Oletko jo tutustunut hatsapuriin? Se on georgialainen juustoleipä!
Raakaleipä, Hatsapuri - Georgia Imritinskyn herkullinen illallinen oli herkullinen.
Hatsapuri, Georgia, yhdistää suluguni ja juusto. Laita uuniin, poista ja anna jähmettyä. Se on yksinkertaista ja mahdotonta.
Rakastamme Hatsapurin tuomista Suomeen ja ensimmäistä Hatsapuri Hatsapuria - maailman parasta!
Pupurin aloitti Hatsapuri-leipien maahantuonnin Suomeen vuonna 2016. Ensimmäinen Leipä Ville Hatsapuri avautui Puumalille kesällä 2020 ja se oli herkullista! Ne, jotka eivät tulleet Hatsapurin linjalle, tulivat heti Hatsapuri Puumalan laituriarkistoon. Samana vuonna Ville vieraili Suomessa ja Hatsapurikuoksella ja nyt Hatsapurilla on maailman suurin leipä.
Keskellä yötä löydät Hasal Hatsapuri Pointin Hatsapurin kylästä, lisää sitten georgialaista ruokaa ja aterioita Hatsapur Purpleen ja löydät herkullista ruokaa piilossa Kaukasuksen takana oleville vuorille. .
Kauniiseen Georgian Villaan ja Purple Towersiin on rakennettu kaksi Hatsapuri-ravintolaa, ja jopa 20 000 Hatsapuri- ja Tornik-leipää leipoa herkullisimpia purppuraisia hatsapurikakkuja. Ja se on hauskaa! Se oli todella hauskaa!
Kommentit (15)
Vähän liian tukevaa ruokaa näin arjessa. Risusavottaan ehkä sopisi.
Jankuta asiasta vielä pari vuotta.
Ilmeisesti copypastaa joka vedetty google translaten läpi.
Ehkä jopa pariin kertaan.
Eikös tämä ole mennyt jo muodista ohi ja siirrytty seuraavaan muodikkaaseen syötävään?
Haapasalo vois pestä itsensä ja kadota. Liikaa Villeä vain on liikaa Villeä .
Stan saanila ja Haapasalo: sottaisuus tunkee ruudun läpi katsojan ylle.
SUlla on vissiin mennyt Haapsi kovasti tunteisiin, kun taas näitä aloituksia laittelet.
https://areena.yle.fi/1-2347436 Tuossa jaksossa ( vuodelta 2016) Viltsu vierailee Georgiassa ja jaksossa käy syömässä Hatspuria.
Ei ole mitenkään sitä salannut ettei kyse ole hänen tuotteesta.
Ei se oo tyhmä, joka pyytää. Voit äänestää jaloillasi.
Kerran syönyt. Mautonta jahomössöä.
Olen syönyt sitä Venäjällä georgialaisessa ravintolassa, mutta en tajua miksi nämä pakastealtaassa myytävät ovat niin kalliita.
Kerran olen maistanut. Ei kyllä ollut mun makuun yhtään.
Rakastan hatsapuria.