Lidlin Runebergintortussa se hillovana on siellä taikinan sisälläkin, ei pelkästään päällä. Miks
Miks kaikissa tortuissa ei laiteta hilloa myös ytimeen?
Kommentit (12)
Runeberginpäivä on vasta 5.2, miksi syöt torttuja jo nyt?
Siksi, kun haluaa erottua joukosta. Jotkut tykkää, jotkut ei. Itse en juurikaan pidä hilloista, mutta muuten pidän Runebergin tortuista, joten ostan niitä perinteisiä, joissa ei ole hilloa sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Runeberginpäivä on vasta 5.2, miksi syöt torttuja jo nyt?
Koska silloin niitä on vaikea löytää.
Perinteiseen reseptiin ei kuulu hillo sisällä. Toki nykyään näkee kaikenlaista, on mm. kakkumuodossa tuota torttua jne. ja aina niistä joku tykkää, mikäpäs siinä.
Minä pidän eniten Uudenmaan Herkun tortuista, ovat isoja ja aidoista aineista tehtyjä.
Järkyttävän pahoja, ostin testiin. Kuivia kuin kakkua hillolla. Runebergintortuissa kuuluu olla kosteutta ja Lidlin eivät ole Runebergeja.
Tavallinen torttu on aivan liian kuiva mussuttaa ilman hilloa sisällä...
Lidlin runebergit ovat olleet ainakin pari vuotta sitten niitä parhaita. Ovatko nyt sitten jotenkin erilaisia, vai ovatko edelleen loistavia?
Mä teen torttuja yleensä itse, ja monessa ohjeessa laitetaan sitä hilloa jo uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen torttuja yleensä itse, ja monessa ohjeessa laitetaan sitä hilloa jo uuniin.
Siis tarkoitan, että torttuun tehdään kolo, johon laitetaan hilloa ja sitten torttu uuniin. Uunista ottamisen jälkeen sitten lisätään hiloa ja kuorrutus.
Ostin juuri jotain gluteenittomia torttuja, joissa oli hilloa sisällä. Ei ollut kuivaa. Oli oikein hyvää. Kivempi minusta, että sitä hilloa on sisälläkin.
Koska se on paras ja maukkain