntä kuunnella. Rosoisuutta saa olla, mutta äänestä puuttuu jäntevyys ja voima.
Viime viikon perjantain jakso oli kyllä tasoltaan heikoin. Näistäkin kuka tahansa olis voitu laittaa siihen tiimiin ja olis mennyt heittämällä liveihin.
Vierailija kirjoitti:
Kohta Sussu! Toivottavasti on hyvä kappale.
Oli han ok, mutta itse toivoisin kuulevani Susannalta tässä ohjelmassa vielä jotain vähän rockimpaa. Siinä Total Eclipsessä parhaat kohdat oli just ne raspilla vedetyt hetket, kun ääni vähän särkyi. Käsittääkseni Susanna on esittänyt bändinsä kanssa paljon rock-musaa, joten haluaisin todellakin kuulla siitäkin puolesta maistiaisia. Vaikka sitten 50- tai 60-luvun rock-biisejä :)
Miksi tää nuori nainen pistettiin laulamaan kappaletta jossa on noin paljon matalia kohtia. Tuon ääni soi paljon paremmin korkealla. Lisäksi tää tietty tarvitsisi pari vuotta lisää oppia ja kokemusta mutta lahjoja on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää nuori nainen pistettiin laulamaan kappaletta jossa on noin paljon matalia kohtia. Tuon ääni soi paljon paremmin korkealla. Lisäksi tää tietty tarvitsisi pari vuotta lisää oppia ja kokemusta mutta lahjoja on.
Ei häntä pistetty laulamaan, vaan tässä vaiheessa kilpailijat saavat itse valita minkä laulun esittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hienot hiukset!
Kenellä?
Punatukkaisella tytöllä, nimi unohtui.
Sussulla on aika vahva vibrato. Onkos hän ollut mukana aikaisemminkin jossakin laulukilpailussa?
Olen yrittänyt ensikertaa elämäni aikana katsoa k.o ohjelmaa n. 40 minuutin aikana ja aina se vaan tuntuu olevan mainoskatkolla. Luovutan. Ugh.