Raskaana istumahieronta ja rintaliivit
Raskaana hierojalla käydessäsi ja nimenomaan istuma-asennossa tapahtuva hieronta, niin istutaanko siinä aina rinnat paljaana ja täysin esillä koko aja?
Minulta liivit vain vietiin, vaikka oli vain niskahieronta, ja olisi ollut olkaimeton malli. En oikein osannut sanoa mitämitään, joten mies hieroi menemään ja minä istuin siinä kaikki paljaana.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:08"]Todennäköisesti rintsikat pyydettiin riisumaan siksi, että kaikki lihakset ja lihat saa täysin rennoiksi. Riippuu toki rintsikoiden mallista, mutta yleensä ne vaikuttaa ryhtiin jollain tavalla. Oon 99% varma että se hieroja ei ollut mikään raskaustissifetisisti :D
[/quote]
Eihän aloittaja väittänytkään, että hän olisi ollut joku fetisisti
Itsekin olen asiaa miettinyt, hierojalla käynti kohta ajankohtaista..
Oon aina jättänyt liivit päälle ja hieroja avannut liivit, jää siis tavallaan päälle. Miten sit kuuluu?
Niin eiväthän ne päällä pysy, kun istutaan. Eri asia jos makaa mahallaan. Aiemmat hierojakokemukset ovat vain olleet hyvin erilaisia. He ovat hyvin tarkkaan varoneet vilauttamastakaan rintaa, pyyhkeellä pettäneet jne. Istuin siis niin hierottavana, että mikään ei ollut peittämässä. Kunhan vain ihmettelen. Minun piti riisuutua hänen edessään, ei hän edes kääntänyt katsettaan.
Todennäköisesti rintsikat pyydettiin riisumaan siksi, että kaikki lihakset ja lihat saa täysin rennoiksi. Riippuu toki rintsikoiden mallista, mutta yleensä ne vaikuttaa ryhtiin jollain tavalla. Oon 99% varma että se hieroja ei ollut mikään raskaustissifetisisti :D
Ei hän siis pyytänyt niitä riisumaan, otti vain auki ja humps sinne putosivat lattialle. Itseäni hieman meinasi alkaa naurattaa. Lähinnä muiden kokemuksista olisin kiinnostunut, eikä itselleni mitään traumoja tullut. Mutta mietityttää, että onko se aina näin..
Voisin vaihtaa alaa ja alkaa raskaushierojaksi...
t. raskausfetissimies