seinäkalentereita ei ketkään jaa enää
ei pankit eikä lämpölaitokset, paperiton kausi mutta silti ois kiva...
Kommentit (11)
Täällä kanssa jäteyhtiö jakaa joka vuosi kalenterit, ihan ok vielä. Tosin itse ostin eläinsuojeluyhdistykseltä kalenterin.
Höh, meille on tullut seinäkalenteri S-ryhmältä, jätehuoltoyhtiöltä, Seura-lehdeltä ja metsänhoitoyhdistykseltä.
Tiede lehti lähetti kalenterin. Ajattelin kyllä lakkauttaa tilauksen siitä huolimatta. Vähän liikaa agendaa ja tuputusta.
Meille tuli PKO:n kalenteri ( Pohjois-Karjalan Osuuskauppa) ja Stora Enson kalenteri ilmaiseksi. Stora Enson kalenteri on erikoisen viehättävä, piirrettyjä eläimiä. PKO:n kalenteri on. valokuvista tehty, hieno sekin.
Kalenterit roikkuvat nyt seinillä.
Aika lailla ovat vähentyneet. Kun herra google kerran hävitti hammaslääkäriaikani, niin olen käyttänyt myös seinäkalenteria.
Se jäteyhtiön kalenteri oli hyvä, siinä oli joku sivu, mistä näki esim. kierrätettävien muovien koodit, jos ei ollut varma, mihin jätteeseen laittaa.
Kirjakaupoista kyllä saa ihan mainoksettomia kalentereita.
Ai ei.
Tuu meiltä hakemaan. Ainakin viisi seinäkalenteria on tullut.
Energia yhtiö, hirsitalokauppias, paikallisia yrityksiä, ties mistä.
Onko niitä muodollisestipätevillä kuvilla olevia kalenteita enää?
Vierailija kirjoitti:
Suomen ladulta tulee kalenteri. Liity jäseneksi. Tosin joka toisena vuonna kuvat ovat tyhmiä.
Lounais-Suomen alueella puhdistuspalveluyritys on jakanut muutamana vuonna kalenteria ja tuli nytkin. Ei tarvinnut ostaa kalenteria tälle vuodelle. Tässä ei tarvinnut edes maksaa jäsenmaksuja mihinkään.
Joo, toi Lounais-Suomen jätekalenteri on oikein hyvä! Sitäpaitsi siellä on infoa jätteiden käsittelystä ja mihin viedä mitäkin.
Meillekään ei tullut tänä vuonna yhtään :( viime vuonna tuli vielä kaksi. Ei ole kuitenkaan niin tärkeä juttu että itse ostaisin.
Suomen ladulta tulee kalenteri. Liity jäseneksi. Tosin joka toisena vuonna kuvat ovat tyhmiä.
Lounais-Suomen alueella puhdistuspalveluyritys on jakanut muutamana vuonna kalenteria ja tuli nytkin. Ei tarvinnut ostaa kalenteria tälle vuodelle. Tässä ei tarvinnut edes maksaa jäsenmaksuja mihinkään.