Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ja jalkasärky

Vierailija
27.01.2022 |

Onko muilla ollut? Jalkoja repii, polttaa, jomottaa jne
Oireet jatkuneet jo viikon.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet on otettu. Niistä jo aikaa. En usko niiden olevan syynä.

Jalkasäryt alkoivat juuri ennen positiivista testiä.

Myös rokottamaton lapsi valitti jalkakipua, hänellä kesti vain pari päivää.

Kysyinkin hoitajalta tuosta tulppa asiasta, sanoi että jos turvottaa/ punottaa/ kuumottaa niin näytille. Muuten ei hätää, kuulemma viimeaikoina ollut hyvin paljon tätä oiretta omikronissa.

-ap

Ei se testi tarkoita mitään. Mitä todennäköisemmin haittasi tulivat piikistä.

Siis millä perusteella?

Jos myös rokottamattomalla lapsella samat oireet.

En kiistä piikkien haittavaikutuksia, itsekin olen saanut viimeisestä rokotteesta isohkon haitan mutta tämä ei kyllä nyt rokotteen piikkiin mene oman järjen mukaan.

-ap

Luultavasti lapsesi saa oireet kun olet ottanut sitä myrkkyä ja levität ympäristöön niitä piikkiproteiineja. Lapsi sitten kanssa altistuu. 

Vierailija
22/28 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas- ja nivelkivut on myös influenssalle tyypillistä, luulen että syy on koronassa sama; immuunipuolustuksen taistelu virusta vastaan saa monet eri ruumiinosat reagoimaan, esim. nivelet saattavat turvota ja siten tulla kivuliaiksi, tai lihasten verenkierto heikkenee kun verta ohjataan tärkeämpiin elimiin ja sitten kramppaavat helpommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan itsekkin sain toisen rokotteen viime elokuussa.Nyt sitten tuli korona.Onhan monissa flunssissa myös tuo lihaskipu.En usko ,että rokotteesta nämä lihaskivut.Korona ja eikä pystynnyt kuntoilee niin iski kroppaan.Pikku hiljaa pitää alkaa kuntoilee.Lapsenlapsella ei rokotteitta ja koronassa kuume ja jalkoja särki.

Vierailija
24/28 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet

Luultavasti lapsesi saa oireet kun olet ottanut sitä myrkkyä ja levität ympäristöön niitä piikkiproteiineja. Lapsi sitten kanssa altistuu. 

Siis en kestä tätä hulluutta 😀

25/28 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä lääkäriin että kirjoittavat sinulle verenohennuslääkettä.

Olen miettinyt juuri tätä kun moni kotona sairastaa koronan .että näm tulppalääkkeet jää väliin. Se voi aiheuttaa kuoleman ............Tämä asia pitäisi käydä läpi asiantuntijoiden kesken. Jokainen potilas tutkintaan  , ettei satu vahinkoa. 

26/28 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan itsekkin sain toisen rokotteen viime elokuussa.Nyt sitten tuli korona.Onhan monissa flunssissa myös tuo lihaskipu.En usko ,että rokotteesta nämä lihaskivut.Korona ja eikä pystynnyt kuntoilee niin iski kroppaan.Pikku hiljaa pitää alkaa kuntoilee.Lapsenlapsella ei rokotteitta ja koronassa kuume ja jalkoja särki.

Ei minulla ole lihaskipua influenssasta. 

Vierailija
27/28 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole lihaskipua influenssasta. 

Kai tiedät että eri ihmisillä elimistö reagoi eri tavalla? Itse esim. en saa koskaan normiflunssan kanssa pääkipua, kun paras kaverini saman flunssan kanssa valittaa sitä että tuntuu melkein migreeniltä.

Vierailija
28/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotus status? Niistä on pelkästään haittaa ja voi tulla näitä sivuoireita mitä sitten pidetään "koronana".

Onko nämä rokottamattomat näin tyhmiä? Tai sitten tämän on pakko olla trolli..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän