Voiko rasvaluomia ehkäistä?
Kävin juuri rapsututtamassa yhden 6mm luomen selästä ja huomasin että viereen pukkaa uutta samanlaista.. Voiko näitä välttää? Ällöttävää kun näyttää kuin ruskea purkanpala olisi lyöty selkään. :/
Kommentit (8)
Ok. Antaa tattien sitten kasvaa. Eipä tarvi lyhyt hihasia päälle panna :(
On niitä mullaki selässä, vaan silti käytän sellaisia paitoja mitä haluan. Jos ne luomet jota kuta haittaa niin vilkuilkoot muualle sit. Ne on osa mua ja joko ne hyväksyy tai ei hyväksy. Jos ei hyväksy niin ongelma ei edelleenkään ole mun.
Just soodasin toisen selässäni olevista, suosittelen kokeilemaan ! kostuta luomi ja soodaa laastariin ja siinä esim yön yli. Äitini sanoi että toimii ja olen nyt pari kertaa toistanut hoidon ja se vaikuttaisi alkavan irtoamaan
Sooda on tehokas aine. Täytyypä kokeilla. Itse raaputin pikku hiljaa vaalean rasvaluomen käsivarresta partahöylällä.
Syyliä voi tukahduttaa ilmastointiteipillä. Auttaako se luomiin?
Onko kukaan kokeillut kylmaspyta, jota saa apteekista? Sitahan yleensa kaytetaan syyliin, toimiiko naihin?
Siis kylmasprayta, jaadytyssuihketta
Mulla on myös rasvaluomia selässä paljon. Ovat kyllä inhottavia ja rumia isoja möykeröitä, joita kasvaa vanhan poistetun viereen nopeasti. Onneksi niitä on vain paidan peittämällä alueella ja lähinnä selässä.
Öö ei?