Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko (iso) Disney-aiheinen matkalaukku lapsellinen aikuisella? Ruumaan menevä laukku siis.

Vierailija
27.01.2022 |

Olen etsiskellyt persoonallista, hihnalta helposti erottuvaa ja värikästä matkalaukkua, ja olen iskenyt silmäni näihin Disney-aiheisiin American Touristerilta. En kyllä itsekään lentokentillä kiinnitä huomiota ihmisten laukkuihin, mutta onko lapsellista jos yli 40-vuotias vetää perässään jotain Aku/Iines/Mikki-aiheista laukkua…?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan. Erottuu hyvin muista laukuista ja kukaan ei ota vahingossa.

Vierailija
2/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko aikuinen tärkeilevä ja onko hänellä huono itsetunto. Jos sinun täytyy murehtia asiaa, tuollainen laukku ei varmaan käy sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lainkaan. Erottuu hyvin muista laukuista ja kukaan ei ota vahingossa.

Näinpä. Ja meidän ei näin aikuisena tarvitse olla enää huolissaan siitä mitä joku muu ajattelee (saati, että joku ajattelee)

Vierailija
5/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, onko aikuinen tärkeilevä ja onko hänellä huono itsetunto. Jos sinun täytyy murehtia asiaa, tuollainen laukku ei varmaan käy sinulle.

En ole tärkeilevä, ihan tavan turisti vain, joka käy pari kolme kertaa vuodessa ulkomailla lomalla :D Melkein jo ostin laukun, mutta kun parikymmenvuotias tyttäreni kommentti oli että täh, niin jäin miettimään että onko lapsellinen vai ei. Aikuisillehan nuo isot laukut (100-litraiset) valmistetaan…

Vierailija
6/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Osta uusi jos et ilkee elää omanlaistasi elämää.

Vierailija
7/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti löytyvän Muumi-aiheisiakin matkalaukkuja, löytyisikö niistä joku tarpeisiisi sopiva?

Joku Suomen lippu tarrana kylkeen, niin kaikki pitävät vain Muumeista pitävänä suomalaisena.

Vierailija
8/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Osta uusi jos et ilkee elää omanlaistasi elämää.

Olipa ikävä kommentti :( Kysäisin vain teidän muiden aikuisten mielipidettä….

Vierailija
9/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Star Wars-aiheinen matkalaukku. N59

Vierailija
10/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa :) Unohdan typerät ”mitä muut ajattelee”-pohdintani ja tilaan just sen minkä haluan :)

Vierailija
11/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen käyttää sen kuosista matkalaukkua kun tykkää, on lapsellista olla käyttämättä sen vuoksi että ei kehtaa.

Vierailija
12/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mitä muut ajattelevat? Jos pidät Disneystä ja haluat ostaa siihen liittyvän laukun, tee niin. Elät vain kerran.

Vierailija
13/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se minusta vähän, mutta jos pidät siitä niin käytä ihmeessä. Ei sinun tarvitse välittää minun mielipiteestäni. 

Vierailija
14/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti kysymyksen tekijällä on todella huono itsetunto?Joten jätä matkalaukku kaupaan tai jos on jo, niin kaapiisi.Voit paremmin.

Vierailija
15/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä??

Ostat sellasen, mikä sun silmää miellyttää ja joka on helppo bongata sieltä hihnalta. Ei tartte miettiä, mitä joku muu ajattelee. Se kenellekään kuulu tippaakaan.

Vierailija
16/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että Iso D -aiheinen :D Tätä tämä korona teettää.

Vierailija
17/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aikuisella naisella on kumisaappaat, jonka varressa Mikki Hiiiri. Kengännumeroni on 36.

Vierailija
18/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kans varmaan valitsisin jonkun oikein erikoisen laukun jos tulisi tarve.

Muuten oon harmaa hiiri mutta tuossa kohtaa voisin räväyttää. Ei muuta kun Disney tilaukseen!

N28

Vierailija
19/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Mutta myönnän kyllä, että työmatkoilla en sitä käytä.

N47

Vierailija
20/21 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja matkalaukkuja ei kannata ostaa. Niitä heitellään ja käsitellää todella kovakouraisesti. Kannattaa panostaan laatuun, ettei se heti ensimmäisen reissun jälkeen hajoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi