Valehtelu suhteen alussa
Olen seurustellut mieheni kanssa reilut 2v ja asumme yhdessä.
Mies oli eronnut edellisestä kumppanistaan pari kuukautta ennen meidän tapaamista yhteisymmärryksessä. Jälkeenpäin sain tietää, ettei ero ollutkaan ollut vielä selvä tavatessamme vaan olivat siinä vaiheessa vain muuttaneet erilleen ja miettivät suhteensa jatkoa tahoillaan. Miehen eksä olisi ollut halukas jatkamaan suhdetta vielä.
Hiljattain sain lisäksi tietää, että mieheni on 20v sitten muutaman kerran harrastanut seksiä siskoni kanssa.
Kysyessäni, miksei minulle oltu kerrottu asiasta niin molemmat vähättelivät asiaa ja vetosivat siihen, kun aikaa on kulunut niin paljon.
Olen yrittänyt antaa molempien asioiden olla, mutta minusta on alkanut tuntumaan että suhteemme perustuu valheelle. Mikäli olisin tiennyt totuuden niin eksästä kuin siskostani, suhteemme ei olisi koskaan alkanut. Rakastan miestäni, mutta väkisinkin mieleeni tulee, onko vielä jotain muuta mistä minulle on valehdeltu. On ihan petetty olo.
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia valehtelusta suhteen alussa, mutta suhde olisi onnistunut siitä huolimatta?
Kommentit (29)
Kuten itsekin sanoit, suhteenne ei olisi koskaan alkanut jos miehesi olisi kertonut totuuden. Tämän vuoksi valehteli kannattaa.
On rankkaa tietää, että on suhteessa miehen kanssa, joka on harrastanut seksiä siskon kanssa. Miehen täytyy olla jollain lailla tärähtänyt, jos hän ei näe siinä mitään ongelmaa eli ei näe tilannetta toisten osapuolien kannalta.
Tämä aloitus on ollut jo aiemmin palstalla. Eikä ap ole vieläkään sinut asian kanssa.
Asutteko jollain tosi pienellä paikkakunnalla? Kuulostaa nimittäin todella omituiselta, miten sisaruksilla voi molemmilla olla jotain juttua saman miehen kanssa - luulisi, ettei miesmaku voi olla niin samanlainen, mutta vaikka olisikin, olisi maailmassa niin paljon muitakin miehiä, että todennäköisyys seksistä/suhteesta saman miehen kanssa olisi häviävän pieni. Mutta varmaankin jokin pikkupaikkakunnan kuvio tämä, vai? Jossain pienellä paikkakunnalla tietysti ikäluokat ovat niin pieniä, että melkein kaikki ovat olleet ristiin ja rastiin toistensa kanssa, koska vaihtoehtoja ei ole, ja silloin ei tietysti kysellä sitäkään, mikä olisi oma miesmaku - ollaan vain jonkun kanssa niistä harvoista tarjolla olevista.
Taas yksi syy pysyä asumassa isossa kaupungissa.
Mun mies suhteen alkuaikoina roikkui treffipalstoilla vielä puolisen vuotta - vaikka sanoi sulkeneensa profiilin melko pian kun tavattiin. Oli kyllä sulkenutkin, mutta jatkoi eri nimellä. Yksi ystävä miehen sieltä bongasi, mutta enpä edes huomauttanut asiasta.
Mun mies on pannu veljensä avovaimoa ja jäivät kiinnnikkin asiasta.. En muista jäikö oikeen verekseltään. Mun mies asu silloin veljensä ja sen avopuolison keittona hetken.. Joo ei kiva kuulla kun oltiin seurusteltu ja olinko jo asian jättänyt taka-alalle. Mutta sanosinn et eivaa äijä..
Onhan tämä yksi jääkiekkoilijakin seurustellut sisarusten kanssa, nyt naimissa toisen kanssa.
Epäselväksi jäi, ottiko siskosi ahteriin ja sinä et?
Lol. Millä tavalla AP hyötyisi kyseisestä kommentista?
Tiedän, että monessa ystäväpiirissä on tapana vaihtaa miehiä keskenään jne, ja silloin asia ei ehkä tunnu niin isolta. Pienellä paikkakunnalla ei ehkä ole muita vaihtoehtoja kuin ottaa parhaan ystävän exä. Tai oman siskonsa exä. Pääkaupunkiseudulta tulen ja itse vierastan ajatusta että kukaan ystävistä olisi pannut miestäni. Mies on sanonut samaa, että piti sitä omituisena kun eron jälkeen hyvän ystävän exä yritti lämmitellä häntä, mahdollisesti joko kostona tai siksi että tuntenut vetoa jo ennen eroa. Itselleni on siis itsestäänselvyys että haen seurustelukumppaneita oman ystäväpiirin ulkopuolelta juuri kyseisestä syystä mutta ymmärrän kyllä että kaikkien mielestä se ei ole niin justiinsa.