rv 33+0. tuntuu että kuolen
En jaksa enää. Jäätävä väsymys, turvotus, närästys... kaikki mahdolliset vaivat varmaan :D tsempatkaa mua!
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:37"]Älä ny viäl kuale
[/quote] no koomaan ainakin vaivun
Mulla oli toinen raskaus ihan kauhea, mutta synnytys meni hyvin ja olin tosi energinen ja hyvinvoiva sen jälkeen. Makasin suunnilleen koko raskausajan sohvalla, joten olin iloinen, kun sitten pääsin taas jalkeille.
Tsemppiä!
Eihän oo raskausmyrkytystä? Onko proteiini ja verenpaine katottu hiljan?
Tsemppiä ap, mulla tasan samat viikot ja lisänä noihin sunvaivoihin oksentelen edelleen päivittäin... Luvatkaa mulle joku, että tää loppuu synnytykseen!!!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:39"]Mulla oli toinen raskaus ihan kauhea, mutta synnytys meni hyvin ja olin tosi energinen ja hyvinvoiva sen jälkeen. Makasin suunnilleen koko raskausajan sohvalla, joten olin iloinen, kun sitten pääsin taas jalkeille.
Tsemppiä!
[/quote]
kiitos! Mullakin toinen raskaus ja harmittaa esikoisen puolesta kun en jaksa liikkua hänen kanssa :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:41"]Eihän oo raskausmyrkytystä? Onko proteiini ja verenpaine katottu hiljan?
[/quote]
on juuri tänään. Verenpaine on noussut matalasta normaaliin mutta ei ole raskausmyrkytystä. Välillä jopa melkeen toivoo että olis että otettais tosissaan ja saisi apua... no en kuitenkaan sikiön osalta sitä toivo
Ainakaan ei ole pahoinvointia! :) Kyllä se pikkuinen sieltä pian tulee niin helpottaa nuo vaivat :)
Älä ny viäl kuale