Huvittavia tapauksia nämä ammattiloukkaantujat.
Pahoitetaan mieli milloin mistäkin, mutta heissä itsessään ei ole koskaan mitään vikaa. Ei myöskään osata antaa eikä pyytää anteeksi, vaikka he itse saattavat suutuspäissään olla melkoisia törkyturpia. Mitä lie, narsisteja.
Kommentit (8)
Tiedetään. Mullakin on eräs tuttava joka sähähti mulle eräässä tilaisuudessa: "Ole hiljaa nyt!". No sitten olin hiljaa ja aika hämillänikin. Kun seuraavana päivänä pyysin anteeksi sitä että puhua pälpätin niin mulle vastattiin: "V i t t u i l e t k o sä mulle?"
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään. Mullakin on eräs tuttava joka sähähti mulle eräässä tilaisuudessa: "Ole hiljaa nyt!". No sitten olin hiljaa ja aika hämillänikin. Kun seuraavana päivänä pyysin anteeksi sitä että puhua pälpätin niin mulle vastattiin: "V i t t u i l e t k o sä mulle?"
Pakko olla nainen. Mies ei toimisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla nainen. Mies ei toimisi noin.
Ei ole saanut vähään aikaan kalua, siksi krätynen.
Ei olisi sekuntiakaan tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa. En itse koskaan tekisi noin toiselle, vaikka olisin kuinka huonolla tuulella. Siksi en halua, että minuakaan kohtaan käyttäydyttäisiin noin.
Mutta Minni Hiiren mekko vaihtui housuihin.