Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homostelu parempaa kuin heteroseksi

Vierailija
01.06.2015 |

Homostelu voittaa hetskuseksin aika helposti. Ensinnäkin satunnaista seuraa löytää todella helposti. Ei tarvi päivystää baaritiskillä juopottelemassa, senkun chatissä valitsee mieluisimman ja hommiin. Nykyään taitaa tinderistä löytää heterokin seuraa, mutta kuulemani mukaan se ei ihan helppoa ole sekään.

Toiseksi on aika virkistävää tuntea olevansa haluttu. Tämä pätee niin tuohon seuran etsimisvaiheeseen kuin varsinaisiin sänkyhommiinkin.

Kolmanneksi seksiin aukeaa ihan uusia ovia. If you know what I mean ;)

No mainitaan jotain huonoja puoliakin ettei mene ihan mainostamiseksi.

Naamakkain ei välttämättä tule ihan se miksi toinen on itsensä kuvaillut. Ikä on venyvä käsite tai toisia vaan aika kohtelee kovemmin käsin. Tämä toki pätee nettideittailuun muutenkin. Kovin pahaa mittojen vääristelyä ei useinkaan tule vastaan, ihme kyllä. Samoin jos joidenkin kohdalla ulkonäkö on ollut pettymys, niin päinvastaisiakin tapauksia toki on tullut vastaan.

Joillain on erektio-ongelmia. No tämän ei sinänsä kai pitäisi olla yllätys, mutta silti pääsi yllättämään. Samoin joillain on erektio kyllä hyvä mutta loppuhuipennus jää saavuttamatta. Tähän on tietty naisten kohdalla tottunut, mutta ottaahan se vähän itsetunnolle. Ja sitten on nopeasti laukeavat, tämä harvemmin aiheuttaa ongelmia.

Muilla kokemuksia tai kysyttävää aiheen tiimoilta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse koen itseni 100 % heteroksi, mutta siitä huolimatta minusta joskus tuntuu siltä, että haluaisin kokeilla jotain muutakin... Parasta olisi jos löytäisin jonkun samalla tavoin ajattelevan. Haluaisin, esim katsoa yhdessä pokea ja vaikka puhua naisista ja seksistä yleensä, siinä samalla vois vaikka masturboida yhdessä... M27

Juuri tuollaisesta kaverista olen itsekkin haaveillut. Itselläni tuo liittyy myös siihen, että fantasioin m+m+n kimpasta ja tuota varten tietysti pitäisi olla sopiva kaveri. Haluaisin ensin itse tutustua kolmanteen pyörään, ennen kuin olen valmis jakamaan vaimoni tämän kanssa. Tuossa tutustumisen yhteydessä olisi tietysti mukavaa toteuttaa myös omaa bi-uteliaisuutta... Vaimolleni en ole kehdannut kertoa tästä bi-uteliaisuudestani. m31

Vierailija
22/35 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kolmas mies, jolla jonkin asteista bi uteliaisuutta ajoittain, vaikka itseni miellänkin täysin heteroksi. Tällainen kaveri, jonka kanssa voisi saunoa ja jakaa ajatuksia aiheesta olis kyllä kiva... Olen pohtinut, että pitäisikö tämä asia kertoa vaimolleni, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi, vaikka uskon että vaimo suhtautuisi asiaan ihan hyvin... Olis kiva kuulla naisten kommentteja siitä, miten suhtaudutte tällaiseen uteliaisuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naiset huonoja suuseksissä miesten kanssa... no miehetkö on parempia antamaan samaa naisille?...

Vierailija
24/35 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ratkaisu tähän on tietenkin homostelu niin naisille kuin miehille. Justiinsa... kyllä viimeisiä aikoja eletään..

Vierailija
25/35 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies tietää parhaiten mikä tuntuu toisessa miehessä hyvältä. Kun penis hieroo sisältä eturauhasta samalla kun hän runkkaa minua... ette voi kuvitella!

-ap

Vierailija
26/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

>2019

>ei harrasta homosuhteita

Oletko kehitysvammainen, koulukiusattu vai molemmat?

Vierailija
27/35 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen miehenä huomannut, että seksiä olisi tarjolla miljoona kertaa helpommalla. Naisten asenne seksiin on melko vammainen ja törkeä.

No, minkä mahtaa. Seksi miehen kanssa ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
28/35 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhdyn muutamaan edelliseen kirjoittajaan siinä että homoseksiä kannattaa kokeilla jos naisilta saaminen tuntuu vaikealta. Kokeilkaa  Grindr sovellusta josta löytyy sopivaa miesseuraa iän, koon, mieltymysten jne suhteen. Aiemmin seksisuhteita löytyi gaychatista mutta kyseinen kännykkäsovellus on osoittautunut huomattavasti kätevämmäksi löytää juuri tietynlaista seuraa. Ei muuta ko homostelemaan!

Vierailija
29/35 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena täytyy sanoa yksi erittäin hyvä syy sille miksi heteronaisten vain täytyy olla varvaisia seuranhaussa. Oletteko koskaan vääntäneet kättä siron ja seksikkään naisen kanssa? Kumpi voitti? Teini-ikäisenä tapailin miehiä hauskanpidon merkeissä melko rohkeasti kunnes yhden (1) kerran humalainen arviolta 70-80-kiloinen mies halusi suudella minua ilman omaa toivettani. Ei mitään jakoa puolustaa itseään tai estää miestä, sama voimasuhde kuin karhulla ja oravalla paitsi, etten päässyt livistämään puuhun... Niin näitä miehiä voimme syyttää siitä, etteivät heterot voi pitää hauskaa mielin määrin vaan mieluiten turvallisessa ihmissuhteessa.

Vierailija
30/35 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös kolmas mies, jolla jonkin asteista bi uteliaisuutta ajoittain, vaikka itseni miellänkin täysin heteroksi. Tällainen kaveri, jonka kanssa voisi saunoa ja jakaa ajatuksia aiheesta olis kyllä kiva... Olen pohtinut, että pitäisikö tämä asia kertoa vaimolleni, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi, vaikka uskon että vaimo suhtautuisi asiaan ihan hyvin... Olis kiva kuulla naisten kommentteja siitä, miten suhtaudutte tällaiseen uteliaisuuteen?

Naisena (taas) kommentoin, että suhtautuisin positiivisesti. Osallistuisin kyllä mielelläni itsekin mieheni kanssa kolmen kimppaan jos sopii (FMM), mutta mieheni ei ole bi niin ei taida.

Vierailija
31/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin samaa mieltä monien kanssa. Teininä oli jotain pieniä säätöjä tyttöjen/naisten kanssa ja jossain vaiheessa tajusin kuitenkin olevani enemmän poikiin päin. Komea poikamainen miehekkyys ja vartalo on paljon seksikkäämpää. Naisten kanssa on kaikki pariutumiseen ja seksiin liittyvä ihan älytöntä eikä se toosakaan jaksa innosta. Viihdyn poikaystäväni kanssa hyvin. Suulla, käsin ja vartaloin kosketuksella saa todella hyvää seksiä eikä peppujutut edes kiinnosta.

Vierailija
32/35 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, periaatteessa miehiä saa helposti, mutta taso on sitten aika vaihtelevaa ja pettymyksiä tulee helposti. Tilanne olisi varmaan parempi, jos olis TOP miesten kesken. Naisten kanssa saa varmemmin hyvää seksiä, kun on itse enemmän vastuussa toiminnasta.

Vierailija
33/35 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ukm ja haluaisin kokeilla kalua kaikin tavoin, mutta, vaikka täällä väitetään että miehen löytäminen seksiin on todella helppoa, se ei pidä paikkaansa. Olen siisti, mahakas ja ok näköinen ja naisia on ollut, . Miestä kun etsii nii löytää vain feikkejä. Tämä on totuus ainakin nurmijärven seudulla.

Vierailija
34/35 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa ukm ja muutamavuosi sitten uskalsin kokeilla m+m juttuja joita viimeiset 20v olin fantasioinut. Nyt on imetty ja annettu imeä. Kerran laittelin kakkoseenki vaikka pelkäsi (halkoani). Vaikka iha normi onkin.. mutta aina aktin jälkeen tulee lievä morkkis ja ajatus että ei enää ikinä. No kiima vie aina voiton ja käyn max.4krt vuoteen purkamassa vähä paineita. Ja ihan normaali perus perheen isä olen.

Vierailija
35/35 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kanssa ukm ja muutamavuosi sitten uskalsin kokeilla m+m juttuja joita viimeiset 20v olin fantasioinut. Nyt on imetty ja annettu imeä. Kerran laittelin kakkoseenki vaikka pelkäsi (halkoani). Vaikka iha normi onkin.. mutta aina aktin jälkeen tulee lievä morkkis ja ajatus että ei enää ikinä. No kiima vie aina voiton ja käyn max.4krt vuoteen purkamassa vähä paineita. Ja ihan normaali perus perheen isä olen.

Perus-perheen-isät eivät tosiaan ole mikään homogeeninen ryhmä. Vaikka osa tavallaan on. Hienoa, että nautitte. :)