Pädetäänpäs lastemme keskiarvoilla ihan luvan kanssa!
Tähän ketjuun siis hehkutellaan ihan luvan kanssa ja ylpeydellä! Ääneen kun näitä ei uskalla hehkutella.
Omilla siis:
4lk tyttö 8,7
8lk tyttö 9,7
9lk poika 9,5
Olen ylpeä ja ovat itsekin.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:44"]8lk tyttö 9,94
[/quote]
Miksi alapeukku?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:44"]8lk tyttö 9,94 [/quote] Miksi alapeukku?
[/quote]
perisuomalainen kateus kai
Peruskoulun päättänyt tyttö, ka 10.0. Ottaisin mieluummin niin, että tytön keskiarvo olisi vaikka kaksi numeroa pienempi, mutta ei stressaisi koulua niin paljon. Oikeasti, pelkään vähän sitä että mihin tyttäreni perfektionismi ja itsensä ruoskiminen vielä johtaa.
5lk poika, kaikki aineet 9,0 ja lukuaineet 9,4. Ensimmäinen numerotodistus!
4lk tyttö 8.8
6lk poika 8.0
8lk poika 7.7
9lk poika 8.2
Oikein ylpeä olen murusistani, kaikki yrittivät parhaansa ja hienosti pärjäsivät!
8lk poika 7.3. NIIN ylpeä äiti olen ollut tänään! Poika sairastanut tämän lukukauden vakavasti ja silti on pysynyt suht hyvin muiden mukana.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:48"]
Peruskoulun päättänyt tyttö, ka 10.0. Ottaisin mieluummin niin, että tytön keskiarvo olisi vaikka kaksi numeroa pienempi, mutta ei stressaisi koulua niin paljon. Oikeasti, pelkään vähän sitä että mihin tyttäreni perfektionismi ja itsensä ruoskiminen vielä johtaa.
[/quote]
Sama minulla. Tytön (tuon vanhemman) kanssa sovittiin että ensi syksynä relaa lukemisensa kanssa, eikä haittaa vaikka ka laskisi miten. Tyttö tekee tosi paljon hommia koulunsa eteen, lukee ja pänttää. Onneksi tyttö itse otti tuon puheeksi, eli on itse valmis hölläämään vähän. Minä tietenkin myös.
Koulu on tärkeä hoitaa, mutta vielä tärkeämpää on onnellisuus.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:48"]
[/quote]
Sama minulla. Tytön (tuon vanhemman) kanssa sovittiin että ensi syksynä relaa lukemisensa kanssa, eikä haittaa vaikka ka laskisi miten. Tyttö tekee tosi paljon hommia koulunsa eteen, lukee ja pänttää. Onneksi tyttö itse otti tuon puheeksi, eli on itse valmis hölläämään vähän. Minä tietenkin myös.
Koulu on tärkeä hoitaa, mutta vielä tärkeämpää on onnellisuus.
[/quote]
Itse olisin tyytyväisempi siitä, että lapsi löytäisi tyttö/poikaystävän kuin että se keskiarvo olisi 10,0. Oma lapsi on kanssa perfektionisti.
minulla päättötodistuksen ka 7.6. en todellakaan ole tyytyväinen, 8. luokalla oli 8.6
Ihan hyvät todistukset. eniten ysejä, aika paljon kaseja, muutama seiska ja yksi kymppi.
Ysiluokkalaisen lukuaineiden ka. 9.0. Mutta sen kanssa ei välttämättä edes pääse lähilukioon, voi näitä aikoja.
Meillä oli parempi, mutta siinä olikin minun hehkutukseni. Ei siitä sen enempää.