Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla suhde lähti kaveruudesta

Vierailija
28.05.2015 |

Kertokaa kokemuksistanne! Haluan kuulla niitä, koska en vain pysty ymmärtämään/käsittämään/tajuamaan miten se on mahdollista, että joku voi ihastua kaveriinsa niin kovin. Mietin nytkin kaveripiirissäni olevaa draamaa, mikä on menossa ja ollaan kuitenkin tunnettu kaikki kymmenen vuotta. Tavallisesti kun tutustun johonkin mieheen, johon olen ihastunut, niin tutustumisen myötä se ihastus hälvenee viimeistään. Sen vuoksi pidän omituisena, että joku voi ihastua kaveriinsa niin kovin. Joten, miksi ja miten se tapahtui? Kertokaa, koska palan halusta kuulla nämä tarinat! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 05:24"]

Vähän hankalaa. Ensin vuosia kehuu toiselle omia panojaan ja kertoo salaisuksia pettämisistään ja sitten pitäisikin suhde muuttaa ihan toisenlaiseksi.

[/quote]

No mulla ei ole pettämistä mutta katson, ettei mies ole minua varten, jos ei aikaisemmista suhteistani kestä kuulla (vain yksi yhdenyön juttu). Ja siis mun mies tietää kaikesta ja rakastaa mua silti. Emme ruvenneet olemaan ihan toisenlaisia. Tosin mies oli minuun alusta asti ihastunut, ei kaveri.

Vierailija
2/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on hyvä jos kaverit päätyvät yhteen, sillä silloin toisen tuntee jo ja näin pn mahdollista välttyä ikäviltä yllätyksiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankalaa. Ensin vuosia kehuu toiselle omia panojaan ja kertoo salaisuksia pettämisistään ja sitten pitäisikin suhde muuttaa ihan toisenlaiseksi.

Vierailija
4/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 03:36"]

Kertokaa kokemuksistanne! Haluan kuulla niitä, koska en vain pysty ymmärtämään/käsittämään/tajuamaan miten se on mahdollista, että joku voi ihastua kaveriinsa niin kovin. Mietin nytkin kaveripiirissäni olevaa draamaa, mikä on menossa ja ollaan kuitenkin tunnettu kaikki kymmenen vuotta. Tavallisesti kun tutustun johonkin mieheen, johon olen ihastunut, niin tutustumisen myötä se ihastus hälvenee viimeistään. Sen vuoksi pidän omituisena, että joku voi ihastua kaveriinsa niin kovin. Joten, miksi ja miten se tapahtui? Kertokaa, koska palan halusta kuulla nämä tarinat! :)

[/quote]

Mulla tuo käy nimenomaan toisin päin, en miltei koskaan ihastu ensitapaamiselta mutta kun tutustuu paremmin niin tajuaa miten ihana tyyppi toinen on oikeasti. Ja ne pienet viat jotka tuntuu ensin sietämättömiltä alkaa näyttää vähäpätöisiltä. 

Pettämistä en harrasta enkä selitä panoista kavereille, joten tämäkään ei ole ongelma. 

Vierailija
5/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 05:24"]Vähän hankalaa. Ensin vuosia kehuu toiselle omia panojaan ja kertoo salaisuksia pettämisistään ja sitten pitäisikin suhde muuttaa ihan toisenlaiseksi.
[/quote]

Me tunnettiin nykyisen poikaystävän kanssa kaksi vuotta ennen seurustelua ja kertaakaan ei ollut puheena panot, tai pettämiset :D Nyt seurusteltu 2v. Koska molemmat oltiin täysin kokemattomia. Ehkä liikut väärien "kavereiden" kanssa.

N20

Vierailija
6/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suhde lähti lapasesta.

Vierailija
7/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme työkavereita ja ystäviä ennen suhdetta. Miehellä koko ajan intohimoa mua kohtaan mutta omat tunteet syttyi vasta parin vuoden yhdessäolon jälkeen. Ja kasvaa yhä vuosien jälkeen.

20v yhdessä

Vierailija
8/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli nuorena iso kaveriporukka. Oltiin samassa porukassa oltu, muttei mitään parhaita kavereita. Alkoholi rupesi tulemaan kuvioihin ja jotenkin siinä vaan kävi niin, että ajauduttiin harrastamaan seksiä. Aluksi pidimme vain hauskaa kännissä, mutta ajautui sitten siihen, että nähtiin viikollakin. Ja jossain vaiheessa tajuttiin, että viihdytään toistemme seurassa. Oltiin 17-vuotiaita kun tämä alkoi, nyt 27 ja meillä on lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi