Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinasuva/ Kun olet yksin kotona, pidätkö radion/ telkkarin auki?

Vierailija
27.01.2022 |

Vai nautitko omista ajatuksistasi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä koneella ja kuuntelen kuulokkeilla musiikkia. Aika monesti kuitenkin jätän telkkarin taustahälyksi jos sieltä on edes jossain vaiheessa iltaa tullut katsomisen arvoista ohjelmaa. Täydessä hiljaisuudessa on jokseenkin ahdistavaa olla, ja alkaa tulla niitä ikäviä ajatuksian vain.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
22/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Silloin , kun olin leski ja yh, pidin ääniä ettei vauva tottunut hiljaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän twitchin striimit auki.

Vierailija
24/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin pidä taustaäänen takia laitteita päällä.

Minun hermoni kestävät hyvin myös hiljaisuuden.

Vierailija
25/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, ja minulla ei ole koskaan radio tai televisio auki, jos en todella kuuntele/katsele jotain ohjelmaa. En voi sietää taustahälyä, rakastan hiljaisuutta.

Vierailija
26/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asun kaksin ja vaikka kun olen yksin niin pidän telkkaria auki aina. Kuuntelen ykkösen ja kolmosen aamu teeveet tai muita tallennettuja ajankohtais ohjelmia pitkin päivää jos on aikaa. Musiikkia jos otan kuppia. 

Vierailija
27/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina tv päällä, kun olen kotona. Kun herään, tv päälle ja linnoittaudun sohvan nurkkaan juomaan aamukahvia. Tv on päällä koko ajan, kun teen töitä tai mitä tahansa. Nukkumaan mennessä laitan makuuhuoneen tv:n päälle, katselen sitä ja sammun jossain vaiheessa. Yöllä sitten käydessäni hereillä, sammutan telkkarin. Ja sama systeemi alkaa taas aamulla.

En osaa olla kotona ilman taustahälyä. Välillä katson ohjelmia, mutta esim. etäpäivää tehdessä, ei sitä erityisesti tule katsottua. Vilkuiltua välillä. 

Vierailija
28/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen muutamia ohjelmia radiosta. Tv auki illalla esim. elokuvan takia.  Tietokoneella kuuntelen kuulokkeilla musiikkia tai videoita.

Vierailija
29/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina tv päällä, kun olen kotona. Kun herään, tv päälle ja linnoittaudun sohvan nurkkaan juomaan aamukahvia. Tv on päällä koko ajan, kun teen töitä tai mitä tahansa. Nukkumaan mennessä laitan makuuhuoneen tv:n päälle, katselen sitä ja sammun jossain vaiheessa. Yöllä sitten käydessäni hereillä, sammutan telkkarin. Ja sama systeemi alkaa taas aamulla.

En osaa olla kotona ilman taustahälyä. Välillä katson ohjelmia, mutta esim. etäpäivää tehdessä, ei sitä erityisesti tule katsottua. Vilkuiltua välillä. 

Varmaan tottumuskysymys. Moni tuollatapaa selaa vaikka puhelinta, yöllä vessakäynnille hamuaa puhelimen mukaan.

Vierailija
30/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV on kieltämättä koko päivän päällä, katsoin tai en. Taustahäly häivyttää hieman myös naapureista kuuluvaa ajoittaista meteliä.

Vierailija
31/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokeilla kuntelen usein radio nostalagiaa,samalla luen tai teen askareita. Tv auki vain,jos tulee minulle kinostava ohjelma.En ole tv-sarjojen orja,tv ei halitse elämääni vaikka asun yksin ja olen yksinäinen!.Kuntelen myös Tv kuulokeilla!

Vierailija
32/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu yksin mutta olen yksinäni viikon, viikkoja miehen työn takia. Kuuntelin aiemmin Ylen Puheen Aktia, nytse lopetettiin niin en ole löytänyt uutta tilalle. Olen vuorotyössä

Vierailija
33/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsi 4.3 kirjoitti:

Kuulokeilla kuntelen usein radio nostalagiaa,samalla luen tai teen askareita. Tv auki vain,jos tulee minulle kinostava ohjelma.En ole tv-sarjojen orja,tv ei halitse elämääni vaikka asun yksin ja olen yksinäinen!.Kuntelen myös Tv kuulokeilla!

Osaisinpa nauttia kuulokkeista. Ostin ihanat kuulokkeet joissa hyvä ääni mutta en osaa kuunnella niillä, tuntuu että maailma kutistuu kun ei ole sellaista äänten etäisyyksien maisemaa mukana.

Asun tosi meluisassa talossa ja siksi ostinkin nuo kuulokkeet mutta alan melkein kaatuilla jos menetän tuon ääniperspektiivin

N28, opiskelijatalossa asuva teekkari

Vierailija
34/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari on usein auki, mutta yöllä kuuntelen radiota. Puhetta tai Radio Rockia.

Vierailija
35/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä koneella ja kuuntelen kuulokkeilla musiikkia. Aika monesti kuitenkin jätän telkkarin taustahälyksi jos sieltä on edes jossain vaiheessa iltaa tullut katsomisen arvoista ohjelmaa. Täydessä hiljaisuudessa on jokseenkin ahdistavaa olla, ja alkaa tulla niitä ikäviä ajatuksian vain.

Terveisin Naispelko28

Sinulla on käsittelemättömiä ajatuksia. Mene luontoon ja anna mielesi käsitellä nuo asiat.

Vierailija
36/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio on kyllä aina auki. 

Vierailija
37/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin kuuntelen kuulokkeilla musiikkia, kun surffailen netissä. Mutta muuten nautin hiljaisuudesta, enkä voi sietää jatkuvaa hälinää ja meteliä. En edes omista televisiota tai radiota.

Vierailija
38/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole telkkaria, mutta radio on päällä aamusta iltaan. 

Vierailija
39/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä taustameluna mitään vehkeitä päällä. Pidän hiljaisuudesta. Läppärillä katselen kyllä paljon tubevideoita ja käytän kuulokkeita, kun läppärin kaiuttimet on niin heppoiset.

Vierailija
40/43 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiradio ja vain ulkomaiset kanavat sieltä tai YouTubesta musaa päällä aina kun vietän aikaa himassa ja olen hereillä. Kotimaiset radiokanavat ovat tympeitä ja tv päällä hyvin harvoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan