Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana istumahieronta ja rintaliivit

Vierailija
27.05.2015 |

Raskaana hierojalla käydessäsi ja nimenomaan istuma-asennossa tapahtuva hieronta, niin istutaanko siinä aina rinnat paljaana ja täysin esillä koko aja?

Minulta liivit vain vietiin, vaikka oli vain niskahieronta, ja olisi ollut olkaimeton malli. En oikein osannut sanoa mitämitään, joten mies hieroi menemään ja minä istuin siinä kaikki paljaana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaihtaa alaa ja alkaa raskaushierojaksi...

t. raskausfetissimies

Vierailija
2/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:08"]Todennäköisesti rintsikat pyydettiin riisumaan siksi, että kaikki lihakset ja lihat saa täysin rennoiksi. Riippuu toki rintsikoiden mallista, mutta yleensä ne vaikuttaa ryhtiin jollain tavalla. Oon 99% varma että se hieroja ei ollut mikään raskaustissifetisisti :D
[/quote]

Eihän aloittaja väittänytkään, että hän olisi ollut joku fetisisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen asiaa miettinyt, hierojalla käynti kohta ajankohtaista..

Vierailija
4/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina jättänyt liivit päälle ja hieroja avannut liivit, jää siis tavallaan päälle. Miten sit kuuluu?

Vierailija
5/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eiväthän ne päällä pysy, kun istutaan. Eri asia jos makaa mahallaan. Aiemmat hierojakokemukset ovat vain olleet hyvin erilaisia. He ovat hyvin tarkkaan varoneet vilauttamastakaan rintaa, pyyhkeellä pettäneet jne. Istuin siis niin hierottavana, että mikään ei ollut peittämässä. Kunhan vain ihmettelen. Minun piti riisuutua hänen edessään, ei hän edes kääntänyt katsettaan.

Vierailija
6/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti rintsikat pyydettiin riisumaan siksi, että kaikki lihakset ja lihat saa täysin rennoiksi. Riippuu toki rintsikoiden mallista, mutta yleensä ne vaikuttaa ryhtiin jollain tavalla. Oon 99% varma että se hieroja ei ollut mikään raskaustissifetisisti :D

Vierailija
7/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän siis pyytänyt niitä riisumaan, otti vain auki ja humps sinne putosivat lattialle. Itseäni hieman meinasi alkaa naurattaa. Lähinnä muiden kokemuksista olisin kiinnostunut, eikä itselleni mitään traumoja tullut. Mutta mietityttää, että onko se aina näin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi