Kokemuksia mainosten jakamisesta.
Kuinka paljon saa palkkaa ja millainen aikataulu ja työ itsessään jos ei käytä autoa?
ajattelin eläkkeen lisäksi lisä tienestiä....
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Teininä tein, se lajittelu oli v*ttumaista, jos kaikki mahtuu kerralla kärryyn niin liksa ei kovin montaa kymppiä ole. Silloin kun koulut alkamassa oli sellainen mainosvyöry että taisi saada jopa 50e, mutta kaikki ei mahtunut kärryyn joten tuli tuplareissut. Ei siinä kummempaa aikataulua tainnut olla, kunhan tuli hommat hoidettua.
Talvella varmaan vammaista hommaa niiden kärryjen kanssa.
Nämä kokemukset tosin lähes 20v takaa.
oliko muutamia kymppejä päivä? montako päivää viikossa teit? paljon siis tuli kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teininä tein, se lajittelu oli v*ttumaista, jos kaikki mahtuu kerralla kärryyn niin liksa ei kovin montaa kymppiä ole. Silloin kun koulut alkamassa oli sellainen mainosvyöry että taisi saada jopa 50e, mutta kaikki ei mahtunut kärryyn joten tuli tuplareissut. Ei siinä kummempaa aikataulua tainnut olla, kunhan tuli hommat hoidettua.
Talvella varmaan vammaista hommaa niiden kärryjen kanssa.
Nämä kokemukset tosin lähes 20v takaa.
oliko muutamia kymppejä päivä? montako päivää viikossa teit? paljon siis tuli kuukaudessa?
En tosiaan muista enää kovin tarkasti mutta viikkopalkka saattoi jäädä reilusti alle 20e. Hämärä muistikuva että yhden viikon palkka oli kerran vaan 8e. Jaettiinkohan niitä kerran tai kaksi/viikko.
Tuntipalkka varmaan 2-4e luokkaa jos laskee mukaan ne lajittelut normaaliviikkoina, silloin mainosvyöryviikkoina saattoi saada enemmän.
Teininä tein, se lajittelu oli v*ttumaista, jos kaikki mahtuu kerralla kärryyn niin liksa ei kovin montaa kymppiä ole. Silloin kun koulut alkamassa oli sellainen mainosvyöry että taisi saada jopa 50e, mutta kaikki ei mahtunut kärryyn joten tuli tuplareissut. Ei siinä kummempaa aikataulua tainnut olla, kunhan tuli hommat hoidettua.
Talvella varmaan vammaista hommaa niiden kärryjen kanssa.
Nämä kokemukset tosin lähes 20v takaa.