Sinä joka pissasit uimahallin suihkussa!
Mitä oikein ajattelit, kun et mennyt vessaan tekemään tarpeitasi? Luulitko olevasi hauskakin? Vai kuvittelitko ettei kukaan huomaa, kuinka vesi värjäytyy keltaiseksi ja leviää vieressäsi suihkuttelevien ihmisten jalkoihin?
Kommentit (61)
Siinähän ne veden mukana viemäriin menee samoin kun muut liat joita ihmisistä erittyy
Pyydän tuhannesti anteeksi. Aioin odottaa että pääsen altaasen asti, mutten jaksanut pidätellä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Pyydän tuhannesti anteeksi. Aioin odottaa että pääsen altaasen asti, mutten jaksanut pidätellä enempää.
:)
Vierailija kirjoitti:
Siinähän ne veden mukana viemäriin menee samoin kun muut liat joita ihmisistä erittyy
Niinpä. Sitä paitsi virtsa on steriiliä, joten mitä se haittaa?
Ei se mitään haittaa. Ens kerralla huuhtelet käsissä vähän suihkusaippuaa samaan aikaan, niin ei kukaan huomaa mitään. Sehän on ekologista, tuhra olis vessaa vetää sen takia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään haittaa. Ens kerralla huuhtelet käsissä vähän suihkusaippuaa samaan aikaan, niin ei kukaan huomaa mitään. Sehän on ekologista, tuhra olis vessaa vetää sen takia erikseen.
Mulla sama taktiikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steriiliys riippuu vähän siitäkin millaista tulehdusta vehkeistä löytyy.
Odotan aina altaaseen asti, aina löytyy jokin hyvä nurkka johon uimavalvojat eivät näe.
Minä en käy uimahalissa,joten en voinut olla minä.Mutta SINÄ JOS NÄIT TILANTEEN MIKSI ET HETI PUUTUNUT ASIAAN? Mikä esti?Pelkuruus,sinä tapauksessa olisit kääntynyt uimahallin henkilöstön puoleen! Luuletko kusia tällä lukee tekstisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä en käy uimahalissa,joten en voinut olla minä.Mutta SINÄ JOS NÄIT TILANTEEN MIKSI ET HETI PUUTUNUT ASIAAN? Mikä esti?Pelkuruus,sinä tapauksessa olisit kääntynyt uimahallin henkilöstön puoleen! Luuletko kusia tällä lukee tekstisi?
Mitä oikein VOUHKAAT? Pissaaminen on ihan normaalia! Ei KIELLETTYÄ. Ekoteko lisäksi kun teet sen suihkussa.
eipä paljon kiinnosta uimahalleissa käydä kusessa uiskentelemassa, jotkuthan on paskoneetkin sinne altaaseen...
Miksi haaskata luonnonvaroja vetämällä vessa, kun voi kusaista suoraan suihkuun?