Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uskoo ufoihin ja hurahtanut johonkin kulttiin

Nemus
26.01.2022 |

Onko tässä nyt enää mitään toivoa parisuhteella, kun kaikki illat katsellaan humanoidi-videoita ja mikään muu ei elämässä kiinnosta? Olisko se teille sellainen turn-off että ei pystyis katsella vai vain harrastus muiden joukossa? Iltakävelykin yhtä tuskaa kun hakee ufoja taivaalta, kuvailee heijastuksia ja lähettelee niitä johonkin kulttiin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän itse nähnyt ufoa?

Vierailija
2/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kauhean hyvältä. Ehkä hän on seuraava kulttijohtaja. Mutta sinulla taitaa olla eri toiveet parisuhteelle ja miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen kulttiin?

Vierailija
4/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin nähnyt ufoja. Niitä näytetäänkin vain valaistuneille ihmisille.

Vierailija
5/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia miehen toimintaa. Jos ei tarkkaile autoja, metsästyskohteita tai naisia, niin sitten ufoja.

Vierailija
6/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku amerikkalainen kultti, jossa tulee monta videota päivässä kun joku humanoidi puhuu ja kertoo miten kaikki tulee menemään. Mies väittää että on lapsena nähnyt ufon. Mutta nyt vasta hurahtanut. Ei puhu enää mistään muusta, järki lähtee.

Vierailija
7/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä määki katselin niitä yhteen vaiheeseen kun oli ihan viihdyttäviä. Kiva keksiä järjellistä selityksiä vaikka sieltä foliotuubaa ulos tulisikin narraattorilta, heh narraa...

secureteam10 tubeen hakusanaksi ja hauskaa ufoiltaa.

Vierailija
8/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki järkevät ihmiset uskovat ufoihin ihan faktatiedonkin perusteella.

Vierailija
9/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufoja on olemassa!

Vierailija
10/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli samanlainen :D

Vierailija
11/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä määki katselin niitä yhteen vaiheeseen kun oli ihan viihdyttäviä. Kiva keksiä järjellistä selityksiä vaikka sieltä foliotuubaa ulos tulisikin narraattorilta, heh narraa...

secureteam10 tubeen hakusanaksi ja hauskaa ufoiltaa.

Suurin osa jutuista on roskaa, mutta sitten kun tulee juttuja esim. suoraan USA:n armeijan taholta tai viranomaisten taholta, niin vaikea uskoa että nuo kaikki jutut olisi roskaa.

Vierailija
12/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ei usko ufoihin? Itsekin olen nähnyt ufon ja vieläpä monta kertaa, mutta ei sitä kukaan uskonut.

Vierailija
13/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en kestäisi hetkeäkään.

Vierailija
14/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ei usko ufoihin? Itsekin olen nähnyt ufon ja vieläpä monta kertaa, mutta ei sitä kukaan uskonut.

Millaisen näit ?

Vierailija
15/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin 80-luvun alussa. Selkeästi. Mutta en ole hurahtanut siitä mihinkään enkä nähnyt sen jälkeen.

Vierailija
16/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin on joku harrastus, vaikkakin erikoinen.

Vierailija
17/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hullu. Viedäänkö hoitoon?!

Vierailija
18/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä onko niitä olemassa vaan siitä että uskoo humanoidin keskustelevan ihmisten kans ja kertovan kaiken mikä on totta. Koko hänen todellisuus perustuu nyt siihen. Jonku kultin kanssa miettivät miten valmistautua tulevaan invaasioon.

Vierailija
19/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen näit ?

Se oli just sellainen lautanen jonka päällä kupu, just sellainen minkälaisiksi niitä on kuviteltu, vaikkakin niitäkin on erilaisia. Pohjassa oli kirkas valo, joka vilkkui. Se heilui holtittomasti, kuin olisi ollut jotenkin rikki.

Vierailija
20/27 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufo nyt ei ole mikään uskon kysymys arvon debiili.Ufo on tunnistamaton lentävä esine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän