Kävin Tampereella ja järkytyin
Keskustan kadut lainehtivat roskia, keski-ikäiset äijät räkivät pitkään ja hartaasti kaduilla, ihmiset heittelivät tölkkejä ja tumppeja ympäriinsä, pyöräilijät ajelivat jalkakäytävillä ja tuulipuvuissa paineltiin pitkin Sokosta.... Keskustorilla narkkareita ja spurguja keskellä päivää.
Kommentit (75)
Aijaa ja musta kun Tampere on hieno paikka. Kai oon sitten tottunut spurguihin. muutin nähkääs karseasta pikkukaupungista tänne
Itse en ole kyllä huomannut mitään roskien tulvaa kotikadullani eli Hämeenkadulla, ammattimaisia pullonkerääjäkin tuntuu olevan niin paljon etteivät pullot ja tölkit kauaa näkösällä notku.
Spurguista ja kerjäläisistä valittamista taas en jaksa enkä ymmärrä. Joo, onhan keskustassa usein laitapuolen kulkijoita liikkeellä, mutta heillä on siihen yhtäläinen oikeus kuin sinullakin. Tietysti olen sitä mieltä, että heidän ongelmiaan tulisi hoitaa, mutta aika ihmeellinen asenne tuo, että vain tietynnäköisillä, tietyllä tavalla eläviä henkilöitä saisi näkyä julkisessa tilassa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:17"]Keskustan kadut lainehtivat roskia, keski-ikäiset äijät räkivät pitkään ja hartaasti kaduilla, ihmiset heittelivät tölkkejä ja tumppeja ympäriinsä, pyöräilijät ajelivat jalkakäytävillä ja tuulipuvuissa paineltiin pitkin Sokosta.... Keskustorilla narkkareita ja spurguja keskellä päivää.
[/quote]
Mistäpäin tulit tampereelle?
Onneksi et käynyt Helsingissä! Ekat huumekauppiaat on jo Kampissa vastassa, Narikkatori tulvii kerjäläisiä ja rautatieasemalla joutuu väistelemään oman arvonsa tuntevia ruskettuneita kansalaisia.
Tästä puuttuu muuten tamperelaisten pukeutumisen kuvaus :) Liian lyhyet lahkeet, junttitatskat, bootsit, pullasutiponnarit, tatuoidut kulmakarvat, goottityylii, mustaksi värjätyt hiukset, ripsienpidennykset, maahan asti ulottuvat ns. Matrix-nahkatakit, platformi-kengät, liian isot farkut jostain Halpa-Hallista, lippalakki-isännät, Kiitos-hupparit, teineillä collegesortsit yms.
Bingo kuinka monta bongaat päivittäin!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:43"]
Tästä puuttuu muuten tamperelaisten pukeutumisen kuvaus :) Liian lyhyet lahkeet, junttitatskat, bootsit, pullasutiponnarit, tatuoidut kulmakarvat, goottityylii, mustaksi värjätyt hiukset, ripsienpidennykset, maahan asti ulottuvat ns. Matrix-nahkatakit, platformi-kengät, liian isot farkut jostain Halpa-Hallista, lippalakki-isännät, Kiitos-hupparit, teineillä collegesortsit yms.
Bingo kuinka monta bongaat päivittäin!
[/quote]
Kyllä tälläsiä ihmisiä näkee kaikkialla, ei vaan Tampereella. Kannattaa käydä muissakin kaupungeissa ;D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:54"]
Mikä on pullasutiponnari?
[/quote]
Mua jäi vaivaamaan ihan sama asia! :D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:54"]
Mikä on pullasutiponnari?
[/quote]
Mua jäi vaivaamaan ihan sama asia! :D
[/quote]
Mäki joskus Tampereen linja-auto asemalla näin vanhan juopon.
Pyysi euron että sais ostaa makkaran.
Olisitte nähny miten onnelliseks se tuli ku annoin sille kolikoita, että sen yhen makkaran saa...
Tällainen spugelandia Tampere juuri on. Arvaa tympiikö asua täällä vapaaehtoisesti. Onneksi mun ei tarvi mennä keskustaan, jos en halua.