Persut hallituksessa ja Eduskunnan puhemiehenä
Jos vihervasemmiston vitutuksen voisi muuttaa sähköksi, riittäisi sitä koko tulevalle hallituskaudelle.
Jopa vientiin asti.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:10"]
Vastasit sitten itsellesi.
[/quote]
tästä sai pari kwh energiaa :)
RKP:stä pelkkä Haglundin vitutus riittäisi sähköistämään koko svenskfinlandin.
Kun persun päästä on lamppu palanut niin ei auta sähköt.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:17"]
Kun persun päästä on lamppu palanut niin ei auta sähköt.
[/quote]
aah, tämä vapautti taas vähän lisää vihaenergiaa :)
Tässä yksi vihervassari odottaa ja katsoo miten käy. Toivon, että käy hyvin. Olen todella huolissani Suomen tulevaisuudesta enkä tosiaankaan toivo mitää huonoa tapahtuvan.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:20"]
Tässä yksi vihervassari odottaa ja katsoo miten käy. Toivon, että käy hyvin. Olen todella huolissani Suomen tulevaisuudesta enkä tosiaankaan toivo mitää huonoa tapahtuvan.
[/quote]
mitä pelkäät tapahtuvan? Suomen talous nousisikin ja kaikki näkevät että porvarit osaa hommat?
pahinta on se että porvarihallitus toimii niin hyvin että se jatkaa seuraavat 5 vaalikautta :)
Täällä toinen vihervassari. Suurituloinen sellainen. Ei mua vituta, surettaa vain. Olin perheellinen jo silloin, kun Kokoomus Iiro Viinasen johdolla nosti 90-luvulla Suomen suosta. Hirmu hieno teko, tosin rippuen ihan siitä, katsoiko asiaa norsunluutornista vai sieltä rotkosta, johon osa suomalaisista silloin tipahti ja josta eivät ole vieläkään ylös päässeet.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:27"]
Täällä toinen vihervassari. Suurituloinen sellainen. Ei mua vituta, surettaa vain. Olin perheellinen jo silloin, kun Kokoomus Iiro Viinasen johdolla nosti 90-luvulla Suomen suosta. Hirmu hieno teko, tosin rippuen ihan siitä, katsoiko asiaa norsunluutornista vai sieltä rotkosta, johon osa suomalaisista silloin tipahti ja josta eivät ole vieläkään ylös päässeet.
[/quote]
mites teidän tai naapuriperheessä: kun on tulot tiukalla niin säästättekö menoissa vai otatteko vitusti lainaa
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:27"]
[/quote]
mites teidän tai naapuriperheessä: kun on tulot tiukalla niin säästättekö menoissa vai otatteko vitusti lainaa
[/quote]
Onneksi omat tuloni eivät ole olleet tiukilla. Olen tottunut antamaan omastani niille, joilla vähemmän on. Jos näin en tekisi, olisin porvari enkä vihervassari.
Kyllä persujen kannattajaakin ketuttaa. Vaalilupaukset petettiin, mamuja tulee lisää, köyhiltä viedään ja röökikin kallistui.
On ne kyllä itkenyt taukoamatta.