Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

esimurkkuko jo???

15.08.2008 |

Meillä on 10 vuotias tyttö jolla olen kesän mittaan havainnut useita finnejä,hien haju on alkanut olla voimakasta sekä rinnat kasvaa! myös mielialan vaihtelut on aika suuria... näinkö aikaisin alkaa muutokset nykyään vai olenko unohtanut jotain? :o) tyttö on tosiaan täyttänyt 10v vasta kesän aikana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut unohtaa jotain:-)

Meillä alkoi tytöllä menkat 11-vuotiaana, itselläni 12-vuotiaana. Ja hyvissä ajoin ennen menkkoja "muita oireita".

Vierailija
2/3 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen murkun määritelmä puuttuu vain jonkin aikaa. Joskus tuota esi vaihetta voi kestää 1-3 vuotta. Mutta aika hyvä muistisääntö on tuo raja kun paino ylittyy 40-45 kg niin nuorella neidillä on mahdollisuus että menkat alkaa.

Kaverini oli 10 vuotias kun hänellä alkoi menkat. Ja jos sulla on alkanut murkkuikä myöhään voi jomman kumman teidän vanhemman puolella murkkuikä alkaa jo hyvinkin ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi kuukautiset 5lk:lla. Olin silloin 11v. Oma esikoinen on nyt samanikäinen ja finnejä on ollut jo vuoden verran ja clerasil ahkerassa käytössä. Samoin ekan dödön ostin noin vuosi sitten. Nyt itse halusi jo ekat rintaliivit (toppimalliset käyvät vielä) ja rinnat ovat alkaneet jo hieman kasvamaan.

Seuraava tyttäreni täyttää 10v nyt helmikuussa ja hänellekin ostin joululahjaksi jo deodorantin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi