Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Tampereella ja järkytyin

Vierailija
31.05.2015 |

Keskustan kadut lainehtivat roskia, keski-ikäiset äijät räkivät pitkään ja hartaasti kaduilla, ihmiset heittelivät tölkkejä ja tumppeja ympäriinsä, pyöräilijät ajelivat jalkakäytävillä ja tuulipuvuissa paineltiin pitkin Sokosta.... Keskustorilla narkkareita ja spurguja keskellä päivää.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen spugelandia Tampere juuri on. Arvaa tympiikö asua täällä vapaaehtoisesti. Onneksi mun ei tarvi mennä keskustaan, jos en halua.

Vierailija
62/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa ja musta kun Tampere on hieno paikka. Kai oon sitten tottunut spurguihin. muutin nähkääs karseasta pikkukaupungista tänne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkeja olen nähnyt Tullilamarin aukiolla, en juuri muualla.

Vierailija
64/75 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kamarin...

Vierailija
65/75 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kyllä huomannut mitään roskien tulvaa kotikadullani eli Hämeenkadulla, ammattimaisia pullonkerääjäkin tuntuu olevan niin paljon etteivät pullot ja tölkit kauaa näkösällä notku.

Spurguista ja kerjäläisistä valittamista taas en jaksa enkä ymmärrä. Joo, onhan keskustassa usein laitapuolen kulkijoita liikkeellä, mutta heillä on siihen yhtäläinen oikeus kuin sinullakin. Tietysti olen sitä mieltä, että heidän ongelmiaan tulisi hoitaa, mutta aika ihmeellinen asenne tuo, että vain tietynnäköisillä, tietyllä tavalla eläviä henkilöitä saisi näkyä julkisessa tilassa.

Vierailija
66/75 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere pitäisi myydä Venäjälle!

Vierailija
67/75 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen punaisuus näkyy.

Vierailija
68/75 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:17"]Keskustan kadut lainehtivat roskia, keski-ikäiset äijät räkivät pitkään ja hartaasti kaduilla, ihmiset heittelivät tölkkejä ja tumppeja ympäriinsä, pyöräilijät ajelivat jalkakäytävillä ja tuulipuvuissa paineltiin pitkin Sokosta.... Keskustorilla narkkareita ja spurguja keskellä päivää.

[/quote]

Mistäpäin tulit tampereelle?

Vierailija
69/75 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et käynyt Helsingissä! Ekat huumekauppiaat on jo Kampissa vastassa, Narikkatori tulvii kerjäläisiä ja rautatieasemalla joutuu väistelemään oman arvonsa tuntevia ruskettuneita kansalaisia.

Vierailija
70/75 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä puuttuu muuten tamperelaisten pukeutumisen kuvaus :) Liian lyhyet lahkeet, junttitatskat, bootsit, pullasutiponnarit, tatuoidut kulmakarvat, goottityylii, mustaksi värjätyt hiukset, ripsienpidennykset, maahan asti ulottuvat ns. Matrix-nahkatakit, platformi-kengät, liian isot farkut jostain Halpa-Hallista, lippalakki-isännät, Kiitos-hupparit, teineillä collegesortsit yms.

Bingo kuinka monta bongaat päivittäin!

Vierailija
71/75 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:43"]

Tästä puuttuu muuten tamperelaisten pukeutumisen kuvaus :) Liian lyhyet lahkeet, junttitatskat, bootsit, pullasutiponnarit, tatuoidut kulmakarvat, goottityylii, mustaksi värjätyt hiukset, ripsienpidennykset, maahan asti ulottuvat ns. Matrix-nahkatakit, platformi-kengät, liian isot farkut jostain Halpa-Hallista, lippalakki-isännät, Kiitos-hupparit, teineillä collegesortsit yms.

Bingo kuinka monta bongaat päivittäin!

[/quote]

Kyllä tälläsiä ihmisiä näkee kaikkialla, ei vaan Tampereella. Kannattaa käydä muissakin kaupungeissa ;D

Vierailija
72/75 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pullasutiponnari?

Vierailija
73/75 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:54"]

[/quote]

Mua jäi vaivaamaan ihan sama asia! :D

Vierailija
74/75 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:54"]

[/quote]

Mua jäi vaivaamaan ihan sama asia! :D
[/quote]

http://iconosquare.com/p/688322138932630838_301861908

Vierailija
75/75 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki joskus Tampereen linja-auto asemalla näin vanhan juopon.
Pyysi euron että sais ostaa makkaran.
Olisitte nähny miten onnelliseks se tuli ku annoin sille kolikoita, että sen yhen makkaran saa...