Yksinasuva/ Kun olet yksin kotona, pidätkö radion/ telkkarin auki?
Kommentit (43)
Kyllä, tykkään taustahälystä. En varsinaisesti katso mitään ennen kuin vasta illalla.
Täällä eräs joka ei halua hälyä kotiinsa. Hiljaisuudesta tykkään. Tämä palsta joskus auki mutta yleensä omissa ajatuksissani. Ystävät soittelee skypellä, kaukana, kaukana asun ja työni meluisaa kun olen kaivoksilla töissä.
Jos olen koko päivän kotona niin yleensä pidän radioa auki. Illalla saatan katsoa televisio-ohjelmia. Työpäivien iltana en kaipaa enää ääniä ympärilleni.
Istun hiljaa vessan lattialla pimeässä
En pidä ns. taustahälynä, mutta aika paljon yksin ollessa tulee katsottua telkkaria ja töitä tehdessä sekä siivotessa kuunneltua musiikkia.
Radio on auki lähes aina, kun kotona olen. Tv-tarjonta on huonoa, mutta joskus iltaisin sitäkin katson. Paitsi viikonloppuisin kun tarjonta on vielä huonompaa kuin arkena. Onneksi on radio.
En jos en katso telkkaria. Toimivaa radiota ei taida ollakaan (netin kautta tietenkin voisi kuunnella, muttei ole tapana).
Kyllä minulla on radio auki lähes koko ajan. Viihdyn keittiössä, olen läppärillä, teen ruokaa tai leivon, ja toisella korvalla kuuntelen ohjelmia.
Youtube koko ajan päällä, oma soittolista
Tv on auki. Olen netissä. Välillä pelaan pleikkaa.
Radio on auki ja asema paikallisradio.
Televisio on auki aina kun olen kotona. Tinnituksen vuoksi pitää olla ääntä.
Mulla on aina tv päällä kotona. Tykkään taustahöpinästä ja onhan siellä ihan katsottavia ohjelmiakin.
Radio on lähes aina päällä, kun oon kotona. Telkkariohjelmia katselen tosi harvoin, viimeks joskus syksyllä. 😄
Koirani tykkäisi äänistä mutta itse en haluaisi pitää radiota tai telkkaria auki. Heti kun laitan vaikka telkkarin päälle kun katson vaikka elokuvaa niin koirani linnoittautuu telkkarin eteen (Kyllä, linnoittauttuu tuoden lelunsa mukanaan!)
Jos laitan radion päälle tai musiikkia niin koira alkaa ulvoa laulujen mukana.
Bordercollie nimeltään Nella
Paskapuhetta, räkätystä ja lapsellisia mielipiteitä?
-Ei kiitos.
Tv:n tarjonta ei ole hyvä, en katso. Joskus videot netistä ja puhetta.