Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavia tapauksia nämä ammattiloukkaantujat.

Vierailija
28.01.2022 |

Pahoitetaan mieli milloin mistäkin, mutta heissä itsessään ei ole koskaan mitään vikaa. Ei myöskään osata antaa eikä pyytää anteeksi, vaikka he itse saattavat suutuspäissään olla melkoisia törkyturpia. Mitä lie, narsisteja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Minni Hiiren mekko vaihtui housuihin.

Vierailija
2/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään. Mullakin on eräs tuttava joka sähähti mulle eräässä tilaisuudessa: "Ole hiljaa nyt!". No sitten olin hiljaa ja aika hämillänikin. Kun seuraavana päivänä pyysin anteeksi sitä että puhua pälpätin niin mulle vastattiin: "V i t t u i l e t k o sä mulle?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään. Mullakin on eräs tuttava joka sähähti mulle eräässä tilaisuudessa: "Ole hiljaa nyt!". No sitten olin hiljaa ja aika hämillänikin. Kun seuraavana päivänä pyysin anteeksi sitä että puhua pälpätin niin mulle vastattiin: "V i t t u i l e t k o sä mulle?"

Pakko olla nainen. Mies ei toimisi noin.

Vierailija
4/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla nainen. Mies ei toimisi noin.

Ei ole saanut vähään aikaan kalua, siksi krätynen.

Vierailija
5/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen mieli saa aikaan loukkaantumisia.

Vierailija
6/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ EN OLE TUNAROINUT!!!

Vierailija
7/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät ole huvittavia, vaan rasittavia tapauksia.

Vierailija
8/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi sekuntiakaan tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa. En itse koskaan tekisi noin toiselle, vaikka olisin kuinka huonolla tuulella. Siksi en halua, että minuakaan kohtaan käyttäydyttäisiin noin.