Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut hallituksessa ja Eduskunnan puhemiehenä

Vierailija
30.05.2015 |

Jos vihervasemmiston vitutuksen voisi muuttaa sähköksi, riittäisi sitä koko tulevalle hallituskaudelle.
Jopa vientiin asti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kyllä itkenyt taukoamatta.

Vierailija
2/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit sitten itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:10"]

Vastasit sitten itsellesi.

[/quote]

tästä sai pari kwh energiaa :)

Vierailija
4/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKP:stä pelkkä Haglundin vitutus riittäisi sähköistämään koko svenskfinlandin.

Vierailija
5/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun persun päästä on lamppu palanut niin ei auta sähköt.

Vierailija
6/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:17"]

Kun persun päästä on lamppu palanut niin ei auta sähköt.

[/quote]

aah, tämä vapautti taas vähän lisää vihaenergiaa :)

Vierailija
7/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi vihervassari odottaa ja katsoo miten käy. Toivon, että käy hyvin. Olen todella huolissani Suomen tulevaisuudesta enkä tosiaankaan toivo mitää huonoa tapahtuvan.

Vierailija
8/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:20"]

Tässä yksi vihervassari odottaa ja katsoo miten käy. Toivon, että käy hyvin. Olen todella huolissani Suomen tulevaisuudesta enkä tosiaankaan toivo mitää huonoa tapahtuvan.

[/quote]

mitä pelkäät tapahtuvan? Suomen talous nousisikin ja kaikki näkevät että porvarit osaa hommat?

pahinta on se että porvarihallitus toimii niin hyvin että se jatkaa seuraavat 5 vaalikautta :)

Vierailija
9/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen vihervassari. Suurituloinen sellainen. Ei mua vituta, surettaa vain. Olin perheellinen jo silloin, kun Kokoomus Iiro Viinasen johdolla nosti 90-luvulla Suomen suosta. Hirmu hieno teko, tosin rippuen ihan siitä, katsoiko asiaa norsunluutornista vai sieltä rotkosta, johon osa suomalaisista silloin tipahti ja josta eivät ole vieläkään ylös päässeet. 

Vierailija
10/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:27"]

Täällä toinen vihervassari. Suurituloinen sellainen. Ei mua vituta, surettaa vain. Olin perheellinen jo silloin, kun Kokoomus Iiro Viinasen johdolla nosti 90-luvulla Suomen suosta. Hirmu hieno teko, tosin rippuen ihan siitä, katsoiko asiaa norsunluutornista vai sieltä rotkosta, johon osa suomalaisista silloin tipahti ja josta eivät ole vieläkään ylös päässeet. 

[/quote]

mites teidän tai naapuriperheessä:  kun on tulot tiukalla niin säästättekö menoissa vai otatteko vitusti lainaa

Vierailija
11/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:27"]

[/quote]

mites teidän tai naapuriperheessä:  kun on tulot tiukalla niin säästättekö menoissa vai otatteko vitusti lainaa 

[/quote]

Onneksi omat tuloni eivät ole olleet tiukilla. Olen tottunut antamaan omastani niille, joilla vähemmän on. Jos näin en tekisi, olisin porvari enkä vihervassari. 

Vierailija
12/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä persujen kannattajaakin ketuttaa. Vaalilupaukset petettiin, mamuja tulee lisää, köyhiltä viedään ja röökikin kallistui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan