Lapsi jätetty yksin piharakennukseen, oli sääskien syömä, nälissään!
Voi lapsiparat, mitä joutuvat kärsimään täällä suomessakin. Pitäisi noilla perheillä ja äideillä olla kaikilla jonkilainen tukiverkosto.
Kommentit (34)
On hyvin erikoista ja outoa jättää lapsi ulos. Olikohan naisella seuraa kodissa joten lapsesta piti päästä eroon?
Hyi helvetti, mikä äiti! Lapset pois tollaselta!
Sori, ei tipu sääliä äitiä kohtaan.
Miten traumatisoitunut lapsi mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Otsikon mukaan äiti vietti.
Se luetun ymmärtäminen- "lapsi vietti kaksi yötä piharakennuksessa"
Ei, vaan otsikossa lukee, että äiti vietti.
Mitähän tuossa oli taustalla? Äiti soittanut kuitenkin itse sosiaalipäivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on väliviiva erottamasaa asiaa, ne on näitä nykyajan lauseiden lyhenne kikkoja. Kyllä se on ja tarkoittaa , itse ainakin heti hokasin, , että lapsi vietti...
Ei mitään ongelmaa, koska äidit tietää mikä lapselle on parasta. Onko muuta kitistävää, lapsettomat? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, teinit on niin tyhmiä ettei ymmärrä edes suomea
Vierailija kirjoitti:
Joo otsikon perusteella minäkin luulin, että äiti oli siellä pihavarastosa ja lapsi kotona yksinään.
Kannattaakin ystävien ja kavereiden yittää olla fiksumpia, jos huomaa edesvastuutonta toimintaa kaverissaan lasta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen… no joo, otsikon voi kyllä ymmärtää väärinkin joko tahallaan tai huonolla kielitaidolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen… no joo, otsikon voi kyllä ymmärtää väärinkin joko tahallaan tai huonolla kielitaidolla.
Otsikko ei ole kieliopillisesti oikein, uskokaa jo. Näin ne iltapäivälehdet rapauttaa kieltä… Aletaan jo pitää tyhmänä niitä, jotka odottaa oikeinkirjoitusta lehtijutulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko ei ole kieliopillisesti oikein, uskokaa jo. Näin ne iltapäivälehdet rapauttaa kieltä… Aletaan jo pitää tyhmänä niitä, jotka odottaa oikeinkirjoitusta lehtijutulta.
Sinun täytyy kertoa tuo iltapäivälehdille.
Ilmainen ehkäisy alle 25-vuotiaille. Jokaisella syntyvällä lapsella on myös isä: missä isä oli tuolloin kun lapsi oli yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakin ystävien ja kavereiden yittää olla fiksumpia, jos huomaa edesvastuutonta toimintaa kaverissaan lasta kohtaan.
Täällä huudetaan liiankin helposti;Tee lasu.MUTTA yhtä aikaa olen sitä mieltä, että ympäristö aivan liian vähän välittää miten lapsilla on kotona.
Lasten kasvattaminen vaatii kärsivällisyyttä, empatiaa ja epäitsekkyyttä. Kaikilta lapsia hankkivilta näitä ei vain löydy. Sääliksi käy lasta. Toisaalta hyvää sentään, että äiti itse soitti apua. Se ei kuitenkaan lievennä itse tekoa. Toivottavasti äiti menettää huoltajuuden.
Voi olla, että voimavarat aivan loppu, eikä tukiverkkoa ole. Tai ehkä äidillä heittää päässä muuten vain. Oli miten oli, vanhempi on silti täydessä vastuussa lapsesta. Lapsi tulee luultavasti tarvitsemaan paljon apua päästäkseen yli heitteillejättökokemuksista. Tuollainen jättää yleensä syvän turvattomuuden kokemuksen ja kroppa oireilee sellaisen vuoksi usein vielä aikuisenakin.
Alle kaksivuotias eli toisin sanoen yksivuotias.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kasvattaminen vaatii kärsivällisyyttä, empatiaa ja epäitsekkyyttä. Kaikilta lapsia hankkivilta näitä ei vain löydy. Sääliksi käy lasta. Toisaalta hyvää sentään, että äiti itse soitti apua. Se ei kuitenkaan lievennä itse tekoa. Toivottavasti äiti menettää huoltajuuden.
Voi olla, että voimavarat aivan loppu, eikä tukiverkkoa ole. Tai ehkä äidillä heittää päässä muuten vain. Oli miten oli, vanhempi on silti täydessä vastuussa lapsesta. Lapsi tulee luultavasti tarvitsemaan paljon apua päästäkseen yli heitteillejättökokemuksista. Tuollainen jättää yleensä syvän turvattomuuden kokemuksen ja kroppa oireilee sellaisen vuoksi usein vielä aikuisenakin.
Lapsi ehkä ja toivottavasti on sijoitettu hyvään kotiin, mutta ei äiti huoltajuutta menetä.