Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok flirttailla muiden kanssa, jos on varattu?

Vierailija
28.05.2015 |

Poikaystäväni flirttailee kaikille, miehille ja naisille. Sanoo sen olevan hänen perusluonteensa eikä mahda itselleen mitään. Ei kuulemma tarkoita mitään, vaikka kerran puristi kaverini (joka on mies!) takapuolta. Sanoi sen olevan vitsi. Kuitenkin minua häiritsee se, että hän flirttailee muiden kanssa. Tukee väkisinkin mieleen, että jos toinen menee siihen mukaan ja mitä sitten käy. Tiedän, että poikaystäväni on aina ollut sellainen röyhkeä mutta minulle asia ei ole ok. Olen tästä sanonutkin hänelle muttei hän kuulemma mahda itselleen mitään. Olisiko se teille ok? Onko edes soveliasta flirttailla (vaikkei mitään tarkoita), kun on varattu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Jos ei noin pienille asioille mahda mitään, niin mitenkähän on suurempien laita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Kokeile itsekin.

Vierailija
4/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on. Mun puoliso on luonteeltaan sellanen, että toiset ottaa sen käytöksen flirttinä. Ja jos se on viatonta ni todellakin on ok! Mut en mä tykkää et se mun silmien alla alkaa flirttailemaan, mut muuten saapi, flirtti voi piristää päivää.. Kunhan se jää sille tasolle, että kyllähän se tilannetajua vaati.

Vierailija
5/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on parisuhteessa erilaiset 'säännöt', toisten mielestä se on ihan ok ja pieni flirtti piristää päivää, mut mun mielestä ei oo ok flirttailla muille jos on parisuhteessa ja mies on samaa mieltä. Me flirttaillaan mieheni kanssa toisillemme päivittäin ja se riittää molemmille, mutta kuten sanoin, kukin tyylillään :) mitä mieltä sun poikaystäväs on siitä että sä flirttailisit muille miehille?

Vierailija
6/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehkot hymyt, tuikkivat katseet ja hyvän maun mukainen imartelu ja huumori ovat varatulle sopivaa flirttiä mielestäni. Perseiden puristelu, häpeämätön tuijotus (silmien tai sitten vartalon skannailu) tai avoimen kaksimieliset jutut eivät.

Vierailija
7/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mielestäni nin määritelmistä. Jos flirtin määritelmä on sellainen lämmin suhtautuminen ja kujeilevat jutut jonka monet ottavat kiinnostuksen merkkinä, on outoa alkaa suuttumaan siitä.

Jos flirtiksi määritellään vain iskemis- tai viettelytarkoituksessa tehty (esim. itsetunnon vuoksi testaa arvoaan) se on minusta ala-arvoista eikä kuulu ainakaan minun parisuhteeseeni.

Tuo konkreettinen käytös, kuten perseen puristelu, on kyllä asia mihin voi halutessaan vaikuttaa. Meillä oli tyttöjen kanssa tapana kännipusutella, mieheni pahoitti siitä mielensä -> lopetin sen. 

Vierailija
8/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas herkkähipiäinen prinsessa sitten valinnut väärän miehen itselleen. Voivoi. Oman pääsi sisällä se ongelma on.

Vierailija
9/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:51"]

On taas herkkähipiäinen prinsessa sitten valinnut väärän miehen itselleen. Voivoi. Oman pääsi sisällä se ongelma on.

[/quote]

Juuri näin, on tiennyt poikaystävän luonteen, mutta nyt kuvittelee että mies muuttuu prinsessan takia.

Kyllä naiset sitten luulee itsestään todella paljon liikoja itsestään.