Mies 29v + 1v miettii; mukava nainen kaupassa
Ehkä vähän pieni asia siihen nähden, että kirjoitan siitä, mutta kirjoitanpa nyt kuitenkin. Olin kaupassa ja edessä kassalla oli nainen, joka toimi hieman hitaasti maksaessaan ja se vähän ärsytti minua. Hän tuumaili jotakin hiljaa ja havaitsin hänen haisevan alkoholilta. Hänellä oli hieman WT-henkinen pukeutumistyyli ja elämänmakuiset, hiljaista viisautta viestivät kasvot, joissa oli myös hiven kovuutta. Kun sitten pakkasin ostokset ja menin lukemaan ilmoitustaulua, nainen risteili aaltomaisin askelin sivulleni ja pahoitteli nöyrän näköisenä jotakin minuun törmäämistä, vaikka minä en ollut huomannut mitään. Kerkesin sanoa lempeimmällä mahdollisella äänelläni, että en huomannut hänen tehneen mitään. Naisen miesystävä oli ilmeisesti lähellä myös, samaa ilmoitustaulua lukemassa.
-Mies 29v + 1v-
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:21"]
Kävin äsken ulkona ja kävelin jonkun ulkomaalaisryhmän perässä. Yksi nainen eriytyi ryhmästä, joten menin juttelemaan hänelle. Hän oli Espanjasta ja perusystävällinen, mutta etäinen. Lopulta en oikein tiennyt mitä sanoa, kunnes sitten taas keksin jotain muuta sanottavaa ja hänen kaverinsakin tulivat. Pian sen jälkeen hän jätti minut niin nopeasti, että en oikein edes kerennyt ymmärtää tapahtunutta, vaikka hän sanoi kyllä moikat. Pidin harmillisena sitä, että he eivät kutsuneet minua mukaan porukkaansa.
Sen jälkeen tuntui toivottomalta puhua kenellekään muulle, koska ei olisi mitään minkä avulla aloittaa keskustelua. Kaikki näyttivät jotenkin niin etäisiltä, vihaisilta tai itserakkailta.
Olin siivonnut kämpän tarpeeksi hyvään kuntoon ja visualisoin mielessäni tilanteen, jossa olisin kutsunut jonkun vieraaksi, mutta sitähän ei taaskaan tapahtunut. Jotenkin tunsin itseni liian pehmeäksi ja viattomaksi yöelämään.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Söpöä <3
Tänään sitten mamujen kanssa viihteelle. Pakko saada tilille lisärahaa jostain, jotta selviää pääsymaksuista ja juomista, jotka ovat toivottavasti alkoholittomia.
Eilen minulle tuli ensimmäistä kertaa sellainen jotenkin elähtänyt fiilis baarissa, jolloin yksikään siellä nähty nainen ei aiheuttanut minkäänlaista väristystä tai viehätystä. Ennen tuollaista oloa ei ole tullut, että en tiedä olenko nyt astunut jonkun tietyn rajan yli elämässä.
-Mies 29v + 1v-
Työnsin juuri 0.33l Cocacola pullon takapuoleeni.
-mies29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:16"]ooksää ees oikeesti mies?
[/quote]
Satutäti se on.
Kovasti näyttää siellä Kuopiossa riittävän maahanmuuttajia ja turistiryhmiä. Kiehtovaa.
Mun piti jo sanoa viime ketjuun, jossa juoksit sen ranskalaistytön perässä, että näitä nuoria tyttösiä ihan oikeasti ahdistaa tuollainen käytös, mitä harjoitat. Tulee ihan mieleen se tyyppi, joka juoksi kameran kanssa naisten perässä.
Oliko siinä kenties elämäsi nainen - taas?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:04"]
[/quote]No ei varmaan. Pidin häntä vain mukavana, en erityisen viehättävänä. Hänellä ei ollut edes silmälaseja ja hänen olemuksensa oli liian karkea. Olen kyllä tullut sellaiseen johtopäätökseen, että minusta kiinnostuvat naiset ovat yleensä vähän pehmeitä, mukavuudenhaluisen näköisiä silmälasipäisiä naisia tai sitten sellaisia hieman maskuliinisia, omalla tavallaan ihan sieviä naisia, joissa on jotakin karkeaa, välitöntä ja maskuliinista, kuten vaikka vahvat mielipiteet, voimakas leuka ja matalahko ääni. Periaatteessa tuo kaupan nainen muistutti vähän jälkimmäistä tyyppiä, mutta ei kuitenkaan ollut ihan sellainen, koska hän oli jotenkin liian profiloitunut alkoholituoksuineen ja pukeutumisineen.
-Mies 29v + 1v-
Välillä susta saa kyllä ihan sympaattisen kuvan.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:10"]
[/quote]No ei varmaan. Pidin häntä vain mukavana, en erityisen viehättävänä. Hänellä ei ollut edes silmälaseja ja hänen olemuksensa oli liian karkea. Olen kyllä tullut sellaiseen johtopäätökseen, että minusta kiinnostuvat naiset ovat yleensä vähän pehmeitä, mukavuudenhaluisen näköisiä silmälasipäisiä naisia tai sitten sellaisia hieman maskuliinisia, omalla tavallaan ihan sieviä naisia, joissa on jotakin karkeaa, välitöntä ja maskuliinista, kuten vaikka vahvat mielipiteet, voimakas leuka ja matalahko ääni. Periaatteessa tuo kaupan nainen muistutti vähän jälkimmäistä tyyppiä, mutta ei kuitenkaan ollut ihan sellainen, koska hän oli jotenkin liian profiloitunut alkoholituoksuineen ja pukeutumisineen.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Kuvailit juuri minut :) , tosin oon sulle vähän vanha ja kylläkin varattu eli oon 42v.
Mutta sitten karkoitat itse itsesi kaltaisteni luota joillain utopistisilla seksiuskomuksillasi naisen ja miehen välisestä seksistä. Herää hyvä ihminen!!!!
Sanoin äidille eilen puhelimessa, että tänään pitäisi saada treffit hoidettua, jos meinaa kesäromanssia saada. Olin sitten silmät auki ne kriittiset hetket ja yksi kiinnostuneen oloinen nainen käyttäytyi lupaavasti kuten ennenkin. Nainen oli mamu ja minusta tuntui, että hänen olemuksensa jotenkin kirkastui heti kun tulin näköpiiriin ja hymyilimme toisillemme ja moikkasimme toisiamme ja katsoimme toisiamme myös toisessa huoneessa. Lähtiessä aioin ehdottaa jäätelölle tai kahville lähtemistä saman tien, mutta hän ei ollut asettautunut kovin hyvään fyysiseen asemaan ja oli puhelimessa. Minusta kuulosti myös siltä, kuin hän olisi sanonut jollekin odottavansa miestä ja silloin en enää kehdannut oikein edes miettiä koko asiaa. Luulen hänen kuitenkin flirttailleen kanssani menneinä viikkoina, koska hän asetteli kasvoilleen aina leveän hymyn, kun katsoin häntä tarkoituksella.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:17"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Kuvailit juuri minut :) , tosin oon sulle vähän vanha ja kylläkin varattu eli oon 42v.
Mutta sitten karkoitat itse itsesi kaltaisteni luota joillain utopistisilla seksiuskomuksillasi naisen ja miehen välisestä seksistä. Herää hyvä ihminen!!!!
[/quote]Eivät ne seksiuskomukset päälle päin näy, joten se ei kelpaa selitykseksi.
-Mies 29v + 1v-
Olisipa minulla rahaa Tallinnan kesäkouluun. Sieltä varmaan löytäisin kesäromanssin.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:17"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
[/quote]Eivät ne seksiuskomukset päälle päin näy, joten se ei kelpaa selitykseksi.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Niin mutta jos saisit niitä muutettua varmaan lähestyisitkin naisia ylipäätään eri tavalla. Vai miksi kuvittelen näin..?
Kävin äsken ulkona ja kävelin jonkun ulkomaalaisryhmän perässä. Yksi nainen eriytyi ryhmästä, joten menin juttelemaan hänelle. Hän oli Espanjasta ja perusystävällinen, mutta etäinen. Lopulta en oikein tiennyt mitä sanoa, kunnes sitten taas keksin jotain muuta sanottavaa ja hänen kaverinsakin tulivat. Pian sen jälkeen hän jätti minut niin nopeasti, että en oikein edes kerennyt ymmärtää tapahtunutta, vaikka hän sanoi kyllä moikat. Pidin harmillisena sitä, että he eivät kutsuneet minua mukaan porukkaansa.
Sen jälkeen tuntui toivottomalta puhua kenellekään muulle, koska ei olisi mitään minkä avulla aloittaa keskustelua. Kaikki näyttivät jotenkin niin etäisiltä, vihaisilta tai itserakkailta.
Olin siivonnut kämpän tarpeeksi hyvään kuntoon ja visualisoin mielessäni tilanteen, jossa olisin kutsunut jonkun vieraaksi, mutta sitähän ei taaskaan tapahtunut. Jotenkin tunsin itseni liian pehmeäksi ja viattomaksi yöelämään.
-Mies 29v + 1v-