Laivalle menossa ja luvattu yli 15 m/s tuulta
Keskiviikkona. Tää on justiinsa tätä mun tuuria. Se kerta kun on laivamatka edessä niin eiköstä vain ole kovantuulen varoitukset päällä. Kiva taas matkustaa naama vihreänä oksennusta pidätellen.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:29"]
Ei se ole vielä paha tuuli :)
[/quote]
On se mulle. -ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:30"]
[/quote]
On se mulle. -ap
[/quote]Vaihda ajatusmallia, päätä, ettei se ole :) Se on suurimmaksi osaksi henkistä se pahoinvointi.
Ajattele, että se on jännää sillain kivalla tavalla :)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:30"]
[/quote]
On se mulle. -ap
[/quote]Vaihda ajatusmallia, päätä, ettei se ole :) Se on suurimmaksi osaksi henkistä se pahoinvointi.
[/quote]
Olen yrittänyt aiemmilla reissuilla näin mutta ei toimi. -ap
Tarkista, että keulaportti tulee kiinni :)
Jää kuule kotiin, kaikille parempi niin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:38"]
Jää kuule kotiin, kaikille parempi niin.
[/quote]
Mieli tekisi kyllä. -ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:37"]
Tarkista, että keulaportti tulee kiinni :)
[/quote]
Ei toi nyt niin oleellista ole onko keulavisiiri auki vai kiinni, jos on lehtitietoja uskominen. -ap
Mulla ainakin helpottaa huonoon oloon kannella oleskelu. Toki ilma ei siellä ole kohdillaan...
Olenko minä hullu, kun mielestäni laivan keinuminen myrskyssä on yksinomaan jännittävää? :D
Pyydä laivalla heti sisäänmenon jälkeen pahoinvointitabletti. Ne antaa niitä pyydettäessä. Sit vaan et missään tapauksessa juo mitään vettä väkevämpää
Älä mee, rakas! Mä rakastan sua hirveesti, älä hyppää mereen! Tuu takaisin!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:52"]
Pyydä laivalla heti sisäänmenon jälkeen pahoinvointitabletti. Ne antaa niitä pyydettäessä. Sit vaan et missään tapauksessa juo mitään vettä väkevämpää
[/quote]
Ei ne auta. Rupee vaan väsyttää ihan tolkuttoman paljon että meinaa nukahtaa vaikka seisaaltaan. -ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:14"]
Tuollaista siellä sitten on: http://gfycat.com/BareOrderlyGrayreefshark
[/quote]
Vähintäänkin. -ap, joka on ollut Atlantilla aika tavalla tuollaisessa myrskyssä josta ei uskonut selviävän hengissä kuivalle maalle.
ota pahoivoitilääkettä, saattaa auttaa jos on herkästi pahoivoiva :)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:52"]
[/quote]
Ei ne auta. Rupee vaan väsyttää ihan tolkuttoman paljon että meinaa nukahtaa vaikka seisaaltaan. -ap
[/quote]
Pyydä lääkäriltäsi (Suomesta) Ondan Setron pahoinvointi lääkettä. Ei väsytä, ei vaikuta pienen alkoholimääränkään kanssa. Autta pahoinvointiin.
Mä tuun tosi herkästi merisairaaks ja kävin joulun alla laivalla. Pyysin ennen reissua lääkäriltä noita nappeja ja ne autto! :)
Kannattaa pysyä hytissä makuuasennossa, se auttaa.
Alkoholi auttaa, kun aivot eivät ole ihan kartalla tasapainosta. Pidä myös huolta verensokerista, uskomatonta kyllä maha täynnä ei tule huono olo yhtä helposti.