Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos täällä muita erityisherkkiä ihmisiä?

Vierailija
31.05.2015 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:48"]

Olen enkä voi sille mitään. Masennun niin helposti parisuhteessakin, kun toinen on paljon kylmempi ja etäisempi enkä kestä mm. torjuntaa.

[/quote]

Tuolle ei voi mitään. Tuon herkkyyden kanssa on vaan opittava elämään :)

[/quote]

Voi kunpa oppisinkin. Olen niin surullinen, kun katson tois(t)en vain hoitavan tilanteessa kuin tilanteessa kylmästi asiat jotka pitää, kun itse menetän yöuneni ja mielenrauhani niin helposti.

[/quote]

Usko pois, opit sinä. Mulla siihen meni yli 30 vuotta, että opin pitämään tuota siunauksena enkä kironnut sitä alinpaan helvettiin.

Vierailija
2/24 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin erikoinen persoona, minunlaisiani ei ole muita. Olen erittäin uniikki ja erikoinen. Minulla on pieni kengännumero ja maailman harvinaisin sukunimi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.

Vierailija
4/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä.

Ongelmani tänään: epämukava bussinpenkki. Tekeekö ne tarkoituksella niistä huonoja, koska en ole ikinä istunut mukavassa bussinpenkissä. Kun pääsin ulos, tunsin kuinka hartiat laskeutui korvista.

Vierailija
5/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen E – Emotional intensity (vahva eläytymiskyky)

Erityisherkän ihmisen tunteet ja tuntemukset voivat olla voimakkaita. Hänellä on kyky liikuttua, vaikuttua ja asettua toisen asemaan helposti.

Sekä myöskin D

Vierailija
6/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Jännitän vieraiden ihmisten tapaamista, inhoan sukujuhlia, kättelyä ja esittäytymistä. Pelkään työpaikkahaastatteluja ja tenttejä. Tarvitsen yksinoloa ja rauhaa. Inhoan meteliä ja hajuja. Jne jne.

Vierailija
7/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen erityisen erityisherkkä kaikelle erityisherkkyydelle, myös hajusteyliherkkyys aiheuttaa minussa voimakkaan tunnereaktion. Inhoan itsensäkorostajia kaikissa ryhmissä ja olen hyvin erityisherkkä oman itsensä ylentäjille. Erityisen erityisherkkä olen sille, että vaaditaan koko muuta maailmaa sopeutumaan omaan erityisherkkyyteen. Olen niin erityisherkkä tälle ilmiölle, että kukaan muu erityisherkkä ei saa enää puhua erityisherkkyydestään! Jos et kunnioita tätä niin olet paska ihminen etkä ansaitse elää.

Vierailija
8/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:31"]

Mä olen erityisen erityisherkkä kaikelle erityisherkkyydelle, myös hajusteyliherkkyys aiheuttaa minussa voimakkaan tunnereaktion. Inhoan itsensäkorostajia kaikissa ryhmissä ja olen hyvin erityisherkkä oman itsensä ylentäjille. Erityisen erityisherkkä olen sille, että vaaditaan koko muuta maailmaa sopeutumaan omaan erityisherkkyyteen. Olen niin erityisherkkä tälle ilmiölle, että kukaan muu erityisherkkä ei saa enää puhua erityisherkkyydestään! Jos et kunnioita tätä niin olet paska ihminen etkä ansaitse elää.

[/quote]

Haistas sinä kuule pitkä paska! Erityisherkkyydellä ei ole mitään vitun tekemistä hajusteyliherkkyyden kanssa! Se on ominaisuus, johon EI VOI vaikuttaa millään tavalla! Se on sulla syntymästä asti tai sitten EI. GET IT senkin pällinaama.

Vierailija
9/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon erityisherkkä kortsuille, muille ehkäisyjutuille, tamponeille ja kuukautissuojille sekä muille erityisherkille ihmisille. Vain mä saan olla erityisherkkä ja mua täytyy ymmärtää ja koko maailman täytyy tietää se. Piste.

Vierailija
10/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:31"]

[/quote]

Otetaanpa nyt ihan rauhallisesti. Sinun viestisi on siis, että jos on herkempi kuin sinä, ei oikeasti ole herkempi kuin sinä, vaan haluaa ainoastaan korostaa itseään. Mitkä seikat saavat sinut ajattelemaan, että maailmassa ei ole ketään sinua herkempää? Ja miksi ajattelet, että jos ihminen kertoo itsestään jotain, kyseessä voi ainoastaan olla itsensä korostaminen? Tahtomattasi, nämä ajatukset kertovat sinusta itsestäsi aika paljon. Ne kertovat, että sinun pääasiallinen motiivisi tehdä ylipäätään mitään, on korostaa itseäsi. Miksi muuten esittäisi näin tyhmän väitteen?

Sinulle tiedoksi: kaikilla ei ole sama motiivi. Jotkut meistä vain kerta kaikkiaan ovat herkkiä ja uskaltavat kertoa sen, ilman mitään itsekorostusta.

Vierailija
11/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.

Olen 100 % introvertti ja kaipaan rauhaa ja hiljaisuutta ja yksinäisyyttä. Kova meteli ja hälinä saa joskus aivot käymään ylikierroksilla ja siloin täytyisi päästä johonkin hiljaiseen paikkaan, jos vaan mahdollista.

Kaikki aistini ovat normaalia herkemmät. Huomaan jokaisen pienen yksityiskohdan, jotka taviksilta luultavasti menee ohi, haistan kaikki tuoksut voimakkaammin. 

Lapsena esim. kaikki laput kutittivat niskaa ja saumat samaten. Enää nuo eivät niin häiritse ellei ole sitten todella "kova" lappunen.

Makuaisti on todella herkkä, tarvitsen useamman sadan maistelukerran, että tykästyn johonkin. 

Osaan lukea ihmisiä kuin avointa kirjaa. Heidän pienen pientäkin elekieltä ja millä tuulella he ovat tänään. 

Kirkkaat värit yleensä "räjähtävät" silmille, yleensä jos huoneessa on kirkkaat seinät, menee kauan, että silmä tottuu siihen. Varsinkin, jos ne seinät ovat olleet aikaisemmin vaaleat.

Ja olen melko puhtaasti tunneihminen.

Olen empaattinen.

Olen oppinut elämään tämän herkkyyden kanssa ja se ei ole kirous! Se on SIUNAUS kaikin tavoin.

Täältä löytyy lisää tietoa:

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/erityisherkka-ihminen-kokee-kaiken-voimakkaammin-ja-unohtaa-siina-samassa-huolehtia-itsestaan/4751432

Vierailija
12/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:31"]Mä olen erityisen erityisherkkä kaikelle erityisherkkyydelle, myös hajusteyliherkkyys aiheuttaa minussa voimakkaan tunnereaktion. Inhoan itsensäkorostajia kaikissa ryhmissä ja olen hyvin erityisherkkä oman itsensä ylentäjille. Erityisen erityisherkkä olen sille, että vaaditaan koko muuta maailmaa sopeutumaan omaan erityisherkkyyteen. Olen niin erityisherkkä tälle ilmiölle, että kukaan muu erityisherkkä ei saa enää puhua erityisherkkyydestään! Jos et kunnioita tätä niin olet paska ihminen etkä ansaitse elää.
[/quote]

Vai niin. Elän omaa elämääni.

Vierailija
13/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:31"]Mä olen erityisen erityisherkkä kaikelle erityisherkkyydelle, myös hajusteyliherkkyys aiheuttaa minussa voimakkaan tunnereaktion. Inhoan itsensäkorostajia kaikissa ryhmissä ja olen hyvin erityisherkkä oman itsensä ylentäjille. Erityisen erityisherkkä olen sille, että vaaditaan koko muuta maailmaa sopeutumaan omaan erityisherkkyyteen. Olen niin erityisherkkä tälle ilmiölle, että kukaan muu erityisherkkä ei saa enää puhua erityisherkkyydestään! Jos et kunnioita tätä niin olet paska ihminen etkä ansaitse elää.
[/quote]

Kiitos huutonauruista!!! :'D

Vierailija
14/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hep! Tai ainakin minussa on piirteitä: pelkään uusia tapaamisia, jännitän töissä epäonnistumisia, ärsyynnyn liiasta melusta tai ihmispaljoudesta, tarkkailen ihmisten reaktioita ja vältän aiheuttamasta negatiivisia,  itken helposti (liikutun helposti)....nuorempana turrutin viinalla itseni, nyt vain koitan opetella elämään tällaisena.

Vierailija
15/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:41"]

Mä oon erityisherkkä kortsuille, muille ehkäisyjutuille, tamponeille ja kuukautissuojille sekä muille erityisherkille ihmisille. Vain mä saan olla erityisherkkä ja mua täytyy ymmärtää ja koko maailman täytyy tietää se. Piste.

[/quote]

Ootko kuule vähän lapsellinen? Paljos sulla mahtaa olla ikää? 

Et oikeasti taida tietää mistä tässä ketjussa oikeasti puhutaan, kun pitää vittuilla. Luitko sä edes ollenkaan aloitusviestiä ja katsoitko sä sitä linkkiä ollenkaan??

Vierailija
16/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minussa herkkyyttä on. Voin toki kuvitella joidenkin olevan vielä herkempiä. Pystyn lukemaan ihmisen elekielestä ja olemuksesta paljonkin. Yhdessä työpaikassa väsytin itseni tyystin kun aistin pomon mielenliikkeitä, milloin hän oli tyytymätön minuun, asiakkaisiin ym.. Aloin pelätä virheitä jne..
En silti koe olevani eritysen herkkä, herkkä tietyille asioille vain. Introverttia minussa on myös enemmän kuin ekstroverttia.

Vierailija
17/24 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Mulla on myös yliaktiivinen autonominen hermosto - liittynee tähän samaan. Tällä hetkellä olen burnoutissa liiallisen kuormituksen vuoksi.

Vierailija
18/24 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enkä voi sille mitään. Masennun niin helposti parisuhteessakin, kun toinen on paljon kylmempi ja etäisempi enkä kestä mm. torjuntaa.

Vierailija
19/24 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on.

Vierailija
20/24 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:48"]

[/quote]

Tuolle ei voi mitään. Tuon herkkyyden kanssa on vaan opittava elämään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi