Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö sinä kunnostamaan vanhaa kartanoa? Juttu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun ei ole kädentaitoja mihinkään. Mun kädet ei vaan toimi niinkuin aivot käskee, kaikki tulos on onnetonta tai surkeaa. Olisi ihana joku kunnostusprojekti, mutta omin voimin ei vaan tule mitään. Miestä tosin ei kiinnostaisi, vaikka mulla olisikin taitoja, joten ihailen vain kateellisena muiden tekemisiä. 

Vierailija
2/8 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä, mutta täytyy olla realisti omien voimavarojen ja varojen suhteen. En pystyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin rikas niin joo. Tähän mun pieneenkin talovanhukseen menee rahaa niin en edes uskaltaisi laskea mitä tuollaiseen. Tuo heidän kaavailemansa 150-200000€ on alkua jos meinaavat laittaa kuntoon myös piharakennukset ja pihan. Ovat niin nuoria että ehkä heillä riittää into ja terveyskin, että jaksaa tehdä töitä remontoinnin ohella.

Vierailija
4/8 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti, jos minulla olisi siihen varaa. En kyllä itse osaisi tehdä muuta kuin aarteenetsintää, mutta palkkaisin ammattilaisia. Upean näköinen paikka.

Vierailija
5/8 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa kasvaisi puussa, eikä tarvitsisi käydä töissä, niin miksikäs ei.

Vierailija
6/8 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei kiinnostaisi.

Vierailija
7/8 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran hullu oon että kyllä. Jos on hyvä runko talossa niin mikäs siinä laitella sitä ajan kanssa. Kun on kästyöimmeinen niin itte tekeminen on se mukava osa, valmista tulee jos tulee :)

Vierailija
8/8 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua se jotenkin masentaisi. Kartanon historia kuormittaisi, ja vastuu kunnostamisesta. En lähtisi kunnostamaan.