Mies ei tykkää facebookissa
Mieheni ei koskaan tykkää koskaan somepäivityksistäni, ei edes vaihtaessani profiilikuvan eikä anna julkaista yhteiskuvia. Kuitenkin käyttää facea ja instaa päivittäin vaikka ei useasti mitään julkaisekkaan. Tiedän että hänellä on täysi oikeus käyttäytyä näin ja vika on minussa kun tästä ahdistun ja harmistun mutta silti. Muita "kohtalontovereita" :D
Kommentit (51)
Pitääkö hän varalla mahdollisuuden muihin naisiin tai onko niitä? Miksi mies välttelee sinua siellä, ei pitäisi.
Kyllästyinkin edellisen muijan somesairauteen kun sitä yhdessäoloa olisi siellä pitänyt olla ihquttamassa. Juuei pidä somes.
Mitä helvettiä? Ja tästä et ole puhunut miehen yhtikästä mitään vaan postaat tämän ongelman vauvapalstalle?
Hommaa oikea elämä, älä vaadi muita elämään somen kautta vaikka itse sitä haluat ja tykkäyksiä vaadit
Mun eksä oli tollanen. Oli myös vihainen, äkkipikainen, etäinen, ei läheisyyttä ja kaikki oli mun syytä aina. Erottiin ja hirveä itkuvirsi ja valitus. En antanu periksi ku näin ettei se rakasta mua. Meni kuukausi ja sillä oli uus eka seikkailtuaan tinderissä useamman kanssa ja nyt on kihlat - yhteenmuutto - naimisiin - rakennetaan talo - ja kaikki tämä julkisena fasessa. 😅😅😅 Enkä tunnista miestä naisen sosiaaliseen mediaan vuodattamista siirappisista kuvailuista. 🤣🤣🤣
Eli jätä se, muuta ohjetta ei tule.
jos puoliso ei ikinä tykkää mistään mitä postaat, on se kyllä aika huono merkki. oma eksäni tykkäili paljon kun meni hyvin, kun alkoi mennä huonosti, ei tykännyt enää yhtään mistään mitä postasin.. ei toi kyl hyvä merkki ole. nykyisen mieheni ex-puoliso käyttää somea varmaan 3 tuntia päivässä eikä ollut ikinä tykännyt yhdestäkään hänen postaamastaan asiasta niiden vuosien aikana kun olivat yhdessä, edes yhteiskuvista.. on siinä kyllä jotain outoa pakko sanoa.
On mielestäni hitusen omituista, jos mies kuitenkin käyttää facebookia. Tykkääkö hän ylipäätään sitten muiden kuvista ja julkaisuista? Jos ei tykkää kenenkään muunkaan niin sinänsä ymmärrettävää, mutta muuten outoa jos muiden jutuista tykkäilee muttei sinun. Jos mies tykkäilee muiden jutuista siellä eikä sinun niin sitten syynä on: A) hän häpeää sinua somessa B) Yrittää pitää auki mahdollisuuden muiden iskemiseen somessa.. C) Hän jo pettää sinua jonkun some tuttunsa kanssa
On myös helvetin noloa tykkäillä kaikkien tuttujen naisten somepostauksista, siis mieheltä. Mulla yks eksä jonka haluaisin estää, parin vuosikymmenen takaa ja vieläkin tykkää kaikesta. En haluais omalta mieheltä nähdä mitään pakkomielteistä toisten naisten kuvista tykkäilyä. Jos ei mun kuvista tykkäis, vetäisin johtopäätökset. Sillä on joku toinen, vähintään mielessä. Eli älä ylläty jos saat viestin tai puhelun että tiesitkö että miehelläs on suhde.
Typerin asia, mitä olen kuullut pitkään aikaan.
Kasvata itsetunto. Muuta neuvoa ei tule.
Minkä ihmeen takia hänen pitäisi tykätä somessa, jos hän voi ilmaista tykkäämisensä ihan livenä? Ja käydä keskusteluja kanssasi livenä?
Ei ole tullut mieleenikään odottaa mieheni tykkäävän julkaisuistani somessa tai kommentoivan niitä. En myöskään ole postannut meistä yhtäkään yhteiskuvaa eikä fb:ssä käy ilmi parisuhdestatukseni.
Elän läheisten kanssa livessä, some on kommunikointia niiden kanssa, joita en livenä tapaa.
Some on kyllä väsähtänyt konsepti. Mikähän on seuraava joukkopsykoosi kun hitaimmatkin tulevat siinä 2032 maissa järkiinsä? Joku virtuaalitodellisuus puolirobottina varmaan
Samassa asunnossa niin miksi pitäisi virtuaalisesti tykkäillä, jos tykkää ihan livenä? Mun mielestä hassuja nämä parit jotka röhnöttävät vierekkäin, mutta silti kommunikoivat netin kautta.
Eikö mikään ole totta/tapahtunut jos sitä ei löydy somessa? Jos näin on, niin ongelma on täysin sen huomioh*oran joka elää muiden huomiosta.
Jos ei voi tykätä kaikesta mitä postaat (mikä olisi käytännössä mahdotonta), on parempi kuin ei kategorisesti laita yhtään kommenttia / tykkäystä mihinkään postauksistasi. Jos tykkäisi yhdestä tai useammasta, niin kysyisit ja tenttaisit miksi hän ei tykännyt siitä ja tästä ja sitten ylitulkittaisiin ja väärinymmärrettäisiin vaikka viiveellä kaikkea.
Parisuhteessa tuo on ainoa oikea tapa tai sitten jättää se yksi yläpeukku jokaiseen postaukseen. Siinäkin tapauksessa tulisi kuitenkin nootti, mikset heti tykännyt.
No jo on ihmisillä ongelmat. En minäkään koskaan tykkää mieheni fb päivityksistä. Hän yleensä on kertonut ne samat asia jo ennen kun julkaisee ne facebookissa ja olen jo valmiiksi reagoinut ihan luonnossa. Vaihtoehtoisesti olen ollut mukana siinä tapahtumassa jota facebookkiin on kirjoittamassa joten tuntuisi hölmölltä mennä erikseen facebookkiin tykkäämään kun asia on hoidettu jo kasvotusten. Sama juttu näitten facebook onnittelijoiden kanssa. En ymmärrä miksi pitäisi erikseen onnitella synttäreistä facebookissa jos on jo leiponut kakun ja antanut kortin ja toivottanut hyvää syntymäpäivää kasvotusten.
Kysy mieheltäsi ruotsiksi: Varför tycker du inte om mig på Facebok?
Mitä paskaa nyt taas