Miesystäväni saa käsittämättömiä raivokohtauksia.
Jos vaikka lemmikki sotkenut paikkoja niin huutaa kovasti ja minunkin kanssasi pienestä suuttuu niin paljon että käy itkemään ja huutamaan. Kaikki tavarat mitä saa käsiinsä heittää lattialle. Kukat multineen jne. Seiniin ja oviin potkii reikiä. Olen sen verran tietoinen että piti käydä joku ammattikoulu jossa on opiskelu helpotettua tms ja armeijaan ei ole tarvinnut mennä vaan saanut kokonaan vapautuksen.
Kommentit (43)
Ohjaa se ovesta ulos lopullisesti, tai lähde sinä. Muita vaihtoehtoja ei ole.
Ei ole provo. En ymmärrä aikuisen ihmisen itkuraivareita. Ja melkein heti soittamassa äidilleen ja haukkumassa minua mitä nyt olen tehnyt väärin. Ap
No mutta av-mamman käsikirjan mukaan tuossa tilanteessa pitää äkkiä tehdä ainakin kaksi lasta. Ja uusia lemmikkejäkin. Kyllä se siitä.
Toi oli paras ”heti soittamassa äidilleen”. 🤣. Hiukan on neiti ap:llä vielä omaperäisissä ideoissa kehittämistä.
Toivottavasti sulla ei ole yhteinen osoite tämän rajatilapersoonan kanssa.
Näitähän todella on.
Pelasta lemmikit ja itsesi. Känkkäränkkää et pysty pelastamaan etkä muuttamaan.
Lähde ja mahdollisimman pian. Tuollaiseen ei kannata elämäänsä tuhlata.
No mutta kai sinua ”ahistaa” ap? Ja on varmaan myös ”itkuinenolo”???
Onko uusi tuttavuus?
Kuulostaa kyvyttömältä itsereflektioon. Jos hän kuvittelee itse olevansa paras kaikessa ja aina oikeassa, niin on kyllä varoitusmerkki. Muuten edessäsi on pitkä ja kivinen tie hänen etsiessä itseään. Pahimmassa tapauksessa hän ei ole kiinnostunut itsensä ja parisuhteen kehittämisestä, enkä siinä tapauksessa nää, että tilanne voisi muuttua paremmaksi.
Tiedän ihmistyypin, enkä jaksaisi sellaiseen parisuhteeseen.
On varmaan mun ja monen muunkin exä.
Eroa, estä puhelimesta ja sometileiltä. Äitinsä myös.
Vierailija kirjoitti:
Asiattomat kommentit ilmoitettu.
Ok, täti. Poliisi tulee ja korjaa.
Vaikuttaa mukavalta mieheltä. Teillä on varmaan yhteisiää kiinnostuksen kohteita ja perheenperustaminen mielessä. Jos vaan seksi sujuu niin ei muuta kun pidä helmestä kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo. En ymmärrä aikuisen ihmisen itkuraivareita. Ja melkein heti soittamassa äidilleen ja haukkumassa minua mitä nyt olen tehnyt väärin. Ap
En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat vapaaehtoisesti seurustella itkupotkuraivari-ihmisen kanssa.
Provohan tämä, mutta sika luiskaan