Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin seksin harrastamisen vaimon kanssa

Vierailija
27.01.2022 |

Vaimoa ei enää oikein seksi kiinnostanut ja jos sai, niin senkin kerjäämällä. Niinpä lopetin vuosi sitten seksin harrastamisen vaimon kanssa kokonaan. Silloin tällöin käyn maksullisessa tai sitten jokin randompano. Vaimo vähän alkanut ihmetellä, kun en enää halua sitä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helevetin hyvä päätös. Siinäpä nyt sitten muija piehtaroi tunnon tuskussaan, kun miettii missä käyt vieraissa.

Outo kostomentaliteetti pesiytynyt joidenkin miesten mieleen. Surullista. Jospa yrittäisitte ns.koskettaa naisenne sielua, henkistä puolta - sieltä se halu on kotoisin. Tuhoatte myös oman sielunne kaupallistamalla oman seksuaalisuutenne. Niin ajattelee N50+

Ja kai se nainen sitten kertoo miten hän sitä sieluaan haluaa koskettavan? 

Kertoisi mikä hänet saa haluamaan, kertoisi ja näyttäisi miten paljon itse haluaa miestään. 

Mä itse epäilen, että yllä olevat temput ovat usein vain sitä, että nostetaan rima sellaiseksi ettei siihen kukaan pysty, ja sitten ei tarvitse itse kohdata sitä tosiseikkaa että on vain jostain syystä muuttunut haluttomaksi. Ja kun ei kuitenkaan halua olla yksin, niin ei halua tätä ääneen sanoa. Olisi ihan hirveää, jos miehen seksuaalisuus olisikin jotain muuta kuin se millaista nainen sen haluaa olevan. 

Kyllä ajattelen niin, että halu on herätettävissä sielullisen yhteyden kautta. Eikä se tietenkään synny vain toisen osapuolen toimista mutta itse voi ainakin yrittää saada yhteyden siten kuin arvelee sen aikanaan syntyneenkin suhteen alkaessa. Pakonomainen tekninen seksi tappaa yhteyden.

Vierailija
42/53 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tekee millaiset ensivalmistelut ja leikit, niin korkeintaan saa parin minuutin vaivaannuttavaa lahnailun. Samalla rahalla ja vähemmällä vaivalla saa maksullisesta kaikin puolin paremman kokemuksen, jossa sinua kuunnellaan ja kohdellaan miehenä.

Tuo "samalla rahalla" jne kommentti kertookin jo kaiken miksi parisuhteesi ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helevetin hyvä päätös. Siinäpä nyt sitten muija piehtaroi tunnon tuskussaan, kun miettii missä käyt vieraissa.

Outo kostomentaliteetti pesiytynyt joidenkin miesten mieleen. Surullista. Jospa yrittäisitte ns.koskettaa naisenne sielua, henkistä puolta - sieltä se halu on kotoisin. Tuhoatte myös oman sielunne kaupallistamalla oman seksuaalisuutenne. Niin ajattelee N50+

No saat ajatella yksinään. Fakta on se, että jos seksi loppuu, niin silloin toisella osapuolella loppuu myös kaikenlainen koskettelu fyysisesti ja henkisesti. Jos haluan kämppäkaverin, niin niitä saa muualtakin. 

M45

Kyllä mä ajattelen täällä erittäin hyvän kumppanin kanssa 😉 sulla menee nyt munat ja kanat sekaisin hyvä mies. Kysehän oli juuri siitä miksi se seksi loppuu ja miten siihen voisi vaikuttaa.

Vierailija
44/53 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua seksiä miehen on syytä katsoa peiliin

Jos naisen halut hiipuvat, niin oletan että hän kertoo että missä on vika. Ei kai kukaan tahdo että läheinen ihminen joutuu arvailemaan, tietenkään. 

Ja itselleen tärkeitä asioita haluaa tietenkin edistää ja niistä nauttia. 

No minä ainakin kerroin, et tarviin apua kotitöissä ja lasten kanssa, mut ilmeisesti tää oli väärä vastaus (ja palstan mukaan tää on myös väärä vastaus).

Vierailija
45/53 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tekee millaiset ensivalmistelut ja leikit, niin korkeintaan saa parin minuutin vaivaannuttavaa lahnailun. Samalla rahalla ja vähemmällä vaivalla saa maksullisesta kaikin puolin paremman kokemuksen, jossa sinua kuunnellaan ja kohdellaan miehenä.

Ei se vaimon vika ole, jos mies ei kestä paria minuuttia kauempaa.

No kun tuo nainen ei tuota mitään kiihoittavaa niin riittää nopea pano omaan laukeamisen. Toki tekopimpsa voi olla jopa paljon parempi. Pää asia on oma tyhjentyminen.

Vierailija
46/53 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.51. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaimon vika ole, jos mies ei kestä paria minuuttia kauempaa.

No kun tuo nainen ei tuota mitään kiihoittavaa niin riittää nopea pano omaan laukeamisen. Toki tekopimpsa voi olla jopa paljon parempi. Pää asia on oma tyhjentyminen.

Et tunnu antavan kyllä mitään kiihottavaa vaimollesikaan...ja sitten vielä tyydytät vain itsesi. Kuten niin monet näköjään tekevät.

Vierailija
47/53 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen halut hiipuvat, niin oletan että hän kertoo että missä on vika. Ei kai kukaan tahdo että läheinen ihminen joutuu arvailemaan, tietenkään. 

Ja itselleen tärkeitä asioita haluaa tietenkin edistää ja niistä nauttia. 

No minä ainakin kerroin, et tarviin apua kotitöissä ja lasten kanssa, mut ilmeisesti tää oli väärä vastaus (ja palstan mukaan tää on myös väärä vastaus).

Se on hieno vastaus jos se toimii. Meillä se ei vaimolla toimi vaikka tekisin aivan kaiken. Pidän yleensä aina huolen, että hoidan yli oman osani, ja aina välillä koetan hoitaa jokseenkin joka ikisen asian, mutta ei.

Vierailija
48/53 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kommentit läheisyyden tarpeesta ennen seksiä on vain harhautusta. Tietävät, että miehet ei monen viikon lämmittelyyn pysty ennen jotain parin minuutin seksisessiota. Sen jälkeen onkin helppo kieltäytyä, kun mies muka haluaa vain seksiä.

Vierailija
49/53 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se meillä meni exmiehen kanssa. Kun kolmeen minuuttiin on seksi ohi eikä puhettakaan että koskisi minuun muutoin kuin itse niin halutessaan. Sitä seuranneena sinkkuaikana parempaa muutamassa yhdenyön jutuissa kertoo paljon. Random mies halusi myös minun parhautta. Nyt uusi parisuhde hyvän miehen kanssa. En kaipaa sinkkuaikoja. N51

Vierailija
50/53 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies myös päättänyt että tämä vaimo saa olla ilman seksiä. Ei auta mikään. Kyllä ahdistaa kun ikää on vasta alle 40 ja mies jo 50. Ja pettämään en ala. Ja syytäkään en tiedä. Ei vain kelpaa.

Mutta onneksi elämässä on niin paljon muutakin kuin seksi.

Vierailija
51/53 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies myös päättänyt että tämä vaimo saa olla ilman seksiä. Ei auta mikään. Kyllä ahdistaa kun ikää on vasta alle 40 ja mies jo 50. Ja pettämään en ala. Ja syytäkään en tiedä. Ei vain kelpaa.

Yleensä syy toisen haluttomuuteen löytyy omasta peilistä.

Vierailija
52/53 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta syystä vaimo sai lähteä. Miksi katsella kiihottavaa naista kun ei saa koskea.

Vaimo ei meinannut ymmärtää, mutta pakkohan sen oli lähteä, kun ei isoa taloa olisi itse kyennyt hoitamaan.

Vierailija
53/53 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juha perällä sanoi kerran että jokainen hoitakoot omat orgasminsa itse eli mikä siinä mättää että muijat ei voi räplätä itteään siihen valmiustilaan asti kun mies työntää kullin sisään että pääsee samaan maaliin yhtäaikaa

onko vaikeaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän