Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yli katkeruudesta?

Vierailija
26.01.2022 |

Myönnän sen rehellisesti; olen katkera ja vihainen ihminen. Elämä on ollut rankkaa ja epäoikeudenmukaista. Näille asioille en olisi voinut mitään enkä voi jälkikäteenkään historiaa muuttaa.

Menneisyys on jättänyt jäljen ja tuntuu, että negatiiviset tunteet vaan estää elämästä omannäköistä elämää ja tämä syö energiat ja elämänhalun. Miten tämän voisi muuttaa? Onko kellään jotain inspiroivaa muutostarinaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
2/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkasin sitä muutaman kuukauden urheiluun, muttei sellaista vellomista kukaan jaksa. Resilienssiä. Säälin ihan v*tusti niitä, jotka tekivät minulle mitä tekivät. Koska he ovat parantumattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 ja tiedän, että iänkään puolesta ei ajatusten tulisi olla tälläisiä

Vierailija
4/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa lähipiirisi negatiivisista vaikutteista. Luonnettaan ei voi muuttaa, mutta itsensä voi ympäröidä sellaisilla asioilla ja ihmisillä, jotka tuo parhaat puolet esiin.

Vierailija
5/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti että sun elämässäsi ei ole mitään hyvää eikä sulle oo koskaan tapahtunut mitään hyvää. Vai onkohan se ihan noinkaan? Ehkä sun pitäis ensin lakata taistelemasta katkeruutta vastaan ja sit ju oot vellonu tarpeeksi, alat etsiä positiivisia asioita.

Vierailija
6/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa helpottaa. Anna negatiivisten tunteiden tulla. Koita purkaa huonot fiilikset johonkin, mutta muista että esim. liikunta, mihin moni purkaa pahan olonsa, voi olla huono kohde aiheuttamalla vaan lisää hallaa sulle. Kohta huomaat, ettei edes kolme raivolenkkiä riitä vuorokaudessa. Kannatan lempeämpiä keinoja. Itselläni esimerkiksi kirjoittaminen on tapa purkaa fiiliksiä. Katkeruus on ikävä kumppani arjessa, tiedän kokemuksesta. Itsellä auttoi, kun aloin keksiä itselleni tekemistä tyhjiin tunteihin töiden jälkeen. Kodin remontointia esimerkiksi. Aloin myös pitää itsestäni huolta syömällä terveellisesti, liikkumalla kohtuullisesti ja keskittymällä iloa tuoviin asioihin. Ajan myötä huomasin, etten enää vello katkeruudessa. Myös minä olen ansainnut onnen.

Vierailija
7/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin terapia, jossa saat purettua auki asioita ja puhuttua itsellesi sattuneista vääryyksistä. Se helpottaa.

Vierailija
8/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siihen meni oma aikansa. Sitten en vaan jaksanut sitä enää, varsinkin kun se tuhosi vain omaa terveyttäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi