Eksyksissä.
Olen 35 vuotias, sairastan masennusta, pakko-oireista häiriötä ja sydämeni on läppävikainen.
Menetin äitini äkillisesti muutama vuosi sitten. Tämän vuoden alusta isäni sairastui haimasyöpään.
Koen kyllä miten tämä taakka on liian suuri minulle.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:38"]
Onko sinulla toimiva hoitosuhde? Voisi olla tehostetun terapiajakson paikka, kun on noin monta kriisiä lomittain. Tarvitset ammattiapua saadaksesi toimivia toipumiskeinoja kuormittavassa elämäntilanteessasi.
[/quote]
Minulla on vielä 3 käynti kertaa, juttelua psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa. Lääkitys on jo siirretty jo terveyskeskuksen puolelle.
[/quote]
Hakeudu pikaisesti psykoterapiaan.
Voimia.
T.toinen depressiota sairastava
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:38"] Onko sinulla toimiva hoitosuhde? Voisi olla tehostetun terapiajakson paikka, kun on noin monta kriisiä lomittain. Tarvitset ammattiapua saadaksesi toimivia toipumiskeinoja kuormittavassa elämäntilanteessasi. [/quote] Minulla on vielä 3 käynti kertaa, juttelua psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa. Lääkitys on jo siirretty jo terveyskeskuksen puolelle. [/quote] Hakeudu pikaisesti psykoterapiaan. Voimia. T.toinen depressiota sairastava
[/quote]
Ei minulla ole rahaa siihen.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:38"]
Onko sinulla toimiva hoitosuhde? Voisi olla tehostetun terapiajakson paikka, kun on noin monta kriisiä lomittain. Tarvitset ammattiapua saadaksesi toimivia toipumiskeinoja kuormittavassa elämäntilanteessasi.
[/quote]
Minulla on vielä 3 käynti kertaa, juttelua psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa. Lääkitys on jo siirretty jo terveyskeskuksen puolelle.
Jos vain kuolisin.