Mies, voitko selittää?
Miksi laitat tinderiin tai fb-datingiin kuvan, jossa
a) näytät keskisormea?
b) esittelet kuollutta kalaa tai hirveä?
c) olet vauvaikäinen tai juuri päässyt ripille/ylioppilaaksi?
Sinä, joka näin teet, voitko selittää, mitä yrität näillä kuvilla tarkoittaa? Haluan vain ymmärtää.
Kommentit (26)
Jos ja kun joku nainen tekee samaa, niin mikset kaipaa heiltä selitystä? Kaikkia noita kolmea olen naisten profiileissa nähnyt ja veikkaan syiden olevan samoja kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun joku nainen tekee samaa, niin mikset kaipaa heiltä selitystä? Kaikkia noita kolmea olen naisten profiileissa nähnyt ja veikkaan syiden olevan samoja kuin miehillä.
Aloittaja ei taida etsiä naista vaan miestä.
koska en halua kaltaisiltasi matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on? Miksi tehdä turhaan asiasta sukupuolitettua, kun kyseessä ei ole mikään vain miesten tekemä juttu. Tuskin kukaan juuri ap:n näkemä mies tulee hänelle asiaa selittämään, mutta joku nainen saattaisi innostua kertomaan miksi hän tuota tekee.
B) Hakee emäntää
Tiedän, koska tulen metsästys suvusta. Vaimot perkaa, kokkaa, pesee hikiset erätamineet, toimii eräleskenä (säilyttäen kiimaa eräjormaa varten), synnyttävät hammasta purren yksin synnärillä eräjortikan ollessa jahdissa.
En ole tinderissa tai muuallakaan treffipalstoilla, mutta avaan vähän.
a) keskisormen näyttäminen osoittaa hänestä itsestään että hän on kova jätkä. Vähän väärillä jäljillä kaveri on. Ei se tee sarjakuvastakaan älykästä tai hyvää että puhekuplaan uskaltaa kirjoittaa kirosanoja.
b) miehen lähes ainoita harrastuksia on kalastus ja/tai metsästys. Ei se miestä pahenna, tämä ei tarkoita etteikö ko. porukassa ole ihan perusjuntteja mutta on myös korkeasti koulutettuja viisaita ihmisiä. Se että sinä et hyväksy kuviin kuollutta eläintä osoittaa vaan että olet vieraantunut. Vedä tofua naamaan, mutta älä sitten broilernuggetteja.
c) ?? Tätä ei selitä millään. Skippaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on? Miksi tehdä turhaan asiasta sukupuolitettua, kun kyseessä ei ole mikään vain miesten tekemä juttu. Tuskin kukaan juuri ap:n näkemä mies tulee hänelle asiaa selittämään, mutta joku nainen saattaisi innostua kertomaan miksi hän tuota tekee.
vali vali
Miehet arvostavat tuollaista toisissa miehissä.
Tekevät samanlaisen coolin profiilin itselleen ja sitten itkevät ja ihmettelevät, kun sillä ei saa naista.
Kokeilkaapa miehiä!
Vierailija kirjoitti:
koska en halua kaltaisiltasi matcheja.
Jotenkin huojentavaa huomata ettei pohjoisessa asuvat naisetkaan halua eräjormia.
1) haluan näyttää että mulle ei fittuilla
2) haluan näyttää että tuon ruokaa pöytään koskematta tehotuotettuun PASKAAN
3) ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vali vali
Eli ei kiinnosta keskustelu vaan valittaa muutaman miehen tekemisistä?
Vierailija kirjoitti:
B) Hakee emäntää
Tiedän, koska tulen metsästys suvusta. Vaimot perkaa, kokkaa, pesee hikiset erätamineet, toimii eräleskenä (säilyttäen kiimaa eräjormaa varten), synnyttävät hammasta purren yksin synnärillä eräjortikan ollessa jahdissa.
Omapa on naisten virhe jos suostuvat tuohon. Itse metsästäjänä ja kalastajana perkaan itse kalat, siistin lihat ja teen niistä itse ruoankin. Vaimoni pääsee silloin aina valmiiseen pöytään.
Hikiset erätamineet menee itseltäni suoraan koneeseen kun tulen ne yllä kotiin tai jos ne on laukussa niin samoin suoraan koneeseen. Sillä, nainen ei osaa välttämättä pestä erävaatteita oikein.
Se ei ole hänen vikansa, mutta en vaan anna laittaa mitään hajustettuja pesu- tai huuhteluaineita.
Vierailija kirjoitti:
En ole tinderissa tai muuallakaan treffipalstoilla, mutta avaan vähän.
a) keskisormen näyttäminen osoittaa hänestä itsestään että hän on kova jätkä. Vähän väärillä jäljillä kaveri on. Ei se tee sarjakuvastakaan älykästä tai hyvää että puhekuplaan uskaltaa kirjoittaa kirosanoja.
b) miehen lähes ainoita harrastuksia on kalastus ja/tai metsästys. Ei se miestä pahenna, tämä ei tarkoita etteikö ko. porukassa ole ihan perusjuntteja mutta on myös korkeasti koulutettuja viisaita ihmisiä. Se että sinä et hyväksy kuviin kuollutta eläintä osoittaa vaan että olet vieraantunut. Vedä tofua naamaan, mutta älä sitten broilernuggetteja.
c) ?? Tätä ei selitä millään. Skippaa se.
Olipa ihanan asiallinen avautuminen. Not.
Oletan harvemman ihmisen erikseen ottavan kuvia deittipalveluun eli palveluun tarvittavat kuvat valitaan, niistä mitä puhelimesta löytyy. Aikuisilla ihmisillä voi olla aika vähän kuvia itsestään, koska kuka niitä nyt olisi ottamassa? Bilekuvat ja saaliskuvat voivat monella olla niitä harvoja otoksia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B) Hakee emäntää
Tiedän, koska tulen metsästys suvusta. Vaimot perkaa, kokkaa, pesee hikiset erätamineet, toimii eräleskenä (säilyttäen kiimaa eräjormaa varten), synnyttävät hammasta purren yksin synnärillä eräjortikan ollessa jahdissa.Omapa on naisten virhe jos suostuvat tuohon. Itse metsästäjänä ja kalastajana perkaan itse kalat, siistin lihat ja teen niistä itse ruoankin. Vaimoni pääsee silloin aina valmiiseen pöytään.
Hikiset erätamineet menee itseltäni suoraan koneeseen kun tulen ne yllä kotiin tai jos ne on laukussa niin samoin suoraan koneeseen. Sillä, nainen ei osaa välttämättä pestä erävaatteita oikein.
Se ei ole hänen vikansa, mutta en vaan anna laittaa mitään hajustettuja pesu- tai huuhteluaineita.
Halusit tietää syyn miksi naiset pakenee juurikin eräkuvia postaavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
1) haluan näyttää että mulle ei fittuilla
2) haluan näyttää että tuon ruokaa pöytään koskematta tehotuotettuun PASKAAN
3) ?
Ihan meinasi unohtua. Vaimoke pidetää totta kai ruodussa. Keskisormi ukkelit tahtoo päteä näennäisellä miehuudellaan.
c kertoo henkisen iän? Etsivät äitiä, ei puolisoa?
Riistalihasta pidän, kuten omasta rauhasta, joten mies pitkiä aikoja jossain pöpelikössä hirvikämpällä sopii minulle. Minusta nuo kuvat, joista selviää ettei tästä ole luopumassa, kuten lemmikkikuvat naisilla, on oikein hyvä keino rajata epäsopivat pois.
En tosin ole etsimässä netin kautta parisuhdetta, mutta jos olisin, kuvasta näkyisi varmaan kirjahyllyni ja itse nenä kiinni kirjassa. Niistä en luovu.
Nämä keskisormen esittelijät tai kännikuvia deittiprofiiliin laittavat tyypit lähtee heti x-nappulasta vasemmalle. Samoin moottoripyöriään tai lihaksiaan /tatuointejaan esittelevät ällötykset.
Haluaisin ihan normaalin työssäkäyvän miehen, enkä mitään ikuiseen teini-ikään jämähtänyttä juoppoa tai asenneongelmaista elämänkoululaista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne syyt sitten ovat, sukupuoleen katsomatta?
-eri
Kysy Karalahdelta.