En olisi uskonut näin käyvän.
Siis juttu alkoi näin. Olin mieheni mukana hänen kaverinsa syntymäpäivillä, siinä alkuun olimme sivistyneesti kahvipöydässä, mutta iltaa kohden alkoi meininki muuttua kun miehet meni saunaan jne..juotiin siinä teräviä ja vähemmän teräviä..kaikki olimme humalassa ja osa alkoikin jo vetäytyä nukkumaan.
Aamun valjetesaa oli hereillä vain minä ja mieheni kaveri ja siinä juttelimme niitä näitä ja kokoajan ihan kuin magneetti olisi vetänyt meitä lähemmäksi..sanoin lähteväni ulos ottamaan happea hän tuli perässä ja hipaisi rintakehääni, ja sitten se tapahtui. Me suutelimme, kiihkolla, jota en ole tuntenut pitkään aikaan..Mutta muuta ei tapahtunut. Onneksi.
Mutta nyt olen huomannu, että haluan lisää. En tiedä olenko ihastunut mieheen, mutta ainakin ajatteen häntä hyvin usein..
Onko muille käynyt näin pitkässä parisuhteess? Ollaan siis oltu reilu 6 vuotta yhdessä.
Kommentit (3)
Ei voisi. En itse edes halua mitään suhdetta vaan sen tunteen, että joku on kiinnostunut ja hieman flirttiä. Täytyy varmaan koko kesä pysyä kotona, että en törmää häneen..
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:43"]Ei voisi. En itse edes halua mitään suhdetta vaan sen tunteen, että joku on kiinnostunut ja hieman flirttiä. Täytyy varmaan koko kesä pysyä kotona, että en törmää häneen..
[/quote]
T. Ap.
Oletko miettinyt voisiko teidän suhteesta tulla jotain, jos kävisi niin, että eroat miehestäsi?