Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seinäkalentereita ei ketkään jaa enää

aikuinene2
26.01.2022 |

ei pankit eikä lämpölaitokset, paperiton kausi mutta silti ois kiva...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ladulta tulee kalenteri. Liity jäseneksi. Tosin joka toisena vuonna kuvat ovat tyhmiä.

Lounais-Suomen alueella puhdistuspalveluyritys on jakanut muutamana vuonna kalenteria ja tuli nytkin. Ei tarvinnut ostaa kalenteria tälle vuodelle. Tässä ei tarvinnut edes maksaa jäsenmaksuja mihinkään.

Vierailija
2/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa jäteyhtiö jakaa joka vuosi kalenterit, ihan ok vielä. Tosin itse ostin eläinsuojeluyhdistykseltä kalenterin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain apteekista

Vierailija
4/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, meille on tullut seinäkalenteri S-ryhmältä, jätehuoltoyhtiöltä, Seura-lehdeltä ja metsänhoitoyhdistykseltä.

Vierailija
5/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiede lehti lähetti kalenterin. Ajattelin kyllä lakkauttaa tilauksen siitä huolimatta. Vähän liikaa agendaa ja tuputusta.

Vierailija
6/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli  PKO:n kalenteri ( Pohjois-Karjalan Osuuskauppa)  ja Stora Enson kalenteri ilmaiseksi. Stora Enson kalenteri on erikoisen viehättävä, piirrettyjä eläimiä.  PKO:n kalenteri on. valokuvista tehty, hieno sekin. 

Kalenterit roikkuvat nyt seinillä.

Vierailija
7/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla ovat vähentyneet. Kun herra google kerran hävitti hammaslääkäriaikani, niin olen käyttänyt myös seinäkalenteria.   

Se jäteyhtiön kalenteri oli hyvä, siinä oli joku sivu, mistä näki esim. kierrätettävien muovien koodit, jos ei ollut varma, mihin jätteeseen laittaa.

Kirjakaupoista kyllä saa ihan mainoksettomia kalentereita.  

Vierailija
8/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei.

Tuu meiltä hakemaan. Ainakin viisi seinäkalenteria on tullut.

Energia yhtiö, hirsitalokauppias, paikallisia yrityksiä, ties mistä.

Vierailija
9/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä muodollisestipätevillä kuvilla olevia kalenteita enää?

Vierailija
10/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen ladulta tulee kalenteri. Liity jäseneksi. Tosin joka toisena vuonna kuvat ovat tyhmiä.

Lounais-Suomen alueella puhdistuspalveluyritys on jakanut muutamana vuonna kalenteria ja tuli nytkin. Ei tarvinnut ostaa kalenteria tälle vuodelle. Tässä ei tarvinnut edes maksaa jäsenmaksuja mihinkään.

Joo, toi Lounais-Suomen jätekalenteri on oikein hyvä! Sitäpaitsi siellä on infoa jätteiden käsittelystä ja mihin viedä mitäkin.

Vierailija
11/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekään ei tullut tänä vuonna yhtään :( viime vuonna tuli vielä kaksi. Ei ole kuitenkaan niin tärkeä juttu että itse ostaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä