Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni sai stipendin!

Vierailija
30.05.2015 |

Lähipiiri on käyty läpi, ja asiasta iloittu. Tuntuu vain niin hyvältä, että tahdon kertoa stipendistä vielä. Tältä palstalta olen oppinut, että fb:ssä asiasta ei saa mainita, koska silloin lesoilee ja pilaa muiden päivän. Sitä en halua, vaan iloita lapseni puolesta ja kanssa.

Kiva jäädä lomalle! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Myös minä iloitsen peruskoulunsa päättävän lapseni kahdesta stipendistä, sillä yläkoulu on ollut yhtä painimista ja murrosiän kanssa taistelua. Viimeisenä vuonna nuori tsemppasi ja nosti eniten numeroitaan, tästä hyvästä kaksi stipendiä :) Iloitaan kesästä ja lapsista!

Vierailija
2/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! On ihanaa olla lapsestaan ylpeä, on sitten syy mikä tahansa! Itselläni myös ylpeyden hetki joku vuosi sitte kun esikoinen sai hymypatsaan siitä kun on pienessä kyläkoulussa pidetty kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tänään koulussa monet sai 3-5 stipendiä. Eli siis satoja euroja jopa.
Itse en saanut. Eikä se haittaa :) Olen saanut ala-asteella 2.

Vierailija
4/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille stipendinsaajille ja ylpeille vanhemmille! Minunkin lapseni sai tänä vuonna tällaisen kunnianosoituksen :-).

Vierailija
5/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun, hyvästä koulumenestyksestä. Hyvä kun tyttökin sai, koska veli sai myös samalla luokalla sillon jo toisen. Tyttö tosin on urheilustaan saanut jo kaksi.