Mitä etikettisääntöä olet tietoisesti rikkonut jossakin juhlissa?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 03:00"]Laitoin ystäväni häihin punasen mekon. Mulla oli ollu seksisuhde sulhasen kanssa :)
[/quote]
Täh? Mikä tää punainen puku juttu on?
Minulla oli häissä musta (kotelo)mekko ja punainen bolero.
hmm juhlissa mekko päällä ilman sukkahousuja. Ylioppilastilaisuudessa (omassa) olkapäät paljaana
Ollut ilman sukkahousuja.
Syönyt keittoä väärin. (kaapinut itseen päin ja pistänyt lusikasta enemmän kun sivun suuhun)
Pitänyt kahvikuppia väärin.
Varmaan jotain muutakin on tullut tehtyä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:28"]Ollut ilman sukkahousuja.
Syönyt keittoä väärin. (kaapinut itseen päin ja pistänyt lusikasta enemmän kun sivun suuhun)
[/quote]
Miten keitto sitten kuuluu syödä?
Ollut ilman sukkahousuja juhlissa. Sukkahousut on saatanasta, kun ne hajoo aina.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:28"]Ollut ilman sukkahousuja.
[/quote]
Miten keitto sitten kuuluu syödä?
[/quote]
Esim. You tubessa on videoita aiheesta. Keittoa kuuluisi syödä siis niin, että lusikka täytetään (hieman) itsestä pois päin suuntautuvalla liikkeellä. Lusikasta saa laittaa vain reunan suuhun. Lisäksi on muita pikkutarkkoja ohjeita lusikan pyyhkäisystä tms. Video avaa aiheen paremmin..
Menin häihin ja pyyhin siellä salaa perseeni morsiammen hääpukuun.
Olin morsian olkapäät paljaana.