Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suuseksiä ilman yhdyntää

Vierailija
28.05.2015 |

Arvon naiset. Annatteko miehellenne pelkkää suuseksiä ilman yhdyntää

Saatteko itse pelkkää pimperon nuolentaa vai mennäänkö silloin aina yhdyntään asti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoidan mieheni ja hän minut. Saanhan siinäkin orgasmin, mieheni on ihana ja osaa kyllä kielityöskelyn ja muutakin. N43

Vierailija
2/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Esim. kuukautisten aikana otan mieheltäni suihin. Muutoinkin harrastamme aika paljon seksiä ilman yhdyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:53"]

Jep. Esim. kuukautisten aikana otan mieheltäni suihin. Muutoinkin harrastamme aika paljon seksiä ilman yhdyntää.

[/quote]

Sinunlaisia naisia saisi maailmassa olla enemmän! Erittäin harvinaista että nainen ajattelee miestään myös menkkojen aikana :)

M39

Vierailija
4/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni annan kyllä, itse en halua saada lainkaan. Mun kohdalla siis yhdyntää ilman suuseksiä. 

Vierailija
5/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin jälkeen on lähes aina yhdyntä. Myös menkkojen aikana.

Vierailija
6/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiliksen mukaan molemmin puolin. Joskus ilman yhdyntääkin tai voidaan lopetella suuseksiinkin sen jälkeen. Joskus voi olla poikkeustilanteita niin kun nyt synnytystä odotellessa. Alkaa olla kaikki seksi vähän hankalan tuntuista, mutta en malta pitää näppejä/suuta erossa tuosta ukosta, joten suurin osa seksistä on pelkkää suuseksiä. Samoin mieskin haluaa välillä edes nuolemaan, vaikka en enää meinaa pystyä laukeamaan siitäkään. N27

Vierailija
7/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:59"]

Miehelleni annan kyllä, itse en halua saada lainkaan. Mun kohdalla siis yhdyntää ilman suuseksiä. 

[/quote]

Aika harvassa on ne miehet, jotka tykkäävät tuollaisesta lahnasta, joka antaa pillua sen takia kun on niin ääriään myöten aseksuaali. Toista sitten taas on se suuseksin antaminen omasta halusta.

Vierailija
8/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänä aamuna annoin suuseksiä ilman yhdyntää. Mies oli lähdössä töihin ja halusin ilahduttaa. Yhdyntää ei oltaisi keritty koska minulla menee niin kovin aikaa ennen kuin saan orgasmin. Saan kyllä esileikkinä suuseksiä mutta en ole vuosiin saanut niin orgasmia. Tarvitsen oman käden hiveltämään klittaa.

Vierailija
9/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalle miehelle? :D

Vierailija
10/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos otan suihin niin homma hoidetaan loppuun saakka suulla, ei enää panna. 

Mua nuollessa yleensä vielä ollaan yhdynnässä, mutta tämäkin tapauskohtaista. 

Vierailija
11/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:39"]

[/quote]

Aika harvassa on ne miehet, jotka tykkäävät tuollaisesta lahnasta, joka antaa pillua sen takia kun on niin ääriään myöten aseksuaali. Toista sitten taas on se suuseksin antaminen omasta halusta.

[/quote]

Onko ymmärryksessäsi ongelmaa laajemmaltikin? Miehelle kyllä voi antaa suuseksiä, vaikkei sitä halua itse saadakaan. Itse kuulun siihen naisryhmään, joka ei halua olla nuoltavana, vaan saan yhdynnässä parhaat tuntemukset. Jos olet mies, opettele itse panemaan kunnolla. Mikäli olet nainen ymmärrät varmasti, ettei kaikki naiset ole samanlaisia.

Vierailija
12/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:39"]

[/quote]

[/quote]Voin olla väärässäkin, mutta mielestäni aseksuaali ei hakeudu pari- tai seksisuhteeseen. Tai ei ainakaan toteuta seksiä, vaikka olisikin suhteessa.

Vierailija
13/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntää on itseasiassa aika harvalla kerralla. Melkeen aina puolin sun toisin nuollaan ja sit käsin viiään loppuun. Sotkua tulee enemmän mut saan nii pirun paljon paremmat orkut sormettamalla ja mieskin tykkää. Pimpin nuoleminen on miehen suosikkipuuhaa.

Vierailija
14/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta saan suikkaria tänään. Ihana vaimo ottaa aina suihin kun pyydän. Yhdyntää harvemmin :(

Vierailija
15/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:53"]

[/quote]Olin tulossa kirjoittamaan täsmälleen samoin. Emme suunnittele tekemisiä etukäteen vaan annamme mennä juuri niin kuin hyvälle tuntuu. N39

Vierailija
16/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aika useinkin, yleensä silloin jos on esim menkat tai en itse jaksa pidemmän kaavan mukaan lemmiskellä :D

Vierailija
17/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies saa suuseksiä ilman yhdyntääkin. Tosin haluaisi joka kerralla tulla lopuksi sisääni. En vaan halua lopettaa miehen imemistä ja nuolemista tavallaan kesken, sillä onhan se nautinnollista nähtävää ja kuultavaa, kun saa tehtyä miehen niin transsimaiseen tilaan. Vielä kun oppisin itsekin pitämään nuoltavana olemisesta. En vaan saa siitä mitään, sormilla ja yhdynnässä parempaa. Jotenkin harmittaa miehen kannalta, kun en vaan kykene siitä nauttimaan. Kai mieskin haluaisi tehdä mulle samaa ja antaa nautintoa nuolemalla, mutta ilmeisesti nuo muut keinot on mun kohdalla toimivammat.

Vierailija
18/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saismpa kokeilla suuseksiä jonku ihanan naisen kanssa

M36

Vierailija
19/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä otan loppuun asti suihin ja sitten ei enää yhdyntää tule. Tykkään välillä niellä ja miehelle riittää aina yksi orkku, ei koskaan halua uusintaa pikana. Itse saatan saada useammankin orkun, varsinkin jos mies ensin nuolee ja sitten vielä pannaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä